50 vuotiaille
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
No jos on vaikkapa reilusti ylipainoa, niin voihan se olla vaikeaa. Tosin ei mahdotonta, riippuen kuinka reilusti sitä painoa on. Sitten kannattaa miettiä, voisko sille painolle tehdä jotain jos ei enää vaatteitakaan löydä.
Olen hoikka, joten kokoluokitus ei ole ongelma
Vierailija kirjoitti:
Farkkuja löytyy Kekäleestä viiskymppiselle vartalolle
Eli ostakaa farkut, muita vaihtoehtoja ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilta ja Halpahallista olen vaatteet löytänyt.
M52
Jostain minäkin olen ostanut kun sellaiset on päällä,en muista mistä.T.Dementikko
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka, joten kokoluokitus ei ole ongelma
Mikä ihme sitten? Olet etsinyt vääristä paikoista, sulle ei kelpaa tai ei ole rahaa.
Odotat sitten, kunnes täytät vuosia niin alkaa taas vaatteitakin löytymään. Äkkiä se aika kuluu!
Pitäisi siis olla luksusta? Mitään et näköjään edelleenkään vastaa, että millaisia etsit...
Vierailija kirjoitti:
No pitää paikkansa, joko teinix-napapaitoja tai sitten jotain Nanson halatteja kaapit täynnä. Värit ankeita ja kuosit rumia. Olisi ihanaa löytää kauniita ja tyylikkäitä vaatteita aikuiselle naiselle, joka ei vielä ole mikään mummeli
Missähän lie shoppailet? Perustyylikkäitä vaatteita löytää lähes mistä vain.
Jos olet hoikka, etsi kirpputoreilta. Paljon on valitettavasti surkealaatuista, mutta jos viitsii penkoa niin tekee löytöjä. Aika usein hyllyistä, jotka on järjestelty siistimmin. Tosin sulle ei näytä kelpaavan yhtään mikään vaihtoehto.
Mikä ihme tämäkin nyt taas on😳? Eihän tämä ole ensimmäinen kerta, kun tätä täällä jankkaa. Että jankkaamisellako se tämäkin asia ratkeaa?
Vierailija kirjoitti:
Nuorten vaatteissa on senttimitta ja aikuisten on S ML mutta mallit on nuorten . Et sä voi 50 vuotiaana oikeasti pitää 20 vuotiaan vaatteita.
Sitä voi 50 täytettyään pukeutua vaikka kumiasuihin, jos siltä tuntuu...
Minä pukeudun juuri niin kuin haluan, en niin miten ryhmäpaine yrittää minut saada pukeutumaan
Vierailija kirjoitti:
Noin vanhat siirtyy polvipituisiin jakkupukuihin tai harmaisiin suoriin teryleenihousuihin ja kauluspaitaan, sukupuolesta riippuen. Jos haluatte irroitella, niin naiselle tunika on sovelias. Kaula-aukko pitää olla hillitty,
Ei enää nuorekkaita T-paitoja tai farmarihousuja. Jalkaan matalakorkoiset kengät naiselle ja miehelle Pomarfinn-mokkasiinit
Naiselle Nanson lammaspaituli ja miehelle Eccon pehmeät ja harmaat jalkoihin.
Mites sitten kaikki muut 50v löytää vaatteensa vai väitätkö, että kulkevat joko rumissa vaatteissa tai alasti? Kerro toki!
Miten voi olla viisikymppisiä ihmistyhmiä, jotka pukeutuu ööÖöÖöÖööH ööÖöÖööÖöH
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla viisikymppisiä ihmistyhmiä, jotka pukeutuu ööÖöÖöÖööH ööÖöÖööÖöH
Hyvä🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Eihän tuon ikäisille myydä siis yhtään mitään! Ei ruokaa, ei vaatteita...Eiku😳
Ei nyt edelleenkään selvinnyt, että millaisia vaatteita etsit? Hieman vaikea keskustella, kun ei vastata.