Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tärkeää naiselle on, jotta mies pitää naista kauniina?

Vierailija
06.02.2026 |

Jos ei olekaan pinnallinen mies joka ei arvostele kenenkään ulkonäköä eikä välitä siitä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten itsetunto murenee jos e 100 kg naista pidä kauniina.

Vierailija
2/15 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vaan plussaa, kun mies ei puhu kenestäkään arvostelevasti ylipäätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti rakastunut, niin sitten se on ihan älyttömän tärkeää. 

Vierailija
4/15 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleisesti minulle on aivan tuo ja lysti mitä ajattelevat - mieluiten eivät ajattele minua lainkaan. Sen sijaan rakastetulleni haluan olla elämän prioriteetti, ja kaunis. Juuri hänen sielunmaisemansa täydellisyys. 

Vierailija
5/15 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole kiinnostusta miellyttää miehiä yleisesti. Tottakai haluan olla parisuhteessa viehättävä sille toiselle.

En usko, että kukaan kykenee olemaan suhteessa ihmisen kanssa, jonka ulkomuodosta ei pidä, eri asia mitä kauneus kenellekin on.

Exällä esim oli mielestäni tosi soma peppu ja se oli sen kanssa niinkuin pieni karvainen peikon poika 🥰 on se tuntunut kivalta, kun toisen katseesta näkee, että se pitää ihan hitokseen.

Vierailija
6/15 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta?

Vierailija
7/15 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei varmaan kiinnosta sun mielipide ja voit ihan vapaasti pitää ketä tahansa nättinä tai rumana.

Miksi miehet luulee, että naiset tarvitsee ja haluaa niin kauheasti juuri heidän hyväksynnän?

Vierailija
8/15 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oma mies vai yleisesti?

En mä halua että oma mies pitää mua mitenkään erityisen rumana. Muitten miesten suhteen olen huomannut että kun on tullut ikää ja kiloja niin on paljon mukavampaa.

Vierailija
9/15 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama, tiedän kuitenkin itse, miltä näytän, eikä kenenkään mielipide sitä muuksi muuta. Pitäisin outona, jos toinen alkaisi kehua maailman kauneimmaksi, kun ulkonäköni on korkeintaan keskitasoa.

Vierailija
10/15 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei varmaan kiinnosta sun mielipide ja voit ihan vapaasti pitää ketä tahansa nättinä tai rumana.

Miksi miehet luulee, että naiset tarvitsee ja haluaa niin kauheasti juuri heidän hyväksynnän?

Tämä totuus pätee kaikkiin sukupuoliin.

Vierailija
11/15 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se tietenkin tärkeää näyttää kauniilta ja olla viehättävä oman kumppanin silmissä (vaikka oikeasti onkin ihan tavis vaan). Nimittäin aika usein se kumppanin käytös muuttuu melko ikäväksi kun enää ei olekaan kaunis eikä viehättävä kun ne kuuluisat vaaleanpunaiset lasit tipahtaa silmiltä.

nim. kokemusta on

Vierailija
12/15 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta?

Notta.

Vierailija
13/15 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole pinnallinen niin se on tietenkin pelkkää plussaa. 

Tämä selvää. 

Vierailija
14/15 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena teen metoon jos joku mies kehuu ulkonäköäni. Ahdistelu ja seksismi eivät ole tätä päivää.

Vierailija
15/15 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi incel toki tehdä suojamuurin tuostakin. Vittuilulla huolehdit, ettet ikinä joudu todistamaan miehuuttasi yhdellekään naiselle.

Muut miehethän nauraa sulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan