Kaikki eivät välttämättä koe itseään lihaviksi, vaikka yhteiskunnan ahtaat normit heidät sellaisiksi määrittelisivät
Esimerkiksi jos joku 168 cm pitkä painaa tyyliin 120 kg, niin ei hän välttämättä itse koe itseään lihavaksi, vaan kehopositiiviseksi ja naisellisella tavalla kurvikkaaksi. Mutta yhteiskunnan ahdasmielisten normien mukaan hänet leimataan suorastaan sairaalloisen lihavaksi ja hänelle aletaan tyrkyttämään porkkanaraastetta ja pinaattia ja kävelylle menemistä sen sijaan, että hänelle tarjottaisiin ihania leivoksia vaaleanpunaisella kuorrutuksella ja sydämenmuotoisia suklaakonvehteja...
Kommentit (23)
Samaa olen ihmetellyt. Yhteiskunnassamme vallitsee nykyään suoranainen terveysterrorismi.
Vian ei tosiaan tarvitse olla suuri kun se on päässä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on provo. Ei jatketa
Taidat viettää paljon aikaa täällä?
Suomen Kehopositiiviset ry:n tunnussävel:
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRÖRRÖRRÖRRÖRRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Olen ihan sopiva. Olen 168cm ja 100kg,a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on provo. Ei jatketa
En vietä. Tänään eksyin tänne. Virhe oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on provo. Ei jatketa
Tissit tehdä aloituksen
Ok, minä olen 153-senttinen ja painan 46 kiloa
Jos paino huitelee lähempänä 200 kiloa, niin kyllä silloin on lihava. Ei siinä auta turhat kuvitelmat miten on kehopositiivinen perhonen.
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRÖRRÖRRÖRRÖRRÖRRÖRRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Jos paino huitelee lähempänä 200 kiloa, niin kyllä silloin on lihava. Ei siinä auta turhat kuvitelmat miten on kehopositiivinen perhonen.
120 on lähempänä 100 kuin 200.
No kyllähän tuon kokoiselle miehelle yleensä tissit kasvaakin.