Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pälpätättekö kotona koko ajan jollekkin?

Vierailija
06.02.2026 |

Itse olen yksineläjä kun aikuiset lapsetkin muuttaneet jo pois kotoa ja rakastan rauhaa ja hiljaisuutta. MUTTA töissä on pulputtava työkaveri joka ei lopeta juttua ollenkaan vaan sitä jatkuu aamusta iltaan. Kommentoi muista ihmisistä työpaikalla ja koko ajan selostaa kuinka joku tuttunsa oli tehnyt jotain. Ei oikein hetkenkään rauhaa ole.

Miten tuo jaksaa? Onkohan se samanlainen kotonakin? Kuitenkin on puoliso ja teinejäkin että jaksaako ne kuunnella äitiään 24/7 lomilla ja viikonloppuina? Iltaisin?

Itselleni olisi täysin vieras ajatus alkaa sosialisoimaan jonkun kanssa näin rankan työpäivän päätteeksi, ei vaan pysty, ei jaksa.

Eikö tuollaiseen (jonninjoutavan) höpöttämiseen itsekin väsy?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤭

Vierailija
2/17 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että uuvuttais mokomaa pälpättäjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, asun yksin. Kyllä mä puhun itsekseni, mutten sentään taukoamatta pälpätä. Inhoan tuollaisia, joista ap puhui.

Vierailija
4/17 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkomaamamma, enkä ole varmaan 40 vuoteen kuullut sanaa PÄLPÄTTÄÄ 😊

Olisin voinut vannoa, ettei ole enää olemassa. Isäni käytti sitä pikkusiskoni suhteen, sisko kun puhui tauotta, ellei komennettu hiljaiseksi.

Ei, minä en pälpätä. Eikä meillä kukaan. 

Vierailija
5/17 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä on myös yksi pälpättäjä. Jeesus että se on raskasta.. se on jostain savosta, sieltä ne kaikki pälpättäjät taitaa tulla

Vierailija
6/17 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, siihen väsyy!

Siksi yksi pälpättäjä muuttui äkkiä EX:ksi. Alkuun yritin kestää, ei sitä normaali ihminen vaan kestä, ei töissä eikä kotona.

Vierailija
7/17 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pälpättäjä ja tuppisuu huono yhdistelmä. Tietää eriasteisia konflikteja.

Vierailija
8/17 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun entiseltä työkaverilta. Saattoi helposti jaaritella puhelimessakin tunnin ajan kaikkea ihan jonnin joutavaa ja sitten hän soitti seuraavalle uhrille ja hölötti hänelle tunnin ajan jne. 

Vierailija
9/17 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun miehelleni taukoamatta terapeuttini seksielämästä. Terapeuttini on homo-mies. Mieheni ei osaa kommentoida tilannetta mitenkään, joten joudun pitämään aihetta jatkuvasti esillä yksipuolisesti.

Vierailija
10/17 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun kotona koko ajan, mutta mies ei kuuntele, ei vaikka olisi tärkeääkin asia. 

Vierailija
11/17 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisten harrastus. 

Vierailija
12/17 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen aika rauhallinen ihminen. enkä kestä yhtään muijien pälätystä.

Vierailija
13/17 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on naisten harrastus. 

Menepä johonkin naisbloggaajien tapahtumaan, josta saat ilmaisia tuotenäytteitä niin sepä vasta on hirveää kakofoniaa. En mene toista kertaa.

Vierailija
14/17 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvein pälpättäjä (vaikka ei koskekaan aloituksen aihetta) on Farmi-ohjelman Katri Utula!

Vierailija
15/17 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joiltakin sitä puhetta vain tulee, kuin vettä auki olevasta hanasta. Se lienee vain luontainen ominaisuus heillä. 

16/17 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä työkaverilla ole mitään töitä siellä työmaalla???

'Valitettavasti en nyt ehdi juttelemaan, minulla on töitä.' Tätä kun hoet muutaman päivän aina kun tulee niin veikkaan, että lakkaa häiriköimästä ja siirtyy höpöttämään jonnekin muualle.

Yhdellä työmaalla ostin vastamelukuulokkeet samanlaisen tyypin takia.

Vierailija
17/17 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🦧