Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit jos teinisi menisi kihloihin?

Vierailija
06.02.2026 |

Pystyisitkö ottamaan vakavasti alaikäisen kihlat?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan ei sulle kuulu, äläkä naureskele, se on heidän juttui!

He ovat tosissaan, sen aikaa kun ovat!

Mä onnittelisin ja olisin muuten hiljaa!

Vierailija
2/13 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, miten vakavasti minä sen ottaisin? Kihlautuneista itsestäänhän se on kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Teeskentelisin ottavani kihlauksen vakavasti, vaikka eihän nuo teinisuhteet koskaan kestä. Jos vain teinikihloista kyse, eikä avioliitto suunnitteilla, niin vaaratontahan tuo on.

Vierailija
4/13 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin päin naamaa ja kysyisin vuoden päästä joko pidetään häät, kun kundikaveri on vaihtunut uuteen.

Vierailija
5/13 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ottaisi vakavasti. En kyllä nauraisi tai vähättelisi myöskään päin naamaa. 

Vierailija
6/13 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelisin ja olisin iloinen jos kumppani on ok. Ei tää elämä niin vakavaa ole, aikuisten ihmisten avioliitotkin välillä loppuu lyhyeen. 

Vierailija
7/13 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlaus ei ole millään muotoa virallinen juttu joten Ei siihen tarvitse suhtautua sen kummemmin kuin kumppaniin ylipäänsä.

Vierailija
8/13 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelisin vähän yllättyneenä, kun ei se tietääkseni edes seurustele. Ehkä vanhojentansseissa tapahtuu jotain.

Vierailija
9/13 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauraisin päin naamaa ja kysyisin vuoden päästä joko pidetään häät, kun kundikaveri on vaihtunut uuteen.

MIKSI ihmeessä naurat!

Naurat kaikelle muullekin, kylläpä teini saa hyvän alun kun/jos väheksyt kaikkea! 

Vierailija
10/13 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä ottaisi kovin vakavasti, vaikken sitä nuorelle itselleen sanoisikaan. Lähinnä huolestuisin, että alkaisi jotain perhettä perustaa. Tosin teini  vasta 14 v.

Toisaalta olen itse onnellisesti naimisissa lukioaikaisen poikaystäväni kanssa, alettiin seurustella 16 v. Naimisiin mentiin vasta 12 v. myöhemmin. Suhdetta takana 28 v. ja vaikea kuvitella että erottaisiin.

Vierailija
11/13 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI ihmeessä naurat!

Naurat kaikelle muullekin, kylläpä teini saa hyvän alun kun/jos väheksyt kaikkea! 

Silittele sinä oman jälkikasvusi päätä ja anna elää prinsessasaduissa, älä huolehdi mitä muut tekevät.

Vierailija
12/13 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ehkä ottaisi kovin vakavasti, vaikken sitä nuorelle itselleen sanoisikaan. Lähinnä huolestuisin, että alkaisi jotain perhettä perustaa. Tosin teini  vasta 14 v.

Toisaalta olen itse onnellisesti naimisissa lukioaikaisen poikaystäväni kanssa, alettiin seurustella 16 v. Naimisiin mentiin vasta 12 v. myöhemmin. Suhdetta takana 28 v. ja vaikea kuvitella että erottaisiin.

Ero tulee, kun löytyy isomunainen jännämies.

Kiva incel kun löysit heti paikalle kun otsikko kertoo teineistä. 

Vierailija
13/13 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Teeskentelisin ottavani kihlauksen vakavasti, vaikka eihän nuo teinisuhteet koskaan kestä. Jos vain teinikihloista kyse, eikä avioliitto suunnitteilla, niin vaaratontahan tuo on.

Meillä kesti, 2 lastakin tehtiin. Valitettavasti kasvettiin lopulta erilleen ja erottiin vajaan 20v yhdessä olon jälkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan