Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin Vasemmistoliitto menee Perussuomalaisten ohi gallupeissa?

Vierailija
05.02.2026 |

Veikkauksia?

Itse epäilen että näin ei käy, mutta vaaleissa Vasemmistoliitto tulee sitten ohittamaan Perussuomalaiset.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilemättä. Perussuomalaisten kanantus tulee tippumaan jopa Vihreiden alapuolella. 

Sehän on tippunut jo. 

Vaaleissahan se kannatus oikeasti mitataan ja kolmissa viime vaaleissa Persut otti sekä Vihreiltä, että Vasemmistoliitolta prosenttikaupalla.

Nii siis otti pa taan prosenttikaupalla.

Vierailija
22/36 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut persuihin tyytyväisempi kuin muihin puolueisiin. Ne sentään tekee jotain järkevääkin. Aion äänestää niitä jatkossakin. Tiedän kyllä, että minun tavoin ajattelevat ovat täällä vähemmistössä mutta haluan puolustaa silti niitä arvoja, jotka minusta ovat oikeampia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah! Vihervasemmiston märkä uni😂

Se sinun tuskanhiestä märkä unesi on toteutunut jo kolmissa viime vaaleissa ja tulee toteutumaan seuraavissa vaaleissa vieläkin rajummin, eli persut tulee putoamaan takaisin sinne minne kuuluvatkin, eli muutaman prosentin takiaispuolueeksi.

Vierailija
24/36 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti persut on onnistunut kasvattamaan merkittävän varallisuuden ja rahalla niitä vaaleja voitetaan.  Ei 90% kansasta rupe lukemaan eduskunnan pöytäkirjoja että kuka oikeasti kannatti mitäkin, vaan äänestävät sitä jolla on varaa tv-mainokseen jossa sanotaan oikeat asiat.

Vierailija
25/36 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut persuihin tyytyväisempi kuin muihin puolueisiin. Ne sentään tekee jotain järkevääkin. Aion äänestää niitä jatkossakin. Tiedän kyllä, että minun tavoin ajattelevat ovat täällä vähemmistössä mutta haluan puolustaa silti niitä arvoja, jotka minusta ovat oikeampia.

Eli siis rasismia, vihapuhetta, valehtelua, takinkääntöä, rikollisuutta ja ylipäänsä kaikkea äärioikeistolaista öyhötystä.

Vierailija
26/36 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei koskaan.

Vierailija
27/36 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää äänestä perussuomalaisia, koska öyhötys on mennyt jo kauan sitten poliittisen työn ohi. Mutta älkää nyt jumankauta uskoko, että maalla asuvana metsänomistajana antaisin ikinä ääntäni vasemmistolle! 

Palaan varmaan äänestämään Keskustaa. Ei oikein ole muitakaan vaihtoehtoja.

Vierailija
28/36 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavassa Halituksessa tulee olemaan VASEMISTO ja persut ovat maassa kuin LEHMÄN PASKA..SE ASIA ON   

T   O   S  I..........

Vierailija
29/36 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis rasismia, vihapuhetta, valehtelua, takinkääntöä, rikollisuutta ja ylipäänsä kaikkea äärioikeistolaista öyhötystä.

Sä et osaa kuin loukata. Keskustelua et taida.

Vierailija
30/36 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemisto menee persujen ohi kesään menessä,,,,,, voi voi teitä persuja !!!!

Vierailija
31/36 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä menolla persut kuihtuu jonnekin rkp:n tasolle... Hyvä niin.

Vierailija
32/36 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja ei ole olemassa kun käydään seuraavat vaalit.

Vierailija
33/36 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vassarit hoitaa tavallisten suomalalaisten työssäkäyvien ihmisten asioita ? No hyvin huonosti. 

Vassarit toivovat pahaa tavallisille kansalaisille. Vastustutivat lakia, että julkisella paikalla aseen hallussapidostsa ja sillä rieuhumisesta saa automaattisesti 2 vuotta vankeutta. Miksi ihmisellä pitäsisi olla oikeus uhkailla muita ihmisiä aseella, kerro Minja Koskela ? ! Mitä iloa Minja Koskela saa siitä, että rikolliset saisi kulkea tuolla aseet mukanaan ? 

Ja lisää rikollista porukkaa tänne rötöstelemään Minja Suomeen kyllä haluaa eikä heiltä saa vaatia maamme tapojen ja lakien noudattamista. 

Kaikki suomalaiset vanha perinteet vassarit kyllä haluaa kieltää. Suvirsi ja seimikuvaelma ja Afrikan tähti halutaan kieltää.

Vierailija
34/36 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka persut kaikki nyt katoaisi jonnekin, niin pari rikastusta myöhemmin maassa on taas iso kasa persuja. 

Ei se ole poliittinen ideologia vaan realismin sanelema pakko. Vasemmisto tuhoaa tämän maan ja aina joku uusi tajuaa sen.

Miten vasemmisto tuhoaa tämän maan? Voisitko perustella konkreettisin esimerkein, kiitos.

Sosialismilla. Kommunismilla. Ne junat puksuttavat suoraan diktatuureihin. 

Vierailija
35/36 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavassa Halituksessa tulee olemaan VASEMISTO ja persut ovat maassa kuin LEHMÄN PASKA..SE ASIA ON   

T   O   S  I..........

Tällaista on sivistyneen ja opiskelleen vasemmiston  retoriikka. Vihapuhetta, jonka vain he osaavat.

Vierailija
36/36 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et osaa kuin loukata. Keskustelua et taida.

Ymmärrän, totuus tekee kipeää. Fakta nyt vaan on se, että juuri noilla "arvoilla" persut on ratsastaneet koko sen ajan, mitä nykypersut on ollut olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän