Miten suhtautuisit jos teinisi menisi kihloihin?
Pystyisitkö ottamaan vakavasti alaikäisen kihlat?
Kommentit (27)
Mitä väliä sillä on, miten vakavasti minä sen ottaisin? Kihlautuneista itsestäänhän se on kiinni.
No. Teeskentelisin ottavani kihlauksen vakavasti, vaikka eihän nuo teinisuhteet koskaan kestä. Jos vain teinikihloista kyse, eikä avioliitto suunnitteilla, niin vaaratontahan tuo on.
Nauraisin päin naamaa ja kysyisin vuoden päästä joko pidetään häät, kun kundikaveri on vaihtunut uuteen.
En todellakaan ottaisi vakavasti. En kyllä nauraisi tai vähättelisi myöskään päin naamaa.
Onnittelisin ja olisin iloinen jos kumppani on ok. Ei tää elämä niin vakavaa ole, aikuisten ihmisten avioliitotkin välillä loppuu lyhyeen.
Kihlaus ei ole millään muotoa virallinen juttu joten Ei siihen tarvitse suhtautua sen kummemmin kuin kumppaniin ylipäänsä.
Onnittelisin vähän yllättyneenä, kun ei se tietääkseni edes seurustele. Ehkä vanhojentansseissa tapahtuu jotain.
Vierailija kirjoitti:
Nauraisin päin naamaa ja kysyisin vuoden päästä joko pidetään häät, kun kundikaveri on vaihtunut uuteen.
MIKSI ihmeessä naurat!
Naurat kaikelle muullekin, kylläpä teini saa hyvän alun kun/jos väheksyt kaikkea!
En ehkä ottaisi kovin vakavasti, vaikken sitä nuorelle itselleen sanoisikaan. Lähinnä huolestuisin, että alkaisi jotain perhettä perustaa. Tosin teini vasta 14 v.
Toisaalta olen itse onnellisesti naimisissa lukioaikaisen poikaystäväni kanssa, alettiin seurustella 16 v. Naimisiin mentiin vasta 12 v. myöhemmin. Suhdetta takana 28 v. ja vaikea kuvitella että erottaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI ihmeessä naurat!
Naurat kaikelle muullekin, kylläpä teini saa hyvän alun kun/jos väheksyt kaikkea!
Silittele sinä oman jälkikasvusi päätä ja anna elää prinsessasaduissa, älä huolehdi mitä muut tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehkä ottaisi kovin vakavasti, vaikken sitä nuorelle itselleen sanoisikaan. Lähinnä huolestuisin, että alkaisi jotain perhettä perustaa. Tosin teini vasta 14 v.
Toisaalta olen itse onnellisesti naimisissa lukioaikaisen poikaystäväni kanssa, alettiin seurustella 16 v. Naimisiin mentiin vasta 12 v. myöhemmin. Suhdetta takana 28 v. ja vaikea kuvitella että erottaisiin.
Ero tulee, kun löytyy isomunainen jännämies.
Kiva incel kun löysit heti paikalle kun otsikko kertoo teineistä.
Vierailija kirjoitti:
No. Teeskentelisin ottavani kihlauksen vakavasti, vaikka eihän nuo teinisuhteet koskaan kestä. Jos vain teinikihloista kyse, eikä avioliitto suunnitteilla, niin vaaratontahan tuo on.
Meillä kesti, 2 lastakin tehtiin. Valitettavasti kasvettiin lopulta erilleen ja erottiin vajaan 20v yhdessä olon jälkeen.
Sanoisin että lopeta h*oraus ja kotiarestiin niin pitkäksi aikaa kunnes oppii käytöstapoja. Kihlaukset ja parisuhteet ovat aikuisille, ei lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te sitten eroatte kun alat haikailemaan nuoruuden h*orausta ja irtosuhteita, kun et päässyt niitä kokemaan.
Ensimmäisenä olisi yllätys että minulla on teini-ikäinen lapsi, sitten ajattelisin että hienoa että nuorena jo löytänyt ihmisen jonka kanssa voi tehdä tuollaisen päätöksen. Jos asiat eivät menekään putkeen, on vielä aikaa uusiin parisuhteisiin
Onnittelisin ja olisin iloinen teinin puolesta. Tietysti myös olisin huolissani mahdollisesti tulevista sydänsuruista.
Olin itsekin aikoinaan teinikihloissa :D kyllä silloin tunteet roihusi ja oltiin ainakin olevinaan vakavissaan. Enemmän kihlauksessa kuitenkin taisi olla kyse jostain näyttämisen halusta.
Onnittelisin. Olin itse 18v, kun kihlauduin.
Pitäisin söpönä ja suloisena juttuna.
Asiahan ei sulle kuulu, äläkä naureskele, se on heidän juttui!
He ovat tosissaan, sen aikaa kun ovat!
Mä onnittelisin ja olisin muuten hiljaa!