Voidaanko tehdä laki joka kieltää vessanpöntöissä sen välikannen liikuteltavuuden?
Tehdään siitä fyysinen, vieläkin pienempireikäinen kokonaisuus kannella, niin miesten täytyy istua silloin kuin haluavat virtsata. Näin kenenkään ei tarvitse valittaa mistään.
Kommentit (52)
Pytty pois ja ritiläreikä vessan lattiaan tai vaihtoehtoisesti lantala talon taakse koskien sekä kerrostaloja ja omakotitaloja, niin saa sitten vapaasti sotata kusella ja paskalla niin paljon kun hyvältä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä välikansi ja kansi laskeutuu sähkötoimisesti automaattisesti kun poistuu wc-tiloista.
Tuo on aika hyvä ratkaisu. Täydellinen ratkaisu on sellainen jossa rinkula menee ylös tai alas sen mukaan miten nainen haluaa sen rinkulan olevan. Onhan se aika kallis tuollainen ajatuksen lukeva vessanpönttö mutta hyvin tarpeellinen naisille joille sen rinkulan siirtäminen on ylivoimaista.
Kansi laitetaan käytön jälkeen kiinni, joten kaikille sukupuolille on jotain nostettavaa. Tasa-arvoista.
Siis kummallekin
Vessanpytyn kansi kuuluu laittaa kiinni kun vessa vedetään. Kantta laskiessa menee myös rinkula alas.
tai sitten miksei koteihin voisi asentaa pisuaarin. kaikki olisi tyytyväisiä
Vierailija kirjoitti:
Minä olen maskuliininen mies enkä pissaa istualteen! T. Matti
Kyllä muuten vanhana pissaat.
Miehen rakko ei tyhjene istualtaan. Tänä ehdotus on silkkaa sukupuolittunutta väkivaltaa ja miesvihaa.
Miehen pakko nostaa se ylös, niin eikö ole tasa-arvoa että nainen laskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen pitäisi alhaalla olla jatkuvasti?
Jottei vahingossa istahtaisi kylmälle posliinille. Siitähän voi tulla vaikka keskenmeno, vaikka ihan vaan pissille oli tarkoitus istahtaa.
Turvapönttö on tarpeellinen juuri sinulle. Lämmin pönttö ettei pelota istua siihen.
Unisex vessoissa minua ei tuo haittaa, osaan kyllä istuimen laskea, mutta kusiset lattiat ovat inhottavia. En oikeasti ymmärrä, miten sitä kusta lattialle päätyy. Muutama päivä sitten junassa minun piti laittaa pino käsipyyhkeitä lattialle, että pystyin pöntölle istumaan ilman, että kengät ja lahkeet olisivat tahriintuneet pissaan. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen pitäisi alhaalla olla jatkuvasti?
Pönttö vedetään vasta sitten, kun kansi on kiinni. Sillä tavalla pöntöstä ei roisku jätteitä ympäristöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä välikansi ja kansi laskeutuu sähkötoimisesti automaattisesti kun poistuu wc-tiloista.
Tuo on aika hyvä ratkaisu. Täydellinen ratkaisu on sellainen jossa rinkula menee ylös tai alas sen mukaan miten nainen haluaa sen rinkulan olevan. Onhan se aika kallis tuollainen ajatuksen lukeva vessanpönttö mutta hyvin tarpeellinen naisille joille sen rinkulan siirtäminen on ylivoimaista.
Kansi laitetaan käytön jälkeen kiinni, joten kaikille sukupuolille on jotain nostettavaa. Tasa-arvoista.
Kansi suljetaan ihan jo siksikin että vessa yleensä vedetään käytön jälkeen
Asennetaan Japanilaistyyliset wc:t
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansi suljetaan ihan jo siksikin että vessa yleensä vedetään käytön jälkeen
Kyllä. Mutta nostan kannen sen jälkeen että seuraavalla miehellä olisi vähän helpompaa.
Kansi kiinni ja sitten vedetään pönttö, hygienisintä näin.
Ei ole koskaan kotona eikä parisuhteessa kukaan jättänyt kantta ylös, tuntuu oudolta, että on ilmeisesti yleinen ongelma.
Ei. Mutta siihen voi olla niksejä.
Vierailija kirjoitti:
Kansi kiinni ja sitten vedetään pönttö, hygienisintä näin.
Ei ole koskaan kotona eikä parisuhteessa kukaan jättänyt kantta ylös, tuntuu oudolta, että on ilmeisesti yleinen ongelma.
Mun työpaikalla olen varmaan ainoa nainen, joka sulkee kannen, koska se on aina jokaisessa vessassa ylhäällä.
Se kansi nostetaan ylös vain siivotessa. Miehet pissaa myös istuen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen maskuliininen mies enkä pissaa istualteen! T. Matti
Aika heikoissa kantimissa on sun maskuliinisuus
Ilmeisesti on kun rinkulan pitää olla aina siinä asennossa kuin nainen uskoo ja haluaa sen olevan.