Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 172cm mies lyhyt mies?

Vierailija
05.02.2026 |

Onko lyhyt?

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 172cm pitkä nainen ja minua pidetään lähes amatsoonina täällä Suomessa. Monesti arvaillaan että olen vähintään 177cm tai 180cm pitkä, mutta olen oikeasti 172cm. 

Sen takia en usko että aloittaja oikeasti on 172. Kyllähän noita 160,5cm pikkumiehiä näkee yllin kyllin kaupungilla ja ne sitten valehtelee pituudekseen 172cm. Säälittävää ja naurettavaa :D

172cm on niin normaali pituus naisillekin pohjoismaissa, Saksassa, Hollannissa jne, että oudolta kuulostaa, että sinua pidetään amatsonina. Ellet sitten paina 100kg tai elleivät ystäväsi/kollegasi ole kaikki 150cm -160cm.

Vierailija
82/126 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hobittimetsässä normaalia pidempi.

Sinä olisit hobittimetsässä normaalia tyhmempi ja ikävämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 172cm pitkä nainen ja minua pidetään lähes amatsoonina täällä Suomessa. Monesti arvaillaan että olen vähintään 177cm tai 180cm pitkä, mutta olen oikeasti 172cm. 

Sen takia en usko että aloittaja oikeasti on 172. Kyllähän noita 160,5cm pikkumiehiä näkee yllin kyllin kaupungilla ja ne sitten valehtelee pituudekseen 172cm. Säälittävää ja naurettavaa :D

172cm on niin normaali pituus naisillekin pohjoismaissa, Saksassa, Hollannissa jne, että oudolta kuulostaa, että sinua pidetään amatsonina. Ellet sitten paina 100kg tai elleivät ystäväsi/kollegasi ole kaikki 150cm -160cm.

Jep! 172cm nainen ei kyllä todellakaan ole mikään pitkä. 

Joka päivä tulee vastaan tuon pituisia tai pidempiäkin. 

Vierailija
84/126 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö oikeasti osaa mitään muuta kuin vittuilla?

Miksi ei voi sanoa asiallisesti?

Pituutesi on ok. Käytöksesi ei, tuskin myöskään luonteesi.

-Sivusta

Vierailija
85/126 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tom Cruise

Tomppa on tasan 170 cm.

Pari muuta sexyä alle on Nik Kershaw  (163 cm), Mark Owen (165 cm) ja suomesta Timo Kahilainen, tasan 160 cm <3

Vierailija
86/126 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
87/126 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpsy

Vierailija
88/126 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö oikeasti osaa mitään muuta kuin vittuilla?

Miksi ei voi sanoa asiallisesti?

Pituutesi on ok. Käytöksesi ei, tuskin myöskään luonteesi.

-Sivusta

Olen ystävällinen ihminen. 

Vastaan vain vittuilemiseen vittuilemalla. 

Mä en aloita näitä mutta takaisin annan samalla mitalla. 

Vierailija
89/126 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa sitä, että jokaisen teidän joku esi-isä on ollut 172 cm pitkä. 

Niin ja ajatelkaa ja ihmetelkään maailman miesten keskipituus on 171-172 cm joten lopettakaa nyt jo lässytys pituudesta, niitä 200 cm miehiä on ehkä 1/10.000 jos niinkään monta.

Jos siis maailman miesten keskipituus on 171-172cm, niin kyllä sitten tuo 172cm on armottoman lyhyt täällä Suomessa, ja suurimmassa osassa Eurooppaa. Varsinkin, jos puhutaan 20v-40v miehistä. Mutta ei lähelläkään lyhytkasvuiset, ja varmasti naisia löytyy.

Suomessa asuu kourallinen ihmisiä, kiinasta löytyy 200 cm pituisia miehiä huomattavasti enemmän kuin suomesta joten mitä helvataa te vingutte siitä pituudesta, mitä niillä pituus senteillä tekee ei yhtään mitään, kaikki vaan maksaa enemmän vaatteista lähtien.Mietokin itkenyt sata vuotta kun ei meinaa löytyä sopivan kokoisia kenkiä, 170 cm mies ei jättikenkiä tarvitse.Ja lopuksi pituuteen ei voi itse vaikuttaa joten turhaa jorinaa koko höpölöpö.

Vierailija
90/126 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hobitti taas kömpinyt kolostaan jankuttamaan pituudestaan.

Ammu ittes homo. 

En viitsi kun mieheni jäisi ilman vaimoa ja lapset jäisi ilman äitiä, ensi kuussa syntyy kolmas lapsi.

Jos itseni nyt ammun niin siinä kuolee sitten se lapsikin.

Mutta surullista sekin, että sinä haukut ja nimittelet ihmisiä hobiteiksi :( Toivottavasti kasvatat lapsesi käyttäytymään nätimmin. 

Vierailija
91/126 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättiläinen on minuun verrattuna. M 166cm

Vierailija
92/126 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suomalaisen miehen keskimääräinen pituus on 180cm, niin mitäs luulisit?

Vierailija
93/126 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin vertaa. Jos se seisoo Näsinneulan vieressä, voisi sanoa että on lyhyt. Jos seisoo kärpässienen vieressä, on todella pitkä.

Vierailija
94/126 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Täysin epäonnistunut mies - mies ei ole yhtään mitään jos hän ei ole pitkä. Jopa köyhyyden, helvetillisen rumuuden, jäätävän tyhmyyden, veret seisauttavan laiskuuden ja itkunsekaista naurun remakkaa aiheuttavan pienin pippelin voisi antaa anteeksi, mutta ei koskaan lyhyyttä. 😂😂😂

Paljon sulla on ikää?

Paljon sulla? Ei varmaan paljoa, kun et osaa lukea rivien välistä.

Vierailija
95/126 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lyhyt. Eri asia, onko se naisille ongelma. Itse olen kypsyttyäni deittaillut vain 185+ miehiä, omanikin on 188 cm ja se on aika täydellinen pituus miehelle mielestäni. Pienet miehet tuppaavat olemaan niin helvetin epävarmoja itsestään ja pienemmät munatkin keskimäärin. Lisäksi lapset saavat pätkän geenit.

N30 165cm 

Vierailija
96/126 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Täysin epäonnistunut mies - mies ei ole yhtään mitään jos hän ei ole pitkä. Jopa köyhyyden, helvetillisen rumuuden, jäätävän tyhmyyden, veret seisauttavan laiskuuden ja itkunsekaista naurun remakkaa aiheuttavan pienin pippelin voisi antaa anteeksi, mutta ei koskaan lyhyyttä. 😂😂😂

Paljon sulla on ikää?

Paljon sulla? Ei varmaan paljoa, kun et osaa lukea rivien välistä.

Enemmän kuin sulla sen voin sanoa ihan varmaksi. 

Vierailija
97/126 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan tappi, hukkapätkä.

Voi jestas miten typerän obsessoituneet jotkut ovat omasta pituudestaan, pitäisiköhän heidän hankkia elämäänsä jokin muu harrastus.

Vierailija
98/126 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo Hämeessä miehet isokokoisia. Itä-Suomen, Lapin ja Kainuun miehet lyhyempiä. 

Vierailija
99/126 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lyhyt. Eri asia, onko se naisille ongelma. Itse olen kypsyttyäni deittaillut vain 185+ miehiä, omanikin on 188 cm ja se on aika täydellinen pituus miehelle mielestäni. Pienet miehet tuppaavat olemaan niin helvetin epävarmoja itsestään ja pienemmät munatkin keskimäärin. Lisäksi lapset saavat pätkän geenit.

N30 165cm 

Olet perus suomalainen läskisuomilortto. 

Ulkomailta onneksi löytyykin kunnon naisia. 

Vierailija
100/126 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun suomalaisen miehen keskimääräinen pituus on 180cm, niin mitäs luulisit?

Suomessa mitään miehiä ole kun akkamaisia lässyttäjiä johan sen aloitus kertoo ja vastaukset samanlaisia kun lähtevät hullun kelkkaan mukaan pätemään pituudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi