Lue keskustelun säännöt.
oviskipuja?
27.09.2008 |
mul saattaa olla ovulaatio suunnillee näinä päivinä, en tiedä sillä kierto on epäsäännöllinen. tänää tuntu kipua oikean munasarjan paikkeilla.. Voiko kysees olla oviskivut?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse ainakin tunnistan oviksen juuri kivuista, jotka ovat toispuoleisia.