Kelan etuuskäsittelijäksi haki yli 1900 ihmistä.
Kommentit (53)
Kuka hakee enää kelaan, tuonne lusmujen luvattuun paikkaan? Kelassa työskentely on jo mainehaitta
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö olla korkeakoulututkinto, taloustieteidenmaisteri ja- tai kokoomuksen/perussuomalaisten jäsenkirja?
Hakuilmoitukset on julkisia.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö olla korkeakoulututkinto, taloustieteidenmaisteri ja- tai kokoomuksen/perussuomalaisten jäsenkirja?
Alemmasta varmaan hyötyä. Itselläni on ylempi kork. tutkinto
Vierailija kirjoitti:
Kuka hakee enää kelaan, tuonne lusmujen luvattuun paikkaan? Kelassa työskentely on jo mainehaitta
Pakko yrittää mitä vaan.
Ap
Kelan etuuskäsittelijän kesätyöpaikkaan haki lähes 2200. En tullut valituksi.
Kaikki etuuskäsittelyt yms. tempputyöt pitäisi muuttaa määräaikaisiksi ja kierrättää työttömiä näissä vaikka 2 v sykleissä.
Parasta kuntoututtavaa työtoimintaa, eikä maksaisi valtiolle juuri mitään ylimääräistä.
1900 työtöntä yrittää päästä kyykyttämään muita työttömiä, syynäämään ventovieraiden tiliotteita ja leikkaamaan näiltä. Hienosti järjestetty yhteiskunta.
Huvittavinta on, että ovat huolissaan, ettei töihin hae miehiä asiakaspalvelijaksi. Kuitenkin 70% johtopaikoista on miesten, siitä ei olla huolissaan lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy etuuskäsittelijän virkaa. Kelan sivuilla haettavissa vain:
Projektijohtaja
Helsinki, FI
Kesätyö, hankintayksikkö
Helsinki, FI
Korkeakouluharjoittelija, verkkoviestintä
Helsinki, Fl
Palveluasiantuntijoita
Rovaniemi, FI
Viestintäjohtaja
Helsinki, Fl
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta on, että ovat huolissaan, ettei töihin hae miehiä asiakaspalvelijaksi. Kuitenkin 70% johtopaikoista on miesten, siitä ei olla huolissaan lainkaan.
Olen mies ja Hesarissakin oli juttua kuinka Kelaan otetaan nyt ensisijaisesti miehiä töihin, kun naisia siellä on yli 80%. No eipä ollut sukupuolestani hyötyä.
Ap
Olen myös hakenut koska olen pätevä. Kelassa ei ole päteviä käsittelijöitä ja olen usein huomauttanut niille virheistä. Olen valittanut monta kertaa samasta virheestä kelaa. Eivät halua palkata hyviä työntekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Projektijohtaja
Helsinki, FI
Kesätyö, hankintayksikkö
Helsinki, FI
Helsinki, Fl
Palveluasiantuntijoita
Rovaniemi, FI
Viestintäjohtaja
Helsinki, Fl
Haku umpeutui joitakin päiviä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös hakenut koska olen pätevä. Kelassa ei ole päteviä käsittelijöitä ja olen usein huomauttanut niille virheistä. Olen valittanut monta kertaa samasta virheestä kelaa. Eivät halua palkata hyviä työntekijöitä.
Palkkaavat sinne kielitaidottomia mam uja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Projektijohtaja
Helsinki, FI
Kesätyö, hankintayksikkö
Helsinki, FI
Helsinki, Fl
Palveluasiantuntijoita
Rovaniemi, FI
Viestintäjohtaja
Helsinki, Fl
Hakuaika ohi jo tältä erää.
Wanna be kyykyttäjiä kun mahdollisuus aukenee, kunnon aitoja vittupäitä.
Nuo virat pitäisi automatisoida pääosin. Säästöjä valtiolle syntyisi siitä huimasti ja vapautuneet varat voitaisiin laittaa jakoon kansalaisille.
Hakuaika hakemaasi tehtävään Kesätyö, etuuskäsittely, Jyväskylä, Kuopio, Lappeenranta, Rovaniemi, Tampere, Turku on päättynyt. Saimme tehtävään 2174 hakemusta. Kiitos vielä hakemuksestasi!
Käymme parhaillaan hakemuksia läpi.
Kutsumme henkilökohtaiseen haastatteluun hakijat, jotka vastaavat parhaiten ilmoituksessa kerrottuihin odotuksiimme. Olemme yhteydessä henkilökohtaiseen haastatteluun valittuihin ensisijaisesti puhelimitse. Kaikille muille hakijoille ilmoitamme sähköpostitse rekrytoinnin päättymisestä heti, kun valinta on tehty.
Terveessä yhteiskunnassa ei edes olisi tarvetta moisille. Ihmiset olisivat oikeissa töissä.