Alto Adigen mukaan kaikki luomivyöryn uhrit olivat 5060-vuotiaita.
Kommentit (34)
Evoluutio korjaa varomattomat pois. Geeninsä olivat tosin ehtineet jo välittää.
Olivatko nuo muumioikäiset luomivuorikiipeilijöitä?
Alpeilta jään alta löytyneiltä muumioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuottaako oikeinkirjoitus aloittajalle fyysistä kipua, vai estääkö suonissa virtaava mustalaisveri oikeinkirjoituksen?
Se on kyllä palsta joka tekee sen että poistaa väliviivan lukujen välistä.
Kyllä minä ainakin olen osannut tänne kirjoittaa oikein enkä syytä palstaa.
Vierailija kirjoitti:
Evoluutio korjaa varomattomat pois. Geeninsä olivat tosin ehtineet jo välittää.
Nuohan on olleet tuolla jo 5000 vuotta.
Oliko tahallaan tehty vyöry tys. Teitäkin vihataan jo nyt ja sitten kun täytätte 50 vuotta. Muistakaa karman laki silloin.
Juudas teki hyödyn tahallaan. Etsii luvattua maata vuorilla.
Adam lankesi syntiin vaikka homoksi.
Onko montakin Adam syntiinlangennutta .
Kannattaa nyt tutkia ne omat luomet iholtaan ettei vaan ole syöpää.
Vierailija kirjoitti:
Tuottaako oikeinkirjoitus aloittajalle fyysistä kipua, vai estääkö suonissa virtaava mustalaisveri oikeinkirjoituksen?
Lahden poliisivankilan seinässä oli teksti, jossa tumma kertoi lähtevänsä Mikkeliin istumaan. Alle oli joku kirjoittanut: Kuka saatana on opettanut man nen kirjoittamaan? Saatanan savunahat.
Lokakuu 2008.
On tietysti. On aivan eri, jos kaksi 5060 vuotiasta ihmistä kuolee tai 50-60 vuotiaita ihmisiä kuolee kaksi.