Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (9309)

Vierailija
9261/9309 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin lauluja kuin tyhjän jankkausta.

Vierailija
9262/9309 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emännöitsijän annettiin riehua ja kiusata muita rajatta. Jos joku puuttui, hänet leimattiin syylliseksi. Sama tilanne nyt. Vau, mikä moraali.

Vau mikä moraali on nykyisännällä, jankkaajalla, poistajalla. Oikein wow!

Ei olis kannattanu antaa esimerkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9263/9309 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hänelle tapahdu mitään, on pakko keksimällä keksiä kirjoitettavaa.

Vierailija
9264/9309 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan omat hienot kuulumiset.

Miten ehdit olla täällä ikäänkuin aina tyhjistä viesteistäsi päätellen?

Sivusta ihmettelen

Vierailija
9265/9309 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki viestit mitkä eivät ole jonkun mieleen pitää täältä poistaa ja sitten kerrotaan kuinka puolustetaan mielipiteen vapauttaa ja sitä että kaikki saavat kirjoittaa. Melkoinen ristiriita jos toiset pitää hiljentää, että oma ääni kuulu parhaiten. Jos olisit ok itsesi kanssa et poistelisi muiden viestejä. 

Kerro tämä d:lle.

En hetkeäkään usko, että hän poistelisi mukavia viestejä. Kanna vastuusi, poistaja. Tunnusta.

Eikö valehtelu olekaan epämoraalista?

Mitä pitää tunnustaa? En ymmärrä ajatuksenjuoksuasi. Tuskin se juokseekaan. Näytöt on sen verran surkeita.

"Mukavan " määrittely on subjektiivista ja tilannekohtaista. Sinun mukavasi ei takuulla ole minun mukavani ja päinvastoin. Ongelmasi on määrittelykysymys.

Tähän ihan ystävällinen vinkki:

Et opikaan ymmärtämään, kun vastaus poistuu. Poistaja varmaan ymmärtää -> ja nolostuksissaan poistaa niin itsestään selvän vastausviestin.

Tälle päivälle ehdotin juhannusherkkuja aiheeksi, aloitan:

Aamukahvilla ryynirieska, munavoi. Tomaatti, kurkku

Uudet potut, savulohi, salaatti, raejuusto. Mansikkakakku. Illemmalla broileria, salaattia, ananasta.

Yöllä vielä grillimakkaraa, jos hiukoo kokon jälkeen.

Mitäs herkkuja muilla?

Ai niin, jos on vaikeuksia ymmärtää mitä on "mukava", mieti toisin päin: mikä ei ole mukavaa? Selkiskö?

Katso hakuohjelmasta.

Mm lystikäs, rattoisa, metka, kätevä, kiva, viihtyisä, sopuisa, sympaattinen...

Synonyymien luetteloiminen on hyödytöntä. Mukava on täysin subjektiivinen käsite. Tämän joku jo aiemmin kertoi. Jollet tiedä, mitä se tarkoittaa, voit katsoa wikipediasta. 

Mukava on jokaiselle eri. Mukava vaate ei ole sama kaikille, mukava päivä tarkoittaa sydänkirurgille muuta kuin potilaalle jne. Lapsikin tämän ymmärtää, Dilledee ei. Mutta ei ole uutta.

Lapsikin ymmärtää mukavan, sinä et. Kerro juhannusherkkusi.

Tralllaaa

Lapsoset ketterät kotohaasta, koivusta oksat taittaaa...

Etkö todella oikeasti ymmärrä subjektiivisuuden käsitettä? Jokuhan sen tuossa avasikin. Guuglaa, niin selviää, etkä jankkaa asian vierestä.

Dippadai dippadai, täälläpäs onkin vapaata kirjoittelua, ei mitään kaavoihin kangistunutta proosaa. 

Jos haluat kuivan asiallista tulkintaa -> kas, ehkä joku muu alusta sopisi paremmin

Tiku, Taku ja Liito-oravat:

Tammenterhoista Juhannusta Teille

Pahoittelen kuivan asiallista kirjoitteluani. Unohdin, että täällä on joittenkin mielestä vaan kaksi oikeaa tapaa kirjoittaa, lapsenomainen, sisällyksetön, piiloeroottinen lepertely ja tunnekuohuinen toisten haukkuminen ja nimittely. Yritän jatkossa pysyä sillä linjalla. Opettelua se vaatii, mutta pistän aivoni narikkaan, niin sujuu ehkä paremmin.

Mitä odotit ketjulta: Hymistely?

Riitaa, haukkumista, lapsellista jollotusta, eroottista pikkutuhmailua, narsistista yksinvallan hakemista ja tyhmyyden ylistystä..

Ensin täällä sanotaan niin, ettei ketään saa rajoittaa ja jokainen saa kirjoittaa mistä tahtoo. Oikein korostetaan sitä, ettei kukaan saa rajoittaa. Sitten joku kääntää asiat toisin päin ja alkaakin valittaa muiden aiheista. 

Itse iso diktaattori isäntä yrittää rajoittaa, poistaa. Mutta mepäs emme tottele, kapinoimme. Teemme ohraryynirieskaa, runoilemme, vitsailemme...

Yrittäköön. Turhaan.

Onkohan joillan täällä joku trauma miehistä? Miehet nähdään aina jotenkin viallisina ja uhkaavina. Ajatukset pyörii kuitenkin koko ajan miehissä. On ollut erikoismies ja nyt diktaattorimies.  Kapinoinnista tulee mieleen uhmaikäinen lapsi. Aikuisia kuitenkin ollaan. 

Vanhoja suorastaan, mutta käytös on uhmaikäisen. Kummallista miesvihaa. Mistä oletus, että vain  miehet on kyllästyneet Poisto-Pirjoon?

Poisto-Pirjoon en usko, Kostaja uhoo ja leuhkii poistoillaan hamaan hautaan, miksi kukaan muu muka poistaisi asiallisia viestejä?

Bannit poistajalle!

Narsissiketjussa poistot palautuivat pyynnöstä!

Pysy siellä narsistiketjussa, kerrankin tunnet olevasi oikeassa paikassa!

Kirjoitusvihre sulla!

Pysy sinä mieluiten pois kaikista ketjuista - kiitos

Täällon mukavia juhannusmuisteluita, kivaa luettavaa. Kerrankin juhannuskukka (metsäkurjenpolvi) kukkii oikeaan aikaan.

Siitä on kauan, kun minuun meni metsätähti

Ja yhä se kukkii

Eeva Heilala R. I. P.

En tiedä, mikä sinuun on mennyt, mutta jäljestä päätellen ei ainakaan metsätähti. 

Eikä kunnon kanki! Sellaista saanut ei miehiä vihaa. 

Voi kun edes juhannuksena kaikki saisivat kunnon kankea, leviäisi tyytyväisyys ja onnellisuus tähänkin ketjuun. Nyt naristaan ja riidellään puutteessa.

kylläpä olis meidänkin mökillä tarpeen kunnon kanki, eikä mikään rimpula. Jo pitkään yritetty kangeta pihalla vanhaa juurakkokantoa ja ei sitten millään irtoa...

Apua, oikeasti ensi luulin muuta. Kiitos, kivaa meininkiä nyt. Millainen kanki naapurissa on, jos lainaisi omaansa?

Että mua rupes naurattamaan tämä vastaus viestiini, syystä että joskus tyyninä kesäiltoina olen kuullut miten mökkinaapurin emäntä "ojentaa" miestään aika rivakasti. Ja jos minä siihen pihaan kyselemään isäntää ja sen kankea...

Vierailija
9266/9309 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emännöitsijän annettiin riehua ja kiusata muita rajatta. Jos joku puuttui, hänet leimattiin syylliseksi. Sama tilanne nyt. Vau, mikä moraali.

Matkii kuin mangusti häntä, jota solvaa.

Mikä järki?

Sadepäivä. Ropina kuuluu ikkunaan. Katsoin jonkun Salkkarit jakson, missä oli vielä "Aino Kaukovaara" elossa, tuli surullinen olo.

Vierailija
9267/9309 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauluthan just on kivoja, ketjuun sopivia.

Kesäillan valssi. Miten valssit niin kuvastaakin sydänkesää?

Hyräilin äsken, kun sukuryhmässä suunniteltiin juhannusaaton herkkuja, kuka tuo mitäkin. Meitä voi kertyä 15-20, jos nuoriso penskoineen innostuu savusaunaan. Voi sitä riemua, vielä pari koiraa tullee sekaan. Saunomiseen menee monta tuntia, syömiseen samoin. Joku voi innostua vielä letunpaistoonkin. Kokkoa kokosin jo, jatkan saunanlämmityksen ohessa. Klo 12.00 syttyy tulet kiukaan alle, viiden-kuuden maissa on valmis. Luontoretki ja lehdokit etsitään vielä ennen saunaa, vastan teko.

Vierailija
9268/9309 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta ihmettelen

Olen jo kertonut. Pitkä ajomatka mökille, mies ajaa ja mä oon puhelimella. Yritän malttaa olla nätisti, vielä on matkaa, mutta kuumana käydään jo. Mökki jotenkin laittaa hormonit hyrräämään. Täällä olo kyllä latistaa ne ja siksi täällä olen kunnes ollaan mökillä. Mites sun miesasiat? Kerro omasi, onko tietoa humpasta?

Vierailija
9269/9309 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille. Söin mansikoita ja lättyjä.

Muistatteko sellaista blueskipaletta 80-luvulta kuin "Mansikoita Suonenjoella"? Jotkut varmaan muistavat ja nuoremmat voivat etsiä youtubesta. Perunaa ja voita ja mansikoita Suonenjoella... Kapteeni Nemo oli bändin nimi ja on hyvä biisi. Taisi olla käännösbiisi ja alkuperäinen oli "Watermelon time in Georgia".

Mua nauratti nyt tämä kohta, joka sopii tähän ketjuun (kaikella ystävyydellä):

Saunan jälkeen juodaan sahti, se on elämisen tahti siellä...

Leppoisaa ja hyvää juhannuksen aikaa teille kaikille 🌿

Vierailija
9270/9309 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta ihmettelen

Olen jo kertonut. Pitkä ajomatka mökille, mies ajaa ja mä oon puhelimella. Yritän malttaa olla nätisti, vielä on matkaa, mutta kuumana käydään jo. Mökki jotenkin laittaa hormonit hyrräämään. Täällä olo kyllä latistaa ne ja siksi täällä olen kunnes ollaan mökillä. Mites sun miesasiat? Kerro omasi, onko tietoa humpasta?

Ei sillä ole tietoa humpasta,  mies ei enää katso sillä silmällä,  lady on jo niin lihava ja äkeä. Hartolassa tiedetään tämäkin.

Vierailija
9271/9309 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko ajatuksesi hänelle, joka puhumatta kuuntelee

- ei sille, joka kuuntelematta puhuu.

Hyvää juhannusta, pysykää pinnalla!

Montakohan hukkuu? Surullisia tilastoja vuosittain.

Yö: Rakkaus on lumivalkoinen

Mä en ymmärrä tämän ihmisen ajatuksenjuoksua. Miksi spämmää aina näitä lauluja? Mikä ihmeen dj hän luulee olevansa?  Ketä kiinnostaa mitä vanhus kuuntelee?

Ei monikaan ymmärrä sinun tyhjiä kommenttejasi, meidän täytyy vaan kestää. Ja ohittaa.

Sadevesitynnyrit on täynnä. Kasteluvettä piisaa pitkään. Luonto kiittää sateesta, ja juhannuskokot.

Vierailija
9272/9309 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervehdys kaikille. Söin mansikoita ja lättyjä.

Muistatteko sellaista blueskipaletta 80-luvulta kuin "Mansikoita Suonenjoella"? Jotkut varmaan muistavat ja nuoremmat voivat etsiä youtubesta. Perunaa ja voita ja mansikoita Suonenjoella... Kapteeni Nemo oli bändin nimi ja on hyvä biisi. Taisi olla käännösbiisi ja alkuperäinen oli "Watermelon time in Georgia".

Mua nauratti nyt tämä kohta, joka sopii tähän ketjuun (kaikella ystävyydellä):

Saunan jälkeen juodaan sahti, se on elämisen tahti siellä...

Leppoisaa ja hyvää juhannuksen aikaa teille kaikille 🌿

Muistan tuon. Tuo ja Hectorin Heinäpeltobiisi kuuluu niin kesään. Päivä pelastuu, jos nuo kuulen.

Mies on kuumeessa, paranemaan päin. Onneksi. Sukujuhla meillä.

Hyvää Juhannusta sinnekin.

Vierailija
9273/9309 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki viestit mitkä eivät ole jonkun mieleen pitää täältä poistaa ja sitten kerrotaan kuinka puolustetaan mielipiteen vapauttaa ja sitä että kaikki saavat kirjoittaa. Melkoinen ristiriita jos toiset pitää hiljentää, että oma ääni kuulu parhaiten. Jos olisit ok itsesi kanssa et poistelisi muiden viestejä. 

Kerro tämä d:lle.

En hetkeäkään usko, että hän poistelisi mukavia viestejä. Kanna vastuusi, poistaja. Tunnusta.

Eikö valehtelu olekaan epämoraalista?

Mitä pitää tunnustaa? En ymmärrä ajatuksenjuoksuasi. Tuskin se juokseekaan. Näytöt on sen verran surkeita.

"Mukavan " määrittely on subjektiivista ja tilannekohtaista. Sinun mukavasi ei takuulla ole minun mukavani ja päinvastoin. Ongelmasi on määrittelykysymys.

Tähän ihan ystävällinen vinkki:

Et opikaan ymmärtämään, kun vastaus poistuu. Poistaja varmaan ymmärtää -> ja nolostuksissaan poistaa niin itsestään selvän vastausviestin.

Tälle päivälle ehdotin juhannusherkkuja aiheeksi, aloitan:

Aamukahvilla ryynirieska, munavoi. Tomaatti, kurkku

Uudet potut, savulohi, salaatti, raejuusto. Mansikkakakku. Illemmalla broileria, salaattia, ananasta.

Yöllä vielä grillimakkaraa, jos hiukoo kokon jälkeen.

Mitäs herkkuja muilla?

Ai niin, jos on vaikeuksia ymmärtää mitä on "mukava", mieti toisin päin: mikä ei ole mukavaa? Selkiskö?

Katso hakuohjelmasta.

Mm lystikäs, rattoisa, metka, kätevä, kiva, viihtyisä, sopuisa, sympaattinen...

Synonyymien luetteloiminen on hyödytöntä. Mukava on täysin subjektiivinen käsite. Tämän joku jo aiemmin kertoi. Jollet tiedä, mitä se tarkoittaa, voit katsoa wikipediasta. 

Mukava on jokaiselle eri. Mukava vaate ei ole sama kaikille, mukava päivä tarkoittaa sydänkirurgille muuta kuin potilaalle jne. Lapsikin tämän ymmärtää, Dilledee ei. Mutta ei ole uutta.

Lapsikin ymmärtää mukavan, sinä et. Kerro juhannusherkkusi.

Tralllaaa

Lapsoset ketterät kotohaasta, koivusta oksat taittaaa...

Etkö todella oikeasti ymmärrä subjektiivisuuden käsitettä? Jokuhan sen tuossa avasikin. Guuglaa, niin selviää, etkä jankkaa asian vierestä.

Dippadai dippadai, täälläpäs onkin vapaata kirjoittelua, ei mitään kaavoihin kangistunutta proosaa. 

Jos haluat kuivan asiallista tulkintaa -> kas, ehkä joku muu alusta sopisi paremmin

Tiku, Taku ja Liito-oravat:

Tammenterhoista Juhannusta Teille

Pahoittelen kuivan asiallista kirjoitteluani. Unohdin, että täällä on joittenkin mielestä vaan kaksi oikeaa tapaa kirjoittaa, lapsenomainen, sisällyksetön, piiloeroottinen lepertely ja tunnekuohuinen toisten haukkuminen ja nimittely. Yritän jatkossa pysyä sillä linjalla. Opettelua se vaatii, mutta pistän aivoni narikkaan, niin sujuu ehkä paremmin.

Mitä odotit ketjulta: Hymistely?

Riitaa, haukkumista, lapsellista jollotusta, eroottista pikkutuhmailua, narsistista yksinvallan hakemista ja tyhmyyden ylistystä..

Ensin täällä sanotaan niin, ettei ketään saa rajoittaa ja jokainen saa kirjoittaa mistä tahtoo. Oikein korostetaan sitä, ettei kukaan saa rajoittaa. Sitten joku kääntää asiat toisin päin ja alkaakin valittaa muiden aiheista. 

Itse iso diktaattori isäntä yrittää rajoittaa, poistaa. Mutta mepäs emme tottele, kapinoimme. Teemme ohraryynirieskaa, runoilemme, vitsailemme...

Yrittäköön. Turhaan.

Onkohan joillan täällä joku trauma miehistä? Miehet nähdään aina jotenkin viallisina ja uhkaavina. Ajatukset pyörii kuitenkin koko ajan miehissä. On ollut erikoismies ja nyt diktaattorimies.  Kapinoinnista tulee mieleen uhmaikäinen lapsi. Aikuisia kuitenkin ollaan. 

Vanhoja suorastaan, mutta käytös on uhmaikäisen. Kummallista miesvihaa. Mistä oletus, että vain  miehet on kyllästyneet Poisto-Pirjoon?

Poisto-Pirjoon en usko, Kostaja uhoo ja leuhkii poistoillaan hamaan hautaan, miksi kukaan muu muka poistaisi asiallisia viestejä?

Bannit poistajalle!

Narsissiketjussa poistot palautuivat pyynnöstä!

Pysy siellä narsistiketjussa, kerrankin tunnet olevasi oikeassa paikassa!

Kirjoitusvihre sulla!

Pysy sinä mieluiten pois kaikista ketjuista - kiitos

Täällon mukavia juhannusmuisteluita, kivaa luettavaa. Kerrankin juhannuskukka (metsäkurjenpolvi) kukkii oikeaan aikaan.

Siitä on kauan, kun minuun meni metsätähti

Ja yhä se kukkii

Eeva Heilala R. I. P.

En tiedä, mikä sinuun on mennyt, mutta jäljestä päätellen ei ainakaan metsätähti. 

Eikä kunnon kanki! Sellaista saanut ei miehiä vihaa. 

Voi kun edes juhannuksena kaikki saisivat kunnon kankea, leviäisi tyytyväisyys ja onnellisuus tähänkin ketjuun. Nyt naristaan ja riidellään puutteessa.

kylläpä olis meidänkin mökillä tarpeen kunnon kanki, eikä mikään rimpula. Jo pitkään yritetty kangeta pihalla vanhaa juurakkokantoa ja ei sitten millään irtoa...

Apua, oikeasti ensi luulin muuta. Kiitos, kivaa meininkiä nyt. Millainen kanki naapurissa on, jos lainaisi omaansa?

Että mua rupes naurattamaan tämä vastaus viestiini, syystä että joskus tyyninä kesäiltoina olen kuullut miten mökkinaapurin emäntä "ojentaa" miestään aika rivakasti. Ja jos minä siihen pihaan kyselemään isäntää ja sen kankea...

Vois naapurin mies  mieluusti vaihtaa sopuisampaan emäntään. 

Vierailija
9274/9309 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta ihmettelen

Sama juttu, mökillä on koko ajan eroottinen lataus. Olisko se eri ympäristö ja työhuolet ei paina, niin panettaa koko ajan.  Meidän lapsetkin on syntyneet huhtikuussa, kesällä saaneet alkunsa. Toivottuina kaikki.

Vierailija
9275/9309 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta ihmettelen

Sama juttu, mökillä on koko ajan eroottinen lataus. Olisko se eri ympäristö ja työhuolet ei paina, niin panettaa koko ajan.  Meidän lapsetkin on syntyneet huhtikuussa, kesällä saaneet alkunsa. Toivottuina kaikki.

Mökillä on aikaa, varsinkin sadepäivinä. Meillä naapurimökkiläiset ryyppää koko kesän, me pannaan. Kummallako parilla on kivempaa? Me ainakin pysytään terveempinä. Eikä ole koskaan riitaa.

Vierailija
9276/9309 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta ihmettelen

Kerro nyt! Muilta kyselet, mutta itse pihtaat.

Vierailija
9277/9309 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki?

Sadepäivä. Ropina kuuluu ikkunaan. Katsoin jonkun Salkkarit jakson, missä oli vielä "Aino Kaukovaara" elossa, tuli surullinen olo.

Tämä on niin kummallista, ei kai välitä yhtään, miten ymmärtämättömän kuvan itsestään antaa. En voi ymmärtää, mutta eihän mun tarvikaan. Jokainen taaplaa tyylillään, tuhlaa elämänsä kuka mihinkin.

Luin päivän kommentit, mukavia juhannusjuttuja oli.

Hän antaa ymmärtämättömän kuvan itsestään, mutta sä et ymmärrä! Siis sä olet tyhmempi. Kuva on vähemmän kuin status.  Sä tuhlaat turhaan aivotoimintaan elämäsi, jollet sä siltkään ymmärrä. Tyhmä tyhmenpi tyhmin Dj Doris,

Miten paljon tämä saa solvata?

Dorishullu

Trolli

Jankkaaja

Ei sun   tartte allekirjoittaa noita viestejäsi, kyllä me tiedetään mitkä on sun Doris, trolli ja jankkaaja. Mutta kiva, että tunnustat itsekin laittomuutesi.  Kunhan vain parantaisit tapasi.

Kysyt miten paljon saa solvata?  Sähän sen tiedät. Paljon. Vuosia sait haukkua idiooteiksi muita. Tämä on vielä pientä suhun verrattuna.  Tältä se tuntui.

Vierailija
9278/9309 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki?

Tämä on niin kummallista, ei kai välitä yhtään, miten ymmärtämättömän kuvan itsestään antaa. En voi ymmärtää, mutta eihän mun tarvikaan. Jokainen taaplaa tyylillään, tuhlaa elämänsä kuka mihinkin.

Luin päivän kommentit, mukavia juhannusjuttuja oli.

Hän antaa ymmärtämättömän kuvan itsestään, mutta sä et ymmärrä! Siis sä olet tyhmempi. Kuva on vähemmän kuin status.  Sä tuhlaat turhaan aivotoimintaan elämäsi, jollet sä siltkään ymmärrä. Tyhmä tyhmenpi tyhmin Dj Doris,

Miten paljon tämä saa solvata?

Dorishullu

Trolli

Jankkaaja

Ei sun   tartte allekirjoittaa noita viestejäsi, kyllä me tiedetään mitkä on sun Doris, trolli ja jankkaaja. Mutta kiva, että tunnustat itsekin laittomuutesi.  Kunhan vain parantaisit tapasi.

Kysyt miten paljon saa solvata?  Sähän sen tiedät. Paljon. Vuosia sait haukkua idiooteiksi muita. Tämä on vielä pientä suhun verrattuna.  Tältä se tuntui.

👍

Vierailija
9279/9309 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta ihmettelen

Kerro nyt! Muilta kyselet, mutta itse pihtaat.

Ei sillä ole mitään kerrottavaa. Mies ei enää halua sitä.

Vierailija
9280/9309 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että te jaksatte, päivästä toiseen! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä