Katsoin Lover-sarjan ekan jakson. Oliko siinä teidän mielestänne outoa Juhan käytöstä?
Minusta siihen oli yritetty piilottaa vihjeitä, mutta minun kokemukseni mukaan oli ihan tavallista käytöstä.
Mitä mieltä te olette?
Kommentit (18)
Oli, kun se sää"tyttö" kaveri tuli rapussa vastaan, niin ei saanut avaimia uuteen asuntoon miehen kiellon takia. Myös siinä kun sanoi, että hän on nyt siellä ns. turvana eikä kaverin tarvitse enää olla. Onhan se eristämistä jo.
Vierailija kirjoitti:
Oli, kun se sää"tyttö" kaveri tuli rapussa vastaan, niin ei saanut avaimia uuteen asuntoon miehen kiellon takia. Myös siinä kun sanoi, että hän on nyt siellä ns. turvana eikä kaverin tarvitse enää olla. Onhan se eristämistä jo.
No en mäkään välttämättä haluis antaa mun kodin avaimia jollekin kumppanin kaverille. Eikä tarvisi enää, kun ei ole sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta senkin pystyi tulkitsemaan, että jos kolmella on avain, ei neljättä tarvita.
Pettymys oli. Odotin enemmän kieroilua ja esim pojan aivopesua vahtimaan äitiä
Ja kun tuli se viesti siltä säätytöltä, odotin rankempaa taustaa
Pahoinpitely tai talonpoltto tms draamaa
Mitä jännää jossain avioerossa on kun puolet liitoista päättyy eroon
Outoa oli se seksikumppanien määrän kysely
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mäkään välttämättä haluis antaa mun kodin avaimia jollekin kumppanin kaverille. Eikä tarvisi enää, kun ei ole sinkku.
Mutta pointti oli, että se kumppani (nainen) olisi halunnut antaa avaimet. Muutenkin on ihan hyvä olla joku turvahenkilö vaikka matkojen ajaksi tai muuten. Ja tuossa sarjassahan tuo avainjuttu oli vakiintunut asia, eikä kaveri ollut mikään hyvänpäiväntuttu, vaan läheinen ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Pettymys oli. Odotin enemmän kieroilua ja esim pojan aivopesua vahtimaan äitiä
Ajatus olikin kai kuvata, miten hupmaamattomista ja vuattomista asioista se alkaa.
Tämä on ihan nössö sarja. Olisi voinut enemmän olla narsistin tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan jää koukkuun, jos suhteen alussa näkyisi kaikki narskun elleet.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kysymyt kumppaneita enkä silti ole narsisti
Vierailija kirjoitti:
Ja kun tuli se viesti siltä säätytöltä, odotin rankempaa taustaa
Pahoinpitely tai talonpoltto tms draamaa
Mitä jännää jossain avioerossa on kun puolet liitoista päättyy eroon
Outoa on kuitenkin se, että ei kerro jo heti alussa, että on ollut aiemmin naimisissa.
Oli siinä jo pieniä vihjeitä että mitä on jatkossa tulossa. Toinen jakso antoi jo tulosta siitä mitä on narsistinen ja ihmisen käytös. Hyvin tehty sarja. Itse kokenut samanlaista elämässä. Tunnustan nyt ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan jää koukkuun, jos suhteen alussa näkyisi kaikki narskun elleet.
En tarkoita ekaa jaksoa. Katsomoplussan jaksot katsottu.
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli enemmän outoa käydä laskemaan ääneen omia seksikumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kysymyt kumppaneita enkä silti ole narsisti
Olet muuten vaan jurpo
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli enemmän outoa käydä laskemaan ääneen omia seksikumppaneita.Oletko oikeasti noin tyhmä? Se oli Roosalta vitsi koska hän ei tajunnut heti, että Juha kysyy asiaa tosissaan.
Hyvä sarja! Hienoa näyttelijätyötä!