Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoka-apu: kävijöillä on asunto ja duuni ja autot

Vierailija
06.02.2026 |

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pitäisi kieltää ruuan antaminen niille joilla on auto ja muuten asiat hyvin. Ihan törkeetä viedä oikeesti köyhiltä ruuat. En itse käy ruokaa hakemassa vaikka olen työtön ollut 7 vuotta ja tulot alle tonnin.

No vaikea sitä autoa on syödä. Kukaan huvikseen hae seurakunnalta ruokaa, ihan tarpeeseensa he sitä hakee ihan varmasti. 

Vierailija
22/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan woke!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että suuri osa ihmisistä pärjäisi oikein mainiosti ilman autoa.

Kaikilla ei ole julkista liikennettä. Asun 40km päästä keskisuuresta yliopistokaupunkista ja täällä julkinen liikenne kulkee 2x viikossa, maanantai aamuna ja perjantaina keskipäivällä kaupunkiin.  Ja kaikki palvelut kaupungissa, terveyskeskus lakkautettu vuosia sitten. 

Vierailija
24/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt auto ja asunto jotakin luksusta 

 

Katsastetun auton saa muutamalla satasella, samoin asuntoja, jopa lahjoitetaan, kunhan huolehtii yhtiövastikkeesta. 

Vierailija
25/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut köyhimmät kotona. Ei uskalla jakojonoon.

Vierailija
26/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhmossa saa asunnon jopa eurolla tai annetaan ilmaiseksi eli asunnon omistajaksi pääsee helposti 

 

https://yle.fi/a/74-20228459

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Onko vielä niitä, jotka eivät tiedä, että on pienipalkkaisia ihmisiä? Jossakin heidänkin pitää asua ja ehkä asunto on saatu perintönä tai hankittu parempina aikoina, ja autokin pitää olla, jotta pääsee töihin.

Vierailija
28/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että suuri osa ihmisistä pärjäisi oikein mainiosti ilman autoa.

Riippuu missä asuu, kulkeeko julkiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että suuri osa ihmisistä pärjäisi oikein mainiosti ilman autoa.

 

Ihminen pärjää oikein hyvin myös ilman omistusasuntoa.

Ilman asuntoakin pärjää. Kysy vaikka asunnottomilta. Eikä huoleta silloin kallis sähkö.

Vierailija
30/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pitäisi kieltää ruuan antaminen niille joilla on auto ja muuten asiat hyvin. Ihan törkeetä viedä oikeesti köyhiltä ruuat. En itse käy ruokaa hakemassa vaikka olen työtön ollut 7 vuotta ja tulot alle tonnin.

Ei Suomessa ole oikeesti mitään köyhiä, vahvasti liioitellut jutut jotka lähinnä naurattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoka apu on monelle harrastus täälläpäåin ainakin monet tulee ruoak apuun ja ilmaislounaalle autolla, eläkeläisiä tosin suurin osa ja puolet on ven äläisiä ja ukrainalaisia, jhienot autot heilläkin

Vierailija
32/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuhmossa saa asunnon jopa eurolla tai annetaan ilmaiseksi eli asunnon omistajaksi pääsee helposti 

 

https://yle.fi/a/74-20228459

Mulla ei ole juuri nyt sitä ylimääräistä euroa, koska tuet ovat liian pienet. Tyhjiä tölkkejäkään ei ole, kun juuri eilen vein koko kuorman kauppaan.

Sori siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko Ruokajakelusta tilata ruoat kotiinkuljetuksella.

Ruoat Robottiin ja matkaan minun luokseni. 

Krapulassa ei jaksaisi jonotella...

En minäkään jaksaisi. Onneksi kohta voi tilata viinaa kotiin asti.

Vierailija
34/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntilanteeseen voi tulla erittäin yllättäviä ja äkkinäisiä muutoksia, autot ja asunnot on hankittu, kun toimeentulo, työllisyys, terveys yms. oli vakaalla pohjalla. Osaat ajatella tämän parinkymmenen vuoden kuluttua vähän laaja-alaisemmin, kunhan kasvat ja saat elämänkokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömällä ja pätkätyöläisellä on oltava auto suuressa osassa Suomea, jos aikoo töihin päästä.

Vierailija
36/36 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat varastaa köyhien ruuat. Kerran joku tuli uudella sähköautolla hakee ruokaa kun olin jakamassa sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän