Onko 172cm mies lyhyt mies?
Kommentit (126)
Ei ole pitkä eikä lyhyt, vaan juuri sopivan mittainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättiläinen hän on , itse olen 123cm pitkä ja kullini puolimetriä, paksuutta muutaman tuuman, naisia riittää jonoksi asti.
Varmaan aika hankalaa pysyä tasapainossa kävellessä, kun raskas elin raahautuu mukana. Ei oo helppoa sulla.
Se on kolmas jalka, tyhmähän ei sitä tajua.
NBA:han varmaan liian lyhyt, mutta muuten vain taivas on rajana.
Kaikki alle 210cm olevat ovat pätkiä, eikö teitä hävetä olla lyhyt pätkä.
Lapseni isä on 171-senttinen. Lyhyys ei ollut se ongelma :D
Minä olen 172cm pitkä nainen ja minua pidetään lähes amatsoonina täällä Suomessa. Monesti arvaillaan että olen vähintään 177cm tai 180cm pitkä, mutta olen oikeasti 172cm.
Sen takia en usko että aloittaja oikeasti on 172. Kyllähän noita 160,5cm pikkumiehiä näkee yllin kyllin kaupungilla ja ne sitten valehtelee pituudekseen 172cm. Säälittävää ja naurettavaa :D
Onko metrin mittainen liian pitkä jos ei ole kovin paksu?
Onhan se lyhyt vähintään 180 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättiläinen hän on , itse olen 123cm pitkä ja kullini puolimetriä, paksuutta muutaman tuuman, naisia riittää jonoksi asti.
Varmaan aika hankalaa pysyä tasapainossa kävellessä, kun raskas elin raahautuu mukana. Ei oo helppoa sulla.
Ei ollenkaan,käytän samaa verkkoa mitä Lehmillä on utareissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 172cm pitkä nainen ja minua pidetään lähes amatsoonina täällä Suomessa. Monesti arvaillaan että olen vähintään 177cm tai 180cm pitkä, mutta olen oikeasti 172cm.
Sen takia en usko että aloittaja oikeasti on 172. Kyllähän noita 160,5cm pikkumiehiä näkee yllin kyllin kaupungilla ja ne sitten valehtelee pituudekseen 172cm. Säälittävää ja naurettavaa :D
Olen ihan todistetusti kyllä 172cm.
Ei ole mitään syytä valehdella.
Viimeisin mittaus oli 172,5 cm.
Mun mies on 171, eli saman pituinen kuin minäkin. Juuri sopivan mittainen on, ja ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vähän, mutta ei haittaa! Pääasia on, että ylä -ja alakerta on kunnossa!!
No ap:lla ei ole kumpikaan.
Vierailija kirjoitti:
Te tyhmät ämmäät ette nyt osaa arvioida vttuakaan yhdenkää miehen pituutta.
Ps. niitä korkokenkiä ei lasketa mukaan sun pituuteesi.
Meidän naisten mielestä on lyhyt jos on myös pienipilinen. Suurikullisen miehen muilla mitoilla ei väliä.
Päästään sairas jankuttaja, jota ei voi edes laskea mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Päästään sairas jankuttaja, jota ei voi edes laskea mieheksi.
Oletko kehitysvammainen?
Kirjoitustaitosi viittaa aivovammaan.
Hukkapätkä pygmihän se, edelleen. Ei paska kyselemällä muuksi muutu.
Ap, sinulla on paha dementia, hakeutuisit muistilääkärille.
Vähän lyhyt, mutta jos on hyvännäköinen naama, niin pituudella ei ole mitään väliä.