Mitkä on sun vuositulot ja minkä arvoisella autolla ajat?
Ihan vaan mielenkiinnosta kun kattelin taas uutta autoa:
Itsellä vuositulot vajaa 70.000 ja auton arvo nykyään ehkä 9.000 euroa.
Kommentit (53)
Noin 90 000€/vuosi, plus bonukset.
En omista autoa.
Brutto kaikkine lomarahoineen ja bonuksineen noin 70k€.
Autosta saisi liike myydessä ehkä reilu 12 tuhatta (itse saisin tietenkin vähemmän jos joutuisi myymään). Itse ostettu reilu vuosi sitten 13,5 tonnilla.
En nyt ihan varma ole kun tuloja on monesta suunnasta, mutta jossain 40 000€ paikkeilla.
En omista autoa, asun Helsingissä kantakaupungissa. Täällä ei autoa tarvi.
Netto n. 170000 €/ vuosi. Dodgen arvo n.1500€ vaihdossa.
Viime vuoden bruttotulot n. 110 000. Autona 2010 vuosimallin Toyota. Ei vaan kiinnosta vaihtaa niin kauan kuin tuolla pääsee eteenpäin.
Bruttotulot noin 300.000 e.
Auto 15v vanha Toyota Hilux, ajettu relu puoli miljoonaa. En antaisi pois mistään hinnasta.
Brutto noin 50 000, auton arvo noin 3500€
En näe mitään järkeä pitää kalliimpaa autoa.
Pitää itse tietää auton mahdolliset tulevat viat, mitään fiattia, ford:ia jne. en huolisi.
Toki vaikuttaa se että osaan itse korjata vikoja. Ruostevaurioista autoa en myöskään huolisi.
Olisi mielenkiintoista tietää monellako "ei autoa" vastaajalla kuitenkin puolisolla on auto? On hieman eri asia olla sinkuna autottomana kuin puolison kanssa "autottomana".
Vuositulot noi 125000€ (brutto). Skoda maksoi vajaat 9 vuotta sitten uutena noin 45000€, oliskohan tuo nyt jotain 15000€ arvoinen, tai vähän alle?
Lisäksi on matkailuauto, joka maksoi vajaat 4vuotta sitten uutena 85000€. Nyt siitä voisi saada lähes omansa takaisin (75000?) koska uusien hinnat ovat nousseet ihan järkyttävän paljon.
12 000 vuodessa
Muutaman vuoden vanha Mersu mummilta lainassa ei oma.
Tulot nolla euroa...
Ajan 2022 vuoden teslalla
....arvo varmaan jotain 30000
Tulot 100k, ei autoa. En asu kaupungissa vaan maaseututaajamassa. Bussi kulkee ja pyörällä pääsee jos pitää kaupungissa käydä. Harvoin pitää.