Epstein
Onko kenenkään muun maailmankuva muuttunut tämän myötä? Itse olen tajunnut, että maailmaa ihan oikeasti hallitsee pahuus ja paha. Motiivina tähän kaikkeen on ihan puhdas pahuus, jonka vallassa ovat myös Bill Gatesin kaltaiset "hyväntekijät".
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi oikeasti kuivalihasta kyse, sitä ei olisi tarvinnut säilyttää jääkaapissa?
Siis mistä tässä on kyse? Voiko joku selittää?Varmaan pystyt ihan itseki päättelemään. Saaliina lapset, ehkä vauvat.
Tämä on jotain joko aivan paskaa huumoria tai sitten sellaista että kilpaillaan kaikkien maailmanhistorian hirveimpien ihmisviha-tyyppien kanssa. Kärkisijoilla ainakin tietyssä sarjassa. Ihmiskehoa voi halveksia häpäistä ja käyttää nähtävästi rajattomasti ja tässä yli-ihmisten maailmassa tutkitaan juuri tuota rajattomuutta. Koe-eläin tulee mieleen. Herkku. Käyttöesine.
Miten hirviö kasvaa hirviöksi? Näyttäisi että jokin näitä ihan myös kasvattaa. Jonkin tavoitteen takia?
Siis En tosiaan pysty päättelemään mitään tällaista.
Sellaiset öykkärinarsistit on helppo tunnistaa ja heistä ei ole edes kovin paljoa vaaraa, koska yleensä he ovat aika tyhmiä.
Marttyyrinarsistitkin voi jättää muhimaan omaan liemeensä.
Haitallisia ovat sellaiset, jotka punovat juoniaan, valehtelevat ja manipuloivat ja tavoittelevat omaa etuaan häikäilemättömästi, tai sabotoivat muita. Nämä eivät välttämättä ole vaarallisia.
Vaarallisia ovat väkivaltaiset, pakkomielteiset ja kostonhimoiset.
Jos ihminen kohtelee eläimiä tai heikompia ihmisiä huonosti huvikseen, niin se on aina vakava merkki. Ylipäätään se, että huvittuu tuollaisista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nämä tyypit voivat näyttää päälle päin lähes enkeleiltä.
Hyveellisiltä viattomuuuden perikuvilta.
Kokemusteni myötä testaan aina joka ikisen ihmisen.
Suosittelen kaikille.
Tässä on jotain. Sanon suoraan että pahuus ei huuda, mutta se saattaa kyllä kuiskata.
Epsteinin ja kumppaninsa itsevarmuus ja jokin säteily on hätkähdyttävää kaikissa (no ei ihan kaikissa ) kuvissa.
Nämä ihmiset eivät selvästikään kärsi itse siitä mitä tekevät. He päinvastoin saavat siitä voimansa.
Tuo on ehkä se vaikein ja raskain asia tässä: se mistä ihminen ammentaa energiansa, päättäväisyytensä ja älynsä voi palvella sysimustaa itsekeskeistä pahuutta.
Emme ole oikein tottuneet tälläiseen pahuuteen Suomessa.
Jokin verho selvästi repäistiin, miten laskelmoidusti, sitäkin voi miettiä. Pelotellaanko meitä nyt tälläisillä?
Itse en noissa tyypeissä havaitse minkäänlaista säteilyä tai viehättävyyttä. No ehkä on aina ollut vähän erilainen maku kuin massoilla enkä lapsenakaan hyväksynyt auktoriteetteja, jotka eivät tajunneet mitään. Mutta kaikesta muusta olen kanssasi samaa mieltä. En luota mihinkään uutisointiin enää.
Tarkoitan tiettyä leveää hymyä ja eräänlaista hyvinvoinnin (hyväosaisuuden) sateilyä. Hollywoodnäyttelijät osaavat ihan saman poseerauksen.
Kyllä, se on nimenomaan opeteltu poseeraus ja kun tämän nyt yhä paremmin tajuaa niin se on meidän etumme. Että näemme paremmin kuvallisten esitysten läpi, ne jotka haluamme nähdä. Iso osa ihmisistähän ei koskaan halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nämä tyypit voivat näyttää päälle päin lähes enkeleiltä.
Hyveellisiltä viattomuuuden perikuvilta.
Kokemusteni myötä testaan aina joka ikisen ihmisen.
Suosittelen kaikille.
Tässä on jotain. Sanon suoraan että pahuus ei huuda, mutta se saattaa kyllä kuiskata.
Epsteinin ja kumppaninsa itsevarmuus ja jokin säteily on hätkähdyttävää kaikissa (no ei ihan kaikissa ) kuvissa.
Nämä ihmiset eivät selvästikään kärsi itse siitä mitä tekevät. He päinvastoin saavat siitä voimansa.
Tuo on ehkä se vaikein ja raskain asia tässä: se mistä ihminen ammentaa energiansa, päättäväisyytensä ja älynsä voi palvella sysimustaa itsekeskeistä pahuutta.
Emme ole oikein tottuneet tälläiseen pahuuteen Suomessa.
Jokin verho selvästi repäistiin, miten laskelmoidusti, sitäkin voi miettiä. Pelotellaanko meitä nyt tälläisillä?
Itse en noissa tyypeissä havaitse minkäänlaista säteilyä tai viehättävyyttä. No ehkä on aina ollut vähän erilainen maku kuin massoilla enkä lapsenakaan hyväksynyt auktoriteetteja, jotka eivät tajunneet mitään. Mutta kaikesta muusta olen kanssasi samaa mieltä. En luota mihinkään uutisointiin enää.
Tarkoitan tiettyä leveää hymyä ja eräänlaista hyvinvoinnin (hyväosaisuuden) sateilyä. Hollywoodnäyttelijät osaavat ihan saman poseerauksen.
Kyllä, se on nimenomaan opeteltu poseeraus ja kun tämän nyt yhä paremmin tajuaa niin se on meidän etumme. Että näemme paremmin kuvallisten esitysten läpi, ne jotka haluamme nähdä. Iso osa ihmisistähän ei koskaan halua.
No tämä selittääkin. Olen lapsesta saakka kammonnut teennäisiä ihmisiä. Pärjään kaikenlaisten kanssa eikä haittaa, jos joku on vaikka "leuhka" niin kuin ennen sanottiin, mutta teennäisyys ja sellainen ylitse menevä ystävällisyyden esittäminen, hyhh... puistattaa. Vanhemmiten huomaan epäaitouden vielä paljon selvemmin kuin lapsena. Nuo varmaan menee samaan kategoriaan.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset öykkärinarsistit on helppo tunnistaa ja heistä ei ole edes kovin paljoa vaaraa, koska yleensä he ovat aika tyhmiä.
Marttyyrinarsistitkin voi jättää muhimaan omaan liemeensä.
Haitallisia ovat sellaiset, jotka punovat juoniaan, valehtelevat ja manipuloivat ja tavoittelevat omaa etuaan häikäilemättömästi, tai sabotoivat muita. Nämä eivät välttämättä ole vaarallisia.
Vaarallisia ovat väkivaltaiset, pakkomielteiset ja kostonhimoiset.
Jos ihminen kohtelee eläimiä tai heikompia ihmisiä huonosti huvikseen, niin se on aina vakava merkki. Ylipäätään se, että huvittuu tuollaisista asioista.
Usein juuri tehdään ero narsistin ja psykopaatin välille. Psykopatia on ovelinta, kylmintä, laskelmoivinta ja ihmisvihaavinta. Tällä ne sodat soditaan. Näiden piip toimesta ja nimenomaan heidän puolestaan.
Sitten aleneva saatanallinen hierarkia jossa tuo E taisi olla jo melko korkeassa arvonimityksessä.
Miettikääpä: näillä pimeyden voimilla täytyy olla oma hierarkia. Sitten vain päättämään jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin järkyttynyt näistä asioista ja mitä pienille lapsille on tehty.. pakko pitää taukoa Facebookista, kun kokoajan tulee tähän liittyviä juttuja ja kuvia. Olen vihainen näille eliitin edustajille, joita ei mikään lain koura tavoita. Olen vihainen Trumpin hallitukselle, joka hidasti ja esti materiaalin julkaisun kokonaisuudessaan. Olen vihainen viranomaisille, jotka eivät tehneet työtään ja jatkaneet tutkimuksia tuon materiaalin perusteella. Nyt kaikkien asiasta kiinnostuneiden on perehdyttävä järkyttävän materiaaliin oman mielenterveyden kustannuksella. Eikä se edes hyödytä mitään, kun ei meillä ole valtaa viedä asiaa eteenpäin. Joitakin satunnaisia tyyppejä, joiden nimet jäivät näkyviin, voi boikotoida. Suurimmat pedot on todennäköisesti piilotettu mustausten alle.
Miksi nämä silloin lapsia olleet eivät avaa suutaan?
Koska ne, jotka on asioista puhuneet, on yllättäen kuolleet "itsemurhassa". Lisäksi nykyajan somekulttuurissa tulis maalittamista ja muuta haukkumista. Miksi haluaisi tragedioitaan riepoteltavaksi. On myös voitu maksaa hiljaiseksi ja/tai "pelastaa" uuteen elämään uudella nimellä.
Luulisi, että haluaa tekijät kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin järkyttynyt näistä asioista ja mitä pienille lapsille on tehty.. pakko pitää taukoa Facebookista, kun kokoajan tulee tähän liittyviä juttuja ja kuvia. Olen vihainen näille eliitin edustajille, joita ei mikään lain koura tavoita. Olen vihainen Trumpin hallitukselle, joka hidasti ja esti materiaalin julkaisun kokonaisuudessaan. Olen vihainen viranomaisille, jotka eivät tehneet työtään ja jatkaneet tutkimuksia tuon materiaalin perusteella. Nyt kaikkien asiasta kiinnostuneiden on perehdyttävä järkyttävän materiaaliin oman mielenterveyden kustannuksella. Eikä se edes hyödytä mitään, kun ei meillä ole valtaa viedä asiaa eteenpäin. Joitakin satunnaisia tyyppejä, joiden nimet jäivät näkyviin, voi boikotoida. Suurimmat pedot on todennäköisesti piilotettu mustausten alle.
Miksi nämä silloin lapsia olleet eivät avaa suutaan?
Koska ne, jotka on asioista puhuneet, on yllättäen kuolleet "itsemurhassa". Lisäksi nykyajan somekulttuurissa tulis maalittamista ja muuta haukkumista. Miksi haluaisi tragedioitaan riepoteltavaksi. On myös voitu maksaa hiljaiseksi ja/tai "pelastaa" uuteen elämään uudella nimellä.
Luulisi, että haluaa tekijät kiinni.
Tekijät ovat eliittiä ja eliittiä ei voi rangaista, koska he johtavat tätä maapalloa ja siten moni moni asia menisi toisin ja tietyt tahot kärsisivät seurauksista, joten on vain vaiettu.
Millä asteella pahuuden hierarkiassa Epsteinin paras kaveri, Donald Trump on?
Hän on ("väitetysti") ra is ka illut lapsia ja nyt tappaa lapsia Iranissa, joten pahuuden puolesta ihan kärkipäätä. Sanoisin, että heittämällä Epsteiniä pahempi.
Sitten toisaalta vaikuttaa melko tyhmältä ihmiseltä jota on helppo manipuloida. Joten jos jotain hierarkista cabalia on olemassa, niin Trump on pakosti ennemmin juoksupoika tai nukke, kuin se joka vetelee naruista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizzagate olikin ihan totta.
En ihmettele enää mitään.
Olen sitä.mieltä, että maailmassa vallitsee viidakon laki.
Saalistajat ja saalistettavat.
Kannattaa testata kaikki ihmiset ja verkostoitua kunnon ihmisten kanssa.
Kuules Huhtasaari, kuten itse kerroit olevasi, Pizzagate on edelleen ihan eri juttu.
Älä ole niin varma etteikö pitsageit ole totta. Esimerkiksi Ellen Degeneres on liitetty useaan otteeseen ihmissyöntiin. Katsokaapa vanhoja hänen juontamiaan gaaloja. Hän mm.kerää ihmisiltä kolehtia (Weinstein ym) pitsatilauksia varten. Kyselee ketkä kaikki haluavat tilata kimpassa pitsaa. Tämä toistuu useina vuosina. Hänen talkshown taustakuvana on Epsteinin kartano. Myös Diddy soitti vankilasta pojilleen että hankkiutuvat äkkiä eroon pitsabokseista (tästäkin todistetusti video). Pitsalla kuitenkin varmaan viitataan enemmänkin ihmiskaupan uhreihin, tyttöihin.
Noissa piireissä ihmissyöntiin ovat kuitenkin viitanneet myös useat tunnetut näyttelijät vuosikymmenten varrella. Mm.Macalay Culkin jonkin Oscar gaalan yhteydessä nimesi kollegoja jotka syövät ihmisen lihaa ja henkilöihin joiden punaiset kengät on tehty ihmisen nahasta ja viittaavat kannibalismiin.
Miksi se olisi harhaista jos sellaista voi tapahtua. Se ei ole mitenkään yliluonnollista vaikka sairasta normaalisti onkin. Ilmeisesti näissä rituaaleissa kyse on satanismista. Ei filosofiana vaan ihan toimintana.
Järkyttävää se on. Mutta vastaavaa on ollut jo antiikin aikoina, varmaan ennen sitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules Huhtasaari, kuten itse kerroit olevasi, Pizzagate on edelleen ihan eri juttu.
Älä ole niin varma etteikö pitsageit ole totta. Esimerkiksi Ellen Degeneres on liitetty useaan otteeseen ihmissyöntiin. Katsokaapa vanhoja hänen juontamiaan gaaloja. Hän mm.kerää ihmisiltä kolehtia (Weinstein ym) pitsatilauksia varten. Kyselee ketkä kaikki haluavat tilata kimpassa pitsaa. Tämä toistuu useina vuosina. Hänen talkshown taustakuvana on Epsteinin kartano. Myös Diddy soitti vankilasta pojilleen että hankkiutuvat äkkiä eroon pitsabokseista (tästäkin todistetusti video). Pitsalla kuitenkin varmaan viitataan enemmänkin ihmiskaupan uhreihin, tyttöihin.
Noissa piireissä ihmissyöntiin ovat kuitenkin viitanneet myös useat tunnetut näyttelijät vuosikymmenten varrella. Mm.Macalay Culkin jonkin Oscar gaalan yhteydessä nimesi kollegoja jotka syövät ihmisen lihaa ja henkilöihin joiden punaiset kengät on tehty ihmisen nahasta ja viittaavat kannibalismiin.
Miksi se olisi harhaista jos sellaista voi tapahtua. Se ei ole mitenkään yliluonnollista vaikka sairasta normaalisti onkin. Ilmeisesti näissä rituaaleissa kyse on satanismista. Ei filosofiana vaan ihan toimintana.
Järkyttävää se on. Mutta vastaavaa on ollut jo antiikin aikoina, varmaan ennen sitäkin.
Kun tuo vaikuttaa liittyvää Q-horinoihin, niin mitäpä mieltä olet Trumpista? Q- hullujen mielestä Trumpin piti pelastaa koko maailma noiden hirvittävien, maan alla tunneleissa lasten verta juovien demokraattien kynsistä. Mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut (paitsi Trumpista on paljastanut karmeita asioita).
Eli Trump hyvis vai pahis sun mielestä.
Osa on ehkä kiristetty mukaan mutta on tuolla joukossa niitäkin jotka ovat ihan itse innoissaan osa tätä kaikkea. Pitää muistaa että nämä ihmiset elävät täysin irrallaan siitä todellisuudesta, jonka me tavikset tiedämme. Heillä on rahaa enemmän kuin kukaan ikinä tarvitsee, heillä on valtaa, heillä on oma sairas piirinsä, jossa kaikki muut ovat vain hyödykkeitä, pelinappuloita tai käyttötavaraa.
Useaan julkkiksen on yhdistetty myös murhia ja salaliittoja. Esimerkiksi Diddy on yhdistetty Tupacin, Biggyn, Lil Kimin, lastensa äidin, Brittany Murphyn ja tämän miehen ym. kuolemiin. Clintonien ympäriltä on kuollut epämääräisesti huomattavan paljon vastustajia (näistä löytyy listoja). Ihmiset jotka olivat mukana tekemässä ihmiskauppa dokumenttia ovat kuolleet letkassa mm.Chester Bennington, Chris Cornell, isaac Kappy (kuoli heti kun uhkasi paljastaa Tom Hanksin), Anne Heche (josta on video miten hän autokolarin jälkeen pääsee riuhtomaan itsensä ulos ja istumaan ruumispussista ja pelastaja työntää hänet takaisin, juontajatkin järkyttyvät) jne.
Paljon muitakin. Epsteinin vieraina on koko Hollywood lehdistö ja he voivat uutisoida kuolemat luonnollisiksi, koska eihän heidän tarvitse todistaa mitään oikeaksi. Siellä oli myös lääkäreitä jotka voivat tehdä kuolinsyytutkimukset ja kirjata sinne mitä vain. Heillä on myös valta lääkitä ja leimata hulluksi ne julkkikset jotka tuovat asioita esille, sillä useilla on manageri tai personal trainer, lääkäri ym levy-yhtiön tai elokuvayhtiön puolelta. Näitäkin esimerkkejä on. Pieni piiri pyörii. Jokainen rapsuttaa toistensa selkää ja epäilijät raivataan pois silmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuo vaikuttaa liittyvää Q-horinoihin, niin mitäpä mieltä olet Trumpista? Q- hullujen mielestä Trumpin piti pelastaa koko maailma noiden hirvittävien, maan alla tunneleissa lasten verta juovien demokraattien kynsistä. Mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut (paitsi Trumpista on paljastanut karmeita asioita).
Trump on vain puppet.
Olkoon sun mielestä Q horinoita. Maailma on pahempi paikka mitä kuvittelet. Ihmissyöntiä on muuallakin ja usein liittyvät eri uskomusten rituaaleihin. Joskus vain sadismia. Se että sinä et siihen usko, ei tarkoita ettei sitä tapahdu. Itse toivoisin ettei tapahdu, mutta olen realisti siinä etten pidä sitä mitenkään mahdottomana ja yliluonnollisena. Sairaana kylläkin.
Epstein itsekin kirjoittaa kannibalismista tiettyjen ihmisten kohdalla. Mutta joskus on helpompi kuvitella maailma hyväksi, kun ei kestä pahuutta. Se on erittäin inhimillistä.
Monetkaan 'tavikset' eivät osaa ikinä kuvitella, mitä kaikkea harrastetaan maailman huipulla.
Alkuperäiseen kysymykseen vastauksena on, että kyllä omaksunut maailmankuva on järkkynyt. On karmeaa miten korkealle tämä menee. YK:ta, useiden maiden ykköspäättäjiä ja kuninkaallisia myöten. Mitä kaikkea emme tiedäkään.
En usko että tässä on päätekijä. Siellä on yläpuolella ne, jotka eivät koskaan jää kiinni mistään.
Ainoa lohdullinen asia on, että on olemassa ihmisiä jotka ovat uskaltaneet tuoda asioita esille jo ennen varsinaista kuvion paljastumista. Että on hyviäkin ihmisiä. Että on tavallisia ihmisiä, jotka ovat tästä kaikesta kauhistuneita ja järkyttyneitä. Se antaa uskoa siihen, että maailmassa on myös tätä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump on vain puppet.
Olkoon sun mielestä Q horinoita. Maailma on pahempi paikka mitä kuvittelet. Ihmissyöntiä on muuallakin ja usein liittyvät eri uskomusten rituaaleihin. Joskus vain sadismia. Se että sinä et siihen usko, ei tarkoita ettei sitä tapahdu. Itse toivoisin ettei tapahdu, mutta olen realisti siinä etten pidä sitä mitenkään mahdottomana ja yliluonnollisena. Sairaana kylläkin.
Epstein itsekin kirjoittaa kannibalismista tiettyjen ihmisten kohdalla. Mutta joskus on helpompi kuvitella maailma hyväksi, kun ei kestä pahuutta. Se on erittäin inhimillistä.
Kyse ei ole siitä, etten tietäisi maailman pahuudesta - olen todennäköisesti paljon kyynisempi kuin sinä - vaan siitä, miten isot ihmisjoukot hoopotettiin lapsellisella ja heikkolaatuisella huijauksella äänestämään ilmiselvä rikollinen presidentiksi.
Q oli alusta alkaen täysin päivänselvä huijaus. Silti monet (ilmeisesti myös sinä) uskoi siihen ja levitti sitä täysin lampaana.
Rikoölisille löytyy aina suojeliansa oikeaa hintaa vastaan. Tämä on kyllä nähty. Selkärangattomia löytyy aina
Vierailija kirjoitti:
Monetkaan 'tavikset' eivät osaa ikinä kuvitella, mitä kaikkea harrastetaan maailman huipulla.
Mitä tällä paljastetulla tiedolla olisi tarkoitus tehdä? Ehdotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump on vain puppet.
Kyse ei ole siitä, etten tietäisi maailman pahuudesta - olen todennäköisesti paljon kyynisempi kuin sinä - vaan siitä, miten isot ihmisjoukot hoopotettiin lapsellisella ja heikkolaatuisella huijauksella äänestämään ilmiselvä rikollinen presidentiksi.
Q oli alusta alkaen täysin päivänselvä huijaus. Silti monet (ilmeisesti myös sinä) uskoi siihen ja levitti sitä täysin lampaana.
Hyviä, moraalisesti tahrattomia ehdokkaita ei ole tarjolla, ei ollut eikä luultavasti tule olemaan. Tästä ylin kerrostuma pitää huolen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noissa Epsteinin luona otetuissa kuvissa on aina ihan kämänen sisustus ja krääsää nurkissa? Kattauksessa jotain halpisroinaa ja muovia. Eikö tämän pitänyt olla varakas?
Kieltämättä tämä hämmästytti. Miehellä on muka oma saari ja helikopterikenttä ja kartanoita ja huippulukaali Nykissä, ja sitten sisustaa nuo huoneet jollain kaatiskamalla ja muovituoleilla suunnilleen. Ja Maxwell muka vaatesuunnittelija ja miljönäärin tytär. Ei sellaiset katso kauaa mitään paskaa sisustusta.
Vai oliko noi jotain huumeluolia?
Luulen että nuo kyseiset huoneet on käytössä vain perversioiden toteuttamisessa. Jos siellä on veri ja muut nesteet roiskuneet hajusaastan keskellä niin eipä semmoisiin huoneisiin halua mitään arvohuonekaluja laittaa.
Oisko ne helpompi hävittää ja ei mene kallisarvoista rahaa hukkaan. Elämistä ei niin väliä.