Miksi Epstein etsi juuri suomalaisia tyttöjä?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/7aa1321d-afce-48eb-9b42-465fbc6d5da3
Miksi Epstein etsi tyttöjä juuri Suomesta? Ei ollut ulkonäkö syynä, vaan joku muu, mikä?
Onko oikea arvaus, että he olisivat olleet ns. kaukana kotoa ja läheisistä, erikielisiä ja siksi heikommilla kuin paikalliset tytöt?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Etsihän se muualtakin.
Niin, mutta mitä tuossa artikkelissa lukee? Rikospsykologi kertoo siinä syyn, mutta maksumuuri.
Sumalainen tytöt olla kaunis. Mina tykä myös. Mina rais kata äsken yksi tytö puska.
Ahmed
Itsekin olen nainut yli 50 maan tyttöjä, se on harrastus, olen käynyt yli 40 maassa ja yleensä tapana on kokeilla paikallista ilotyttöä ihan eksotiikan vuoksi. Joissain maissa myös naapurimaiden tyttöjä töissä. Se on harrastus.
Epstein tiesi että suomalaiset suv akki huo rat tykkäävät njeegerien lisäksi myös pedofiileista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsihän se muualtakin.
Niin, mutta mitä tuossa artikkelissa lukee? Rikospsykologi kertoo siinä syyn, mutta maksumuuri.
En ole lukenut mutta ehkei rikospsykologi tiedä että pedarilla muitakin tyttöjä etsinnässä kuin suomalaisia. Epstein ei varmaan tajunnut että täällä osataan yleisesti englantia.
Jossain näin kuvan Epsteinin mapista, jossa oli sisällysluettelossa näkyi ryhmiteltynä erimaiden tyttöjen yhteystiedot. Oli siis ympäri maapalloa kerännyt tyttöjen tietoja. Hyi miten inhottava ukko.
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat helppoja
Ajatella, niin ollaan helppoja ja silti sinä olet jäänyt ilman.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen nainut yli 50 maan tyttöjä, se on harrastus, olen käynyt yli 40 maassa ja yleensä tapana on kokeilla paikallista ilotyttöä ihan eksotiikan vuoksi. Joissain maissa myös naapurimaiden tyttöjä töissä. Se on harrastus.
Varsinainen kuppakulli. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen kuppakulli. Yök.
Olen reissannut paljon maailmalla työmatkoilla ja mikä olisi mukavempaa iltaharrastusta työmatkalla kuin tutustua paikalliseen naistarjontaan.
Monet työmatkailevat miehet harrastavat samaa. Eihän siitä toki vaimolle kerrota.
Itsekin olin naimisissa , mutta eihän se uskollisuus ulkomaankomennuksia kestänyt.
Eksotiikan vuoksi, kai se halusi kokeilla kaikkia kansalaisuuksia.