Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ahdistaa tämä vuokralla asuminen,

Vierailija
29.04.2007 |

mutta omaakaan ei viitsi tässä tilanteessa ostaa kun kyseessä kuitenkin ensiasunto. Harmittaa vietävästi kun ei ikinä saa laittaa omaa kotia vaan pitää kituuttaa tämmöisessä väliaikaiskämpässä kaikenlaisten kopromissiratkaisujen kanssa. Jos ei tuo kupla ala pian puhjeta niin täytyy varmaan vielä muuttaa isompaankin vuokralle kun tila alkaa käydä jo ahtaaksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja miehen tuloilla ei olis mitään mahdollisuuksia asua enää Helsingissä, jos ei asuttais vuokralla.

Enkä uskaltaisi ottaa niin suurta riskiä, vaikka tulot vähän kasvaisivatkin (tai siis saisivat ainakin kolminkertaistua, että uskaltaisi edes ajatella asiaa).

Vierailija
2/2 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän asunto on kohta meidän perheelle liian pieni ja mua inhottaisi muuttaa taas uuteen vuokrakotiin. Pystyisimme kyllä ottamaan sellaisen lainan jolla saisi oikein mukavan asunnon pk-seudulta, mutta se tuntuu vain vähän liian hullulta tässä markkinatilanteessa. Mutta kun ei millään jaksaisi odottaa tämän kuplan puhkeamista. Sehän voi viedä vielä vuosiakin. En malta vain odottaa että saan kodin jota kannattaa oikeasti laittaa omien toiveiden mukaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi