En saa töitä (siivooja)
Irtisanouduin edellisestä työsuhteesta (4 vuotta) ja nyt en saa uutta työpaikkaa millään. Melkein 10 vuotta työkokemusta ja en kelpaa.
Edellisestä irtisanouduin kun vaatimukset vain kasvoivat. Koko ajan piti tehdä enemmän ja enemmä. Joka päivä meni ylitöiksi. Lopulta tuli mitta täyteen.
Nyt sitten työttömänä loppuelämä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Oletko harkinnut, jos perustaisit itse vaan firman ja jatkaisit samaa työtä? Mikäli haluat jatkaa alalla?
Kyllä. Ihan pikkujuttu tuo firman perustaminen
"Eläkkeitä maksetaan 40 miljardia vuodessa. Eläkkeisiin menee iso osa valtion budjetista joka vuosi."
Sama. Mulla onneksi on voimassa oleva työsopimus, ja nyt on kesää kohti tuntejakin luvassa, kun vakkarit pitelee nyt talvilomia ja sitten alkaakin jo kesälomat, mutta haen koko ajan kokoaikaisempaa eikä mun melkein 10 vuoden kokemus tunnu painavan mitään. Toki olen myös semikallis. Nyt teen töitä hieman päälle 13,50 e (ja syksyllä taas korotetaan vähän), ja en mielelläni lähde siivoustyötä enää alle 13 euron tekemään.
Oletko harkinnut, jos perustaisit itse vaan firman ja jatkaisit samaa työtä? Mikäli haluat jatkaa alalla?