Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Epstein etsi juuri suomalaisia tyttöjä?

Vierailija
04.02.2026 |

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/7aa1321d-afce-48eb-9b42-465fbc6d5da3

Miksi Epstein etsi tyttöjä juuri Suomesta? Ei ollut ulkonäkö syynä, vaan joku muu, mikä?

Onko oikea arvaus, että he olisivat olleet ns. kaukana kotoa ja läheisistä, erikielisiä ja siksi heikommilla kuin paikalliset tytöt?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksotiikan vuoksi, kai se halusi kokeilla kaikkia kansalaisuuksia.

Vierailija
2/12 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat helppoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsihän se muualtakin. 

Vierailija
4/12 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsihän se muualtakin. 

Niin, mutta mitä tuossa artikkelissa lukee? Rikospsykologi kertoo siinä syyn, mutta maksumuuri.

Vierailija
5/12 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sumalainen tytöt olla kaunis. Mina tykä myös. Mina rais kata äsken yksi tytö puska.

Ahmed

Vierailija
6/12 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen nainut yli 50 maan tyttöjä, se on harrastus, olen käynyt yli 40 maassa ja yleensä tapana on kokeilla paikallista ilotyttöä ihan eksotiikan vuoksi. Joissain maissa myös naapurimaiden tyttöjä töissä. Se on harrastus.

Vierailija
7/12 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epstein tiesi että suomalaiset suv akki huo rat tykkäävät njeegerien lisäksi myös pedofiileista. 

Vierailija
8/12 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsihän se muualtakin. 

Niin, mutta mitä tuossa artikkelissa lukee? Rikospsykologi kertoo siinä syyn, mutta maksumuuri.

En ole lukenut mutta ehkei rikospsykologi tiedä että pedarilla muitakin tyttöjä etsinnässä kuin suomalaisia. Epstein ei varmaan tajunnut että täällä osataan yleisesti englantia. 

Vierailija
9/12 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain näin kuvan Epsteinin mapista, jossa oli sisällysluettelossa näkyi ryhmiteltynä erimaiden tyttöjen yhteystiedot. Oli siis ympäri maapalloa kerännyt tyttöjen tietoja. Hyi miten inhottava ukko.

Vierailija
10/12 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ovat helppoja

Ajatella, niin ollaan helppoja ja silti sinä olet jäänyt ilman.

Vierailija
11/12 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen nainut yli 50 maan tyttöjä, se on harrastus, olen käynyt yli 40 maassa ja yleensä tapana on kokeilla paikallista ilotyttöä ihan eksotiikan vuoksi. Joissain maissa myös naapurimaiden tyttöjä töissä. Se on harrastus.

Varsinainen kuppakulli. Yök.

Vierailija
12/12 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinainen kuppakulli. Yök.

Olen reissannut paljon maailmalla työmatkoilla ja mikä olisi mukavempaa iltaharrastusta työmatkalla kuin tutustua paikalliseen naistarjontaan.

Monet työmatkailevat miehet harrastavat samaa. Eihän siitä toki vaimolle kerrota.

Itsekin olin naimisissa , mutta eihän se uskollisuus ulkomaankomennuksia kestänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän