Suomen kansa: Lindtman jäätävän ylivoimainen
Uudistuskykyisten suomalaisten kysely osoittaa minkä perstuntumakin on havainnut viime aikoina:
Sdp:n Antti Lindtman on ylivoimainen suosikki johtamaan Suomen kansaa.
Kommentit (109)
Lindtman ylivoimainen?
Hänellä ei ole päivääkään kokemusta nimisterinä, eikä muutakaan työkokemusta AY-toimen ulkopuolelta.
Ei hyvältä näytä. Ihan kuin Marini, työkokemus ex-kaupan kassa.
Tåtäkö "kansa", eli vässykät haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Sofia on varmasti pätevin, kun on niin söpökin.
Politiikassa valtaan aina sopivin. Pätevyys on sivuseikka, kuten olemme nykyisen hallituksen tuloksistakin nähneet.
Lindemannin paineensieto on melko huono. Demareiden kiusaamistapauksessa se nähtiin. Itse ei kyennyt selvittämään henkilöstöongelmia, vaan piti siirtää jollekin kalliille konsultille, jonka tulokset hautautuu kauas tulevaisuuden unholaan.
Vierailija kirjoitti:
Lindtman ylivoimainen?
Hänellä ei ole päivääkään kokemusta nimisterinä, eikä muutakaan työkokemusta AY-toimen ulkopuolelta.
Marin 2. Rahaa on, pakkoremonttia ja autoilun ahdistamista. Uniper miljardit ei kiinnosta jne. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lindtman ylivoimainen?
Marin 2. Rahaa on, pakkoremonttia ja autoilun ahdistamista. Uniper miljardit ei kiinnosta jne. Ei mulla muuta.
Marin ajoin kotimaisen turve-elinkeinon alas. Työllisti välillisesti mukaanluettuna 12 000 ihmistä,. Marini ajoi varavoimalatki alas ja rahoitti kiinalaisia tuulimyllyjä, jotka nyt seisoo. Kallis kaupan kassa-harjoittelija oli.
Lindtmannilla sama ura edessä. Mitähän pöljää vielä keksivät suomalaisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lindtman ylivoimainen?
Marin ajoin kotimaisen turve-elinkeinon alas. Työllisti välillisesti mukaanluettuna 12 000 ihmistä,. Marini ajoi varavoimalatki alas ja rahoitti kiinalaisia tuulimyllyjä, jotka nyt seisoo. Kallis kaupan kassa-harjoittelija oli.
Tokihan turvetta saa edelleen tuprutella taivaalle, jos vaan on pinkka kunnossa.
Vaan aika tappava ala kyseessä, koska työllisti vain 2000 henkeä ja tuotti 10 prosenttia Suomen ilmastopäästöistä ja vesistöjen pilaaminen siihen kaupan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lindtman ylivoimainen?
Tokihan turvetta saa edelleen tuprutella taivaalle, jos
Turvetoimialaa edustavan Bioenergia ry:n mukaan turvetuotannon välillinen työllistävä vaikutus oli noin 4 200 henkilötyövuotta. Tässä luvussa ovat mukana suoraan turvealalla työskentelevien lisäksi myös muilla toimialoilla työskentelevät.
Lisäksi osatyö ja kesätyö opiskelijat.
Sofia on varmasti pätevin, kun on niin söpökin.