50 vuotiaille
Kommentit (92)
Joo, ne kysyy nykyään aina paperit kaikilta ketkä yrittää ostaa vaatteita. Jos on 50 tai yli, eivät myy.
Ap aloitti järjenvastaisen ketjun ja naureskelee hiljaa kommenteille, eikä vastaa...
Vierailija kirjoitti:
Joo, ne kysyy nykyään aina paperit kaikilta ketkä yrittää ostaa vaatteita. Jos on 50 tai yli, eivät myy.
Ja sanovat, että käytä ensin loppuun ne kaikki entiset ostamasi vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Ap aloitti järjenvastaisen ketjun ja naureskelee hiljaa kommenteille, eikä vastaa...
Ei Valis mitään naureskele. Hän on vähän yksinkertainen ja todennäköisesti myös tosissaan tämän typerän ketjunsa kanssa.
Enpä ole täysin varma, onko tämä sittenkään Valis. Vai kuka tuo oli, joka väitti olevansa hoikka? Oliko se edes ap...
Miten ihmeessä sitten tähän asti olet pärjännyt? Onko sitä tyyliä niin pakko muuttaa, ettei muka mitään enää löydy?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä tosissaan????
En ole ap, mutta on pakko todeta, että pukeudun haluamattani ikääni nuorekkaammin. En tiedä, mistä saisi kivoja vaatteita: ei halatti, ei hirveä kuosi, ei business, ei täti, ei ohut kangas.
Kirjoitin vahingossa toiseen ketjuun mutta nyt siis tännekin. Jokunen vuosi sitten Roomassa sanoin miehelleni, että ne mun kaikki vaatteet on täällä. Ihan eri näköistä kuin mitä meidän vaateliikkeissä. En päässyt shoppailemaan kun vikana päivänä oli liikkeet kiinni. Tilailen jonkun verran nettiliikkeistä vaatetta, olen itse myös huomannut, että täällä vaatekauppojen tarjonta on jotenkin ankeaa
Eihän tähän voi kommentoida, kun ap ei anna tarkempaa kuvausta siitä mitä haluaisi.
Surprise, yhtäkään linkkiä ei ole tullut.
Onko tämä tosissaan????