Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikääntyminen alkanut vituttamaan

Vierailija
04.02.2026 |

Mistä johtuu että vanhemmiten rupee ärsyttämään ja veetuttaa kaikki maailman asiat?

50 lähestyessä on alkanut vituttamaan

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat pikkuhiljaa sisäistää kuin päin persettä ne ovat.

Vierailija
2/20 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin oikeastaan koko ajan. Ei ole ikääntymisessä kyllä mitään hyvää vaikka miltä kantilta tätä ajattelisi ja etenkään kun ei sitä tarvinnut odotella eläkeikään vaan keski-ikä riitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotas miltä tuntuu parinkymmenen vuoden kuluttua, kun alat oll vakavissasi huolissasi siitä mitne kauan selviä arjen toiminnoista.

Vierailija
4/20 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano vaan vanheneminen puhutaan asioista suoraan 

Vierailija
5/20 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotas miltä tuntuu parinkymmenen vuoden kuluttua, kun alat oll vakavissasi huolissasi siitä mitne kauan selviä arjen toiminnoista.

Toivottavasti en elä niin pitkään. 

Vierailija
6/20 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsalohko rappeutuu, eikä harkinta enää toimi. 

Vierailija
7/20 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasikymppisenä minä ainakin viis veisaan tapahtui maailmalla mitä tahansa! En viitsi edes seurata, mitä niinkin kaukaisen maan pressa, kuin USA, sattuu suustaan möläyttämään. Venäjän tsaarin suhteen ole ihan samalla kannalla.

Vierailija
8/20 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahenee vuosi vuodelta. 

Vierailija
9/20 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti en elä niin pitkään. 

Mä oon ruvennu jopa pelkäämään että saatan elääkkin sinne asti. 

Vierailija
10/20 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat kai senioriutuminen? 

Vierailija
11/20 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasikymppisenä minä ainakin viis veisaan tapahtui maailmalla mitä tahansa! En viitsi edes seurata, mitä niinkin kaukaisen maan pressa, kuin USA, sattuu suustaan möläyttämään. Venäjän tsaarin suhteen ole ihan samalla kannalla.

Sinä oletkin kuplassa kasvanut nenä kiinni älypuhelimessa  ja olet oppinut pitämään rauhaa itsestäänselvyytenä. Se mitä USAssa ja Venäjällä päätetään vaikuttaa SINUN turvallisuuteesi dramaattisesti koska Venäjä hyökkää Suomeen.

Vierailija
12/20 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP lopeta. 

Ahdistat ja inhotat minua. 

Inhoan sua. 

Vierailija
13/20 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Kyllä se ihmiselle on kaikista tärkeintä olla nuori. Ei ole nuorella vaivoista ja säryistä tietoakaan ja kroppa kykenee vaikka mihin, nuorena jaksaa mitä vaan eikä vituta maailman asiat. 

Vierailija
14/20 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen 40v kurttu oli silmänräpäys sitten nuori.

Vierailija
15/20 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiikäiset puhuu ikääntymisestä. Miksei oikeesti vanhoja vaikuttavan vituttavan.

Vierailija
16/20 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosista. Hormonikorvauksella huomaa eron sekä naisessa että miehessä. 

Mä taas kysyin tänään tekoälyltä, miksi niin monet vanhukset kehuvat itseään jatkuvasti. Kompensoivat kognitiivista ja fyysistä rappiota ja oikeuttavat olemassaoloaan muuttuvassa maailmassa,  se tuumasi. Surkeaa sekin on.

Vierailija
17/20 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiikäiset puhuu ikääntymisestä. Miksei oikeesti vanhoja vaikuttavan vituttavan.

50 ei ole keski-ikäinen. 

Keski-ikäinen on 35. 

Vierailija
18/20 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä pitäisi käydä päinvastoin. Kohtahan täältä pääsee pois "autuaammille metsästysmaille".

Vai onko niin, että suvussasi kaikki esivanhempasi ovat kuolleet alle 50 vuotiaina, joten perintötekijäsi huutavat, että yliajalle meni?

Vierailija
19/20 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että kukaan ei kertonut etukäteen että tuo vaihe elämässä alkaa jo silloin kun täyttää 40. Jos itsekin olisin tiennyt että muutaman vuoden päästä ei ole enää mitään muuta kuin ärsyttävää elämää niin olisin varmasti tehnyt kolmevitosena 40 V:eenä jotain ihan muuta kun tein. Nythän se on myöhäistä kun kroppa rapistuu eikä  henkinen puolikaan  enää hyvältä näytä.

Vierailija
20/20 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään vanheta ja olla ikääntynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä