Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteki huomanneet,millainen kiire lääkäreistä nykyään huokuu? Äkkiä potilas ulos ja seuraava sisään. Ajat jopa tunteja myöhässä. Jatkotutk

Vierailija
06.02.2026 |

Ei haluata määrätä.

Terveydenhuolto on erittäin huonossa jamassa nyt.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei tullut tuollaista fiilistä.

Olen lähiaikoina käynyt pitäjänmäen terveyskeskuksessa sekä malmin sisätautipolilla.

Molemmissa lääkärit tutki kunnolla. Olen päässyt skopiaan ja kohta magneettiin.

Vierailija
2/7 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on perus 15min aika, kiire on mieletön eikä suurinta osaa pystytä mitenkään auttamaan tuossa ajassa. Esim. nykyinen kirjaamisvelvoite on saatanasta. Jos on moraalin omaava välittävä ihminen niin lääkärinä tk:ssa loppuun palaa 90% todennäköisyydellä

T. Tiimissä työskentelevä sh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Täällä Mikkelissä toimii Kiva-kiire vastaanotto joka on täysi vitsi. Odotushuone aina ihan täynnä,jos sinun aikasi on klo 14.30 niin pääset 16.30. Ei oikeastaan eroa päivystyksessä istumisesta. Lääkärit pyörii tuoleillaan,nyökyttelee ja niistä näkee miten vaan haluavat saada sinut äkkiä ulos koska seuraava potilas odottaa jo. Buranaa tai nenäsuihke määrätään yleensä. 

Vierailija
4/7 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä potilas ulos ja seuraava sisään. Ajat jopa tunteja myöhässä.

Niin. Miten muuten itse ratkaisit tämän yhtälön kuin kiirehtimällä?

Vierailija
5/7 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut aikaa on mutta sairaana pitää taistella kuin leijona. Lääkäri vähättelee on vaivaantunut mutta loppuviimeksi tekee kaiken mitä pyydän ja hyvä niin. Jopa osan lääkkeistä joutuu itse "määräämään."  Kyllä asiat olisi aivan toisin jossei itse olisi valveutunut ja vaativa. 

Vierailija
6/7 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Psyk polin ostopalvelulääkäri, harvoin nuoret on vastenmielisiä mutta tämä Terveystalon kyllä, minut oli jo uloskirjoitettu kuukausia aiemmin, niin eiköhän tämä paska ollut tonkinut ja referoinut Omakantaani pienoisromaanin, äähpuuh hyväksikäyttöä, kiinnostavaa, pieni hilleri koki varmaan vallantunnetta. Kirjoitukseen oli mennyt varmaan tunteja, mutta mikäs siinä kun sai kaupungilta laskuttaa. Turha väittää että on resurssipulaan kun on aikaa turhaan.

Vierailija
7/7 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Täällä Mikkelissä toimii Kiva-kiire vastaanotto joka on täysi vitsi. Odotushuone aina ihan täynnä,jos sinun aikasi on klo 14.30 niin pääset 16.30. Ei oikeastaan eroa päivystyksessä istumisesta. Lääkärit pyörii tuoleillaan,nyökyttelee ja niistä näkee miten vaan haluavat saada sinut äkkiä ulos koska seuraava potilas odottaa jo. Buranaa tai nenäsuihke määrätään yleensä. 

Mikä siinä on vaikeaa sanoa en suostu tähän ota etukäteen jo selvää muista vaihtoehdosta ja pyydä niitä. Itse nauran päin naamaa buranalääkäreille ja pyydän muuta ja aina ovat kirjoittaneet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä