P E R S K U T A R A L L A A ! Kannatus sukeltaa, mutta se on vasemmiston vika se!
Kommentit (12)
Persut on ihan omalla perseilyllään kannatuksensa tuhonneet.
Vasemmisto on hoitanut asiat paremmin kuin persut. Niin yksinkertaista se on.
Vuosi vaaleihin. Tunnetusti nyt hyvä tulos ei takaa yhtään mitään varsinaisissa vaaleissa. Muistetaan, että kaiken voi tehdä reilummin ja SDP:n ahdistelukohu on sitä reilua seksuaalista häirintää.
Vierailija kirjoitti:
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen vasemmistolainen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa.
T. P E R S K U T A R A L L A A
Tunteet ne on persullakin, niin kerta..
Tein itsekin aloituksen mutta persu mode poisti swn.
Vierailija kirjoitti:
JOO,USKOTAAN KUN KATSOTAAN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOO,USKOTAAN KUN KATSOTAAN.
Luvut kertoo, miten asiat on, joten ei ole uskon asia.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston ilo on gallupit. Vaaleissa vassarit ei ikinä pärjää, kun kysytään muiltakin kuin omilta kavereilta.
Muistaakos Veeti persujen vaalimenestyksen ennen vuotta 2011?
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston ilo on gallupit. Vaaleissa vassarit ei ikinä pärjää, kun kysytään muiltakin kuin omilta kavereilta.
En huomannut mainintaa että gallup oli tehty vain vassareiile, sitä paitsi gallupin johdossa ovat demarit, ei vassarit.
Mielenkiinnolla odotan että miten lujaksi yltyy persujen rasistiset ulostulot, toki ahdistaa vähemmistötaustaiset lapset ja nuoret joiden vanhempia nämä mollaavat, mutta keisarin alastomuus paljastui kun 10miljardin sopeutukset olivatkin n. 7miljardia väitettyä pienemmät, molemmat päähallituspuolueet saksineen alamäessä.