Miksi perseessä kasvaa karvaa?
Paskakokkareet juuttuvat kiinni persekarvoihin. Hankala istua kun tuntuu muhkuraiselta!!!!!1
Kommentit (15)
OLE PERSU KUN OLET TUTKINUT NIIN TARKAAN TOISTEN PESEREIKIÄ JA KÄYTÄT TUMMELIA ..
Juuri siksi siellä on karvaa, kun ette pyyhi ja pese persettänne. Jos se paska olisi suoraan iholla, kuolisitte tulehduksiin.
Satiaisten on mukava pesiä karvoissa.
Ne toimii äänenvaimentimena. Kivikaudella jos pieru narahti liian äänekkäästi joutui sapelihammastiikerin ruoaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä luonnonvalinta poistaa karvaperseet keskuudestamme ennemmin tai myöhemmin.
Ainakin minä, karvaperseinen nainen, olen saanut kolme karvaista jälkeläistä, joten tuskinpa ihan heti tapahtuu.
Ne on rekkamiehen pastilleja varten.
PERSUT SEN TIETÄVÄT KUN OVAT NIITÄ RUSKEAN REIJÄN RITAREITA JOS EI SAA NIIN SITTEN VÄKISIN SE ON PERSUJEN MOTTO...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä luonnonvalinta poistaa karvaperseet keskuudestamme ennemmin tai myöhemmin.
Ainakin minä, karvaperseinen nainen, olen saanut kolme karvaista jälkeläistä, joten tuskinpa ihan heti tapahtuu.
Karvahanurigeeni päässyt leviämään. Ou, nou!
Olet evoluution rappusilla hyvin alhaalla.
Pitäisikö se perse joskus pyyhkiä eikä vaan vetää huosuja jalkaan.😀😀😂😂🤪
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö se perse joskus pyyhkiä eikä vaan vetää huosuja jalkaan.😀😀😂😂🤪
Yhdellä arkilla vähän sutaisee enimmät pois. Paperi on kallista, ei sitä passaa tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvahanurigeeni päässyt leviämään. Ou, nou!
Yhdistettiin miehen kanssa meidän karvageenit, hänellä on kunnon turkki jopa selässä, joten meidän lapset on ekstrakarvaisia :)
Koska Jumala päätti niin luodessaan ihmisen.