Ikääntyminen alkanut vituttamaan
Mistä johtuu että vanhemmiten rupee ärsyttämään ja veetuttaa kaikki maailman asiat?
50 lähestyessä on alkanut vituttamaan
Kommentit (20)
Samaa mietin oikeastaan koko ajan. Ei ole ikääntymisessä kyllä mitään hyvää vaikka miltä kantilta tätä ajattelisi ja etenkään kun ei sitä tarvinnut odotella eläkeikään vaan keski-ikä riitti.
Odotas miltä tuntuu parinkymmenen vuoden kuluttua, kun alat oll vakavissasi huolissasi siitä mitne kauan selviä arjen toiminnoista.
sano vaan vanheneminen puhutaan asioista suoraan
Vierailija kirjoitti:
Odotas miltä tuntuu parinkymmenen vuoden kuluttua, kun alat oll vakavissasi huolissasi siitä mitne kauan selviä arjen toiminnoista.
Toivottavasti en elä niin pitkään.
Otsalohko rappeutuu, eikä harkinta enää toimi.
Kasikymppisenä minä ainakin viis veisaan tapahtui maailmalla mitä tahansa! En viitsi edes seurata, mitä niinkin kaukaisen maan pressa, kuin USA, sattuu suustaan möläyttämään. Venäjän tsaarin suhteen ole ihan samalla kannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti en elä niin pitkään.
Mä oon ruvennu jopa pelkäämään että saatan elääkkin sinne asti.
Vierailija kirjoitti:
Kasikymppisenä minä ainakin viis veisaan tapahtui maailmalla mitä tahansa! En viitsi edes seurata, mitä niinkin kaukaisen maan pressa, kuin USA, sattuu suustaan möläyttämään. Venäjän tsaarin suhteen ole ihan samalla kannalla.
Sinä oletkin kuplassa kasvanut nenä kiinni älypuhelimessa ja olet oppinut pitämään rauhaa itsestäänselvyytenä. Se mitä USAssa ja Venäjällä päätetään vaikuttaa SINUN turvallisuuteesi dramaattisesti koska Venäjä hyökkää Suomeen.
AP lopeta.
Ahdistat ja inhotat minua.
Inhoan sua.
Totta. Kyllä se ihmiselle on kaikista tärkeintä olla nuori. Ei ole nuorella vaivoista ja säryistä tietoakaan ja kroppa kykenee vaikka mihin, nuorena jaksaa mitä vaan eikä vituta maailman asiat.
Jokainen 40v kurttu oli silmänräpäys sitten nuori.
Keskiikäiset puhuu ikääntymisestä. Miksei oikeesti vanhoja vaikuttavan vituttavan.
Vaihdevuosista. Hormonikorvauksella huomaa eron sekä naisessa että miehessä.
Mä taas kysyin tänään tekoälyltä, miksi niin monet vanhukset kehuvat itseään jatkuvasti. Kompensoivat kognitiivista ja fyysistä rappiota ja oikeuttavat olemassaoloaan muuttuvassa maailmassa, se tuumasi. Surkeaa sekin on.
Vierailija kirjoitti:
Keskiikäiset puhuu ikääntymisestä. Miksei oikeesti vanhoja vaikuttavan vituttavan.
50 ei ole keski-ikäinen.
Keski-ikäinen on 35.
Eikö siinä pitäisi käydä päinvastoin. Kohtahan täältä pääsee pois "autuaammille metsästysmaille".
Vai onko niin, että suvussasi kaikki esivanhempasi ovat kuolleet alle 50 vuotiaina, joten perintötekijäsi huutavat, että yliajalle meni?
Johtuu siitä että kukaan ei kertonut etukäteen että tuo vaihe elämässä alkaa jo silloin kun täyttää 40. Jos itsekin olisin tiennyt että muutaman vuoden päästä ei ole enää mitään muuta kuin ärsyttävää elämää niin olisin varmasti tehnyt kolmevitosena 40 V:eenä jotain ihan muuta kun tein. Nythän se on myöhäistä kun kroppa rapistuu eikä henkinen puolikaan enää hyvältä näytä.
Minä tykkään vanheta ja olla ikääntynyt.
Alat pikkuhiljaa sisäistää kuin päin persettä ne ovat.