Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun työlle ei saa arvostusta

Vierailija
07.02.2026 |

Te jotka koette, että työtänne ei työpaikalla arvosteta. Miten tämä näkyy työssänne käytännössä? Onko tilanne myöhemmin muuttunut?

Alan pikkuhiljaa uupua työhöni ja tähän arvostuksen puutteeseen. Latistavat kommentit syövät energiaa ja motivaatiota. Erilaisille ajatuksille ei tunnu olevan tilaa enkä saa juurikaan mitään tukea ideoideni toteuttamiseen. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole kokemusta tästä? 

Vierailija
2/9 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä arvostusta tarvitset? Onko itsetunnossa joku haava, jota yrität parantaa?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
4/9 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kenelläkään ole kokemusta tästä? 

Ei ainakaan mulla, mutta kerro ihmeessä lisää. 

Mulla on se tilanne, etten arvosta pätkääkään työparini työpanosta, joka sisältää lähinnä tuusaamista, puhelimen tuijottamista ja samojen kysymysten kyselyä. 

Vähän tulee mietittyä, että miten tässä nyt itse voisi toimia, että hommat etenisi jouhevammin.

Vierailija
5/9 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työpaikka ole mikään askartelukerho, jossa saa toteuttaa jokaisen päähän pälkähtävän idean. Saat työstäsi palkkaa, jotta voit toteuttaa niitä ideoita vapaa-ajalla. Siinä on arvostusta riittävästi.

Vierailija
6/9 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies vaihtui, arvostus nousi ja samalla palkka. Kaikki ei ole aina itsestä kiinni. 

Vierailija
7/9 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin saikutan jatkuvasti. Jos en kerran ole tärkeä, sitten voin ihan yhtä hyvin olla pois 🤷

Vierailija
8/9 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostuksella ei voi maksaa laskuja.

Vierailija
9/9 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arvostelu on luokkaa kyykyttämistarkoituksessa annettua, arvostelija saa vain peruspalvelua. Jos on jonoa, hänen asiansa menee jonon hännille. Joillakin ihmisillä on pahoja ongelmia yksityiselämässä tai ollut lapsuudessa, etteivät ole koskaan oppineet peruskäytöstapoja.

Jos taas on annettu aiheesta, pyrin muuttamaan asioita paremmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme