Kun pääsit ensi kertaa panemaan, yllätyitkö kuinka mukavan lämpimältä ja liukkaalta pillu tuntuukaan?
Kommentit (42)
Yllätyin lähinnä siitä että yllätyin koska olisi pitänyt olla itsestään selvää että naisen sisällä on lämmintä ja kiimasta limainen pillu on tietenkin liukas ja pehmeä.
Oikeasti yllättävää oli vain se miten paljon löysiä pehmeitä poimuja pillun sisältä löysi sormilla ja sellaisen tiukemman kohdan siitä missä G-pisteen pitäisi olla. Nelinkontin takaa sormettaessa hämmästyin miten lähellä kohdunkaulakin on ja tajusin että kalun pitää työntyä sen ohi vaikka en mitenkään isoa omistakaan.
Sitten kun vaihdoin kaluun se ei tuntenut sisällä ainoatakaan näistä yksityiskohdista, vain lämmön ja puristuksen.
Ensimmäisellä tytöllä täytyi olla jotenkin erikoinen pillu koska muistan miten pohjaan työnnettäessä pillu puristi tiukasti kalun juuresta aivan kuin siinä olisi tiukka rengas ja varrestakin jonkin verran mutta peniksen kärjessä ei tuntunut minkäänlaista puristusta aivan kuin kärki olisi heilunut sisällä ontossa tilassa.
Ennen kuin kukaan ehtii kettuilla niin kyllä kalu oli ykkösessä eikä tyttö ollut neitsyt vaikka ei kyllä kovin kokenutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rinnat omaa rintakehää vasten ja nauttimassa pimpissä. Kauhean kiihottavaa olla poikana tolleen vallassa ja saada omalla tekemisellä tytön nauttimaan.
Miten ne rinnat olivat nauttimassa pimpissä, kuten kirjoitit? Tämmöisestä kinkyilystä en ole ennen kuullutkaan.
Uusi villitys teineillä.
Kannattaa hommata muija, joka kyykkää ja mavettaa. Lantionpohjan lihakset kun ovat tikissä, niin tiukkuutta riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Tuon lämmön muistan kun nainen ratsasti päälläni, tunsin kuinka kuumana hän kävikään. Muistan myös kun nainen otti multa suihin ja tunsin kun jalkojeni päälle alkoi tippua pillumehua. Nostin jalkani ylös ja aloin hieroa hänen läpimärkää pilluaan samalla kun hän oli kontillaan ottamassa suihin.
Tapahtuiko tuo eilen. Itse en kyllä muista noin tarkasti parinkymmenen vuoden takaisia tapahtumia.
Tuo tapahtui noin 30v sitten. Muistan hyvin kun koko homma lähti baari reissusta. Eka kerta oli oikeastaan baarin pikku kopissa jossa aijemmin oli ollut kolikkopuhelin. Siellä sain ekankerran tai kerrat. Siitä muistan kun panimme pystyssä ja jouduin varvistamaan että pääsin sisään. Nainen sanoi että ota ulos kun sulta tulee ja otti sitten suihin jonne laukesin. (ei käytetty kumia). Olihan siinä niin kova kiima että uusinta kierros tuli heti perään.
Olin kaverin + muitten kanssa baarissa (hänellä näppinsä tässä mukana). Jatkoimme siitä ryhmässä kaverini pämpille jossa menimme nukkumaan, tai muut meni nukkumaan mutta tämä nainen kömpi viereeni kun muut nukkui humalaansa pois.
Siitä se sitten lähti. Ihan kaikkia asentoja en enää tarkaan muista mutta se lämmin ratsastus on jäänyt mieleen ja kun hän otti suihin tiputtaen pillumehuaan lilkoilleni ja hieroin äntä nilkallani. Muistan myös kuinka hyvältä näytti kun hän otti kaluni juuria myöden suihin. Kysyinkin häneltä että miten pystyt tuohon. Olihan tuo ikimuistoinen ekakerta, tai kerrat. Pari kertaa eka ahtaassa vanhassa puhelinkopissa ja sitten kaksi kertaa kaverin kämpillä. Kiitos tälle naiselle ja Jaskalle jos satutte lukemaan tän.
Panin avaimoa just yöllä ja nyt alkoi näitä juttuja lueskellessa panettamaan uudestaan. Nyt pitää sitten riutua iltaan saakka panetuksen kourissa.
Kauheeta säheltämistähän se eka kerta aina on.
Toka kerta paljon parempi
Nyt kun 50v ehtiessä olen rakastellut yli 100 naisen kanssa, yhteensä varmaan yli 10000 kertaa (nuorempana päivittäin, joskus useammankin kerran päivässä - vanhemmiten muutaman kerran viikossa) niin väitän olevani paljon parempi rakastaja nyt kuin koskaan ennen.
Vierailija kirjoitti:
Samalta tuntuis jos panis jotain suolta.
No eikä tunnu. Suoli on noin sata kertaa paremman tuntuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalta tuntuis jos panis jotain suolta.
No eikä tunnu. Suoli on noin sata kertaa paremman tuntuinen.
Taisit ymmärtää väärin, ehkä tässä tarkoitettiin "panis jotain suolta" eli jotain joka liikuskelee suolla. Onhan siellä ainakin hillastajia sykyisin jos ei muita? Itse en välttämättä alkaisi kesäaikaan suolla riisua, hyttysenpistoja tulisi ihan liikaa. :o
Muistan vain, että pillu oli jotenkin turpea, märkä ja limainen+ valtavan karvainen. Värkillä oli mahtava imu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tyttö tais olla 14-15, ite joku 18-19. Pimpsa oli tosi halukas ja liukas, mutta se ihana lämpö kun sisään pääsi ekaa kertaa oli aivan mielettömän ihana. Ja kortsua ei tullut käytettyä, joku välilaukeminen kyllä tuli, ei orkkua ja varmastihan siinä spermaa sisään ruiskahti. Monessa asennossa piti kokeilla uteliaisuudesta. En kuitenkaan ihan orkkua saanut, mutta ei se tyttökään varmasti, hän ilmeisesti kuitenkin seksistä muuten tykkäsi ja nautti. Ihanaa oli, lämmöllä muistelen neitoa.
Et lauennut kunnolla? Ite tuon ikäisenä jannuna laukesin täysillä suunnilleen 10 kertaa yhen illan seksitreeneissä sen aikaisen tytsyn kanssa. Tyttökin sai muutaman kerran vaikka aika lahjaton olin. Ei olis tullut kuuloonkaan että olis jotenkin panttaillu tai pidätelly orgasmia ja laukeamista.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin lähinnä siitä että yllätyin koska olisi pitänyt olla itsestään selvää että naisen sisällä on lämmintä ja kiimasta limainen pillu on tietenkin liukas ja pehmeä.
Oikeasti yllättävää oli vain se miten paljon löysiä pehmeitä poimuja pillun sisältä löysi sormilla ja sellaisen tiukemman kohdan siitä missä G-pisteen pitäisi olla. Nelinkontin takaa sormettaessa hämmästyin miten lähellä kohdunkaulakin on ja tajusin että kalun pitää työntyä sen ohi vaikka en mitenkään isoa omistakaan.
Sitten kun vaihdoin kaluun se ei tuntenut sisällä ainoatakaan näistä yksityiskohdista, vain lämmön ja puristuksen.
Ensimmäisellä tytöllä täytyi olla jotenkin erikoinen pillu koska muistan miten pohjaan työnnettäessä pillu puristi tiukasti kalun juuresta aivan kuin siinä olisi tiukka rengas ja varrestakin jonkin verran mutta peniksen kärjessä ei tuntunut minkäänlaista puristusta aivan kuin kärki olisi heilun
Mulla on ilmeisesti samanlainen "säkkipillu". Viimeksi kun panin niin panokaveri takaapäin välillä hieroi kaluaan siinä pillun suulla.
Kun sisään sain, niin siihen sippasin. Nykyisin menee jo paremmin.
Ei päässyt yllättämään kun oli sormettamalla tullut kokeiltua miltä tuntui sitten jo seuraavalla kerralla kullia sisään kun oli jo päässyt tutustumaan ominaisuuksiin.
En koskaan unohda sitä hetkeä. Kiitos T.
Olin tietysti miettinyt ja haaveillut pitkää pillusta. Niin monet kerrat olin jo lauennut oman käden kautta. Ensimmäinen kertani oli suoraan ilman kondomia silloisen ja ensimmäisen naisystäväni kanssa. Hän oli juuri hankkinut e-pillerit ja olimme sopineet siitä, että minä lasken hänen sisälleen, mutta silti raskaudenpelko jännitti.
Olimme odottaneet eka kertaa ja meillä oli siihen oma rauha. Siihen ei liittynyt mitään sellaista hätiköinti, kuten monet kuvaavat asiaa. Vieläkin huokaan, kun muistan hänen tumman karvakolmion, joka oli varsinkin alhaalta märän oloinen. Esileikki oli varsin pitkä. Jossain välissä seisovaan kaluuni melkein sattui, kun se oli niin kovana.
Sitten hän meni selälleen ja avasi haaransa. Onhan se uskomaton näky vielä nykyäänkin. Se tunne, kun nainen avaa haaransa sinulle ja antautuu täysin. Siinä oli sitten vähän aikaa sellaista asennon hakemista. Yritin työntyä karvakolmion keskelle tuloksetta. Naisystäväni kuiskasi, että "alemmaksi...". Eihän siinä kiimassa ajatus ollut terävimmillään. Piti vain päästä sisälle pimppiin.
Muistan vieläkin, kun hän viimein otti kaluni käteen ja ohjasi sen huulille. Hän sanoi että "nyt..." ja minä työnsin. Muistan kysyneeni että "onko se nyt sisällä..." ja lause jäi kesken. Kuulin naisystäväni sanovat, että "on...". Voi sitä ensimmäise sisääntyöntymisen tunnetta. Ihmettelin pimpin lämpöä ja liukkautta. Muistan kuinka pimpin poimuiset ja liukkaat seinämät ikään kuin kutittivat varsinkin terskaa.
Siinä oli jotenkin ristiriitainen tunne. Tilanne tuntui uskomattoman hyvältä. Haluaisn vetää ulos ja antaa kiiman laskea hetkeksi. Samanaikaisesti miehen kiima ikään kuin pakotti minut työntymään syvemmälle. Pian reflekstinomaiset lantiötyönnöt ottivat vallan. En enää nähnyt enkä kuullut mitään, vaan miehen himo otti vallan. Varsin pian tunsin paineen kasseissa olevan hyvin lähellä purkautumista. Tyttöystäväni sanoi jälkeen päin, että hän vähän säikähti kiihkoani ja kun tunsi kaluni sykkivät sisällään, silloin kun minulta tuli. Hän sanoi hetken aikaa luulleen, että minulta tuli pissaa hänen sisälleen.
Aika pian spermaa alkoi tullaa myös ulos. Se oli kaunis hetki suhteessamme. Minä tunsin olevani mies. Hän tunsi olevansa tyttöystäväni. Hän sanoi, että "tuntuu hyvältä tuntea spermasi sisällläni". Siinä se seksilämä sitten alkoi. Sen jälkeen on tullut vedettyä pulkkaa ihan kohtuullisissa määrin. Aina se on yhtä kaunista.
Eka panokerta oli pettymys, mutta eka ratsastus on jäänyt positiivisena mieleen. Nykyinen naisystäväni ei jaksa ratsastaa ja sekös Harmittaa. M56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Tuon lämmön muistan kun nainen ratsasti päälläni, tunsin kuinka kuumana hän kävikään. Muistan myös kun nainen otti multa suihin ja tunsin kun jalkojeni päälle alkoi tippua pillumehua. Nostin jalkani ylös ja aloin hieroa hänen läpimärkää pilluaan samalla kun hän oli kontillaan ottamassa suihin.
Tapahtuiko tuo eilen. Itse en kyllä muista noin tarkasti parinkymmenen vuoden takaisia tapahtumia.
Muistan kyllä vieläkin hyvin mitä nykyisen puolisoni kanssa vuonna -83 tapahtui kun ensikertaa oltiin yö yhdessä. Voi sitä pimpin liukkautta ja kuumuutta.
Muistan vieläkin kaiken tuosta ensimmäisestä yöstä tytön kanssa. Se oli kirjaimellisesti koko yö. Olin sinä päivänä täyttänyt 15 ja kutsuin koulukaveritytön meille. Ihastumista oli molemmin puolin ollut ilmassa, mutta silti olin yllättynyt, että hän saapui. Vanhemmat olivat työmatkoilla poissa seuraavaan iltapäivään asti, joka ei ollut koulupäivä. En tiennyt oliko tytöllä lupa olla yötä, mutta silti olin päättänyt että panemme koko yön. Heti kun hän tuli ovesta, nostin hänet syliini ja kannoin leveään sänkyyn. Tytöllä oli päällä tyypilliset 90-luvun kouluvaatteet, tiukka toppi ja ruskeat kapeat farkut.
Siinä suudelmien ja kosketusten tuoksinnassa riisuin hänet vähitellen ja omat kuteeni. Harrastimme yhdyntää ihan huolella ja en ole kokenut mitään niin nautinnolista kuin tytön pimppi. Sisääntyöntyminen oli helppoa vaikka tiukkaa. Lämmin, kostea, tiukka, puristava ja orgasmin hetkellä ja sitä lähestyessä täydellinen. Vaikka se oli aika mekaanista panemista, lyhyehköjä teinipanoja ja loppukiihdytykset ja orgasmit niin kuin huomista ei olisi. Vähitellen tullen yhtä aikaa. Nuoren miehen himot ottivat vallan, olihan se niin kiihkeää ja tytöllekin todella ihanaa. Ainakin hänen sanojensa mukaan sain hänet tuntemaan itsensä himoituksi. Suutelimme ja hyväilimme ja taas panimme. Edelleen ollaan yhdessä 15 vuotta myöhemmin.
Miten ne rinnat olivat nauttimassa pimpissä, kuten kirjoitit? Tämmöisestä kinkyilystä en ole ennen kuullutkaan.