Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi plusmallit on aina tiimalasivartaloisia?
04.02.2026 |
Siis kauniita, muodokkaita ja naisellisia. Kapea vyötärö suhteessa rintoihin, lantioon ja reisiin. Miksei ikinä ole niitä, joilla läski kerääntyy miltei pelkästään vyötärölle TAI alakroppaan?
Kommentit (24)
Koska ne on malleja. Niillä on myös lähes poikkeuksetta kauniit kasvot.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koska ne on malleja. Eipä ne ei-pluskokoiset mallitkaan mitään perusihmisen mallisia ole. Usein myös hyvin erikoisen näköisiä.
Alue: Aihe vapaa
Koska ne on malleja. Plussapallon muotoinen nainen ei ole mikään malli, vaan varoittava esimerkki.