ihana mies, mutta tosi pieni varustus :(
kääk, tapasin mahtavan miehen mutta eka seksikerta oli pettymys. On kyllä hyvä seksissä, asennot ja kesto toimii, mutta tosi pieni penis... seksi on mulle tosi tärkeä juttu, joten pelkään että alkuhuuman jälkeen seksi tuottaa liian suurta pettymystä.
Jatkaako siis, ja vain kestää tilanne vai haenko seksiä myös muualta?
Kommentit (8)
niin tee ihan niinkus tykkäät. jatka tai elä jatka.
12/3 cm?
Vierailija:
kääk, tapasin mahtavan miehen mutta eka seksikerta oli pettymys. On kyllä hyvä seksissä, asennot ja kesto toimii, mutta tosi pieni penis... seksi on mulle tosi tärkeä juttu, joten pelkään että alkuhuuman jälkeen seksi tuottaa liian suurta pettymystä.Jatkaako siis, ja vain kestää tilanne vai haenko seksiä myös muualta?
Muistan, kuinka ensimmäistä kertaa rakastelin nykyisen mieheni kanssa ja sen tunteen, kun otin hänen kalunsa käteeni. Ensireaktio oli, että " ei voi olla totta, v*ttu miten pieni" . No, siinä sitten paiskittiin, eikä se nyt kovinkaan kummoista ollut. Tyyppinä mieheni oli kyllä niin ihana, että jotenkin sivuutin sen munan pienuuden kokonaan. Seuraavalla kerralla, mitä jännitin aika lailla, mulkku ei tuntunutkaan yhtään niin pieneltä kuin muistin.
Edellisillä miehilläni oli kaikilla aika paksut mulkut, joten jo siitäkin tulee huima ero. Kun nämä edelliset ukot unohtuivat ja päästiin aloittamaan " puhtaalta pöydältä" huomasin, että mieheni kalu ei olekaan niin pieni, joskaan nyt ei suurikaan. Koskaan ei ole ollut mitään vaikeuksia tyydyttää minua, ei myöskään ole tuntunut, ettei tunnu missään. Mieheni kalun koosta en osaa sanoa mitään. Kerran kysyin, onko koskaan tullut mitattua ja koska mieheni siitä näytti harmistuvan, en ole asiaan palannut. Voisin kuvitella, että n. 8-12 cm on aika lähellä. En kyllä koe miestäni mitenkään häiritsevän pienimunaiseksi, siis sellaiseksi, jota hän itse joutuisi häpeilemään esim. uimahallissa käydessään.
Suosittelen, että paneskelet uudemman kerran miehen kanssa ja arvioit tilannetta sitten uudelleen.
Itsellä kävi nykyisen kanssa aivan samoin, järkytys oli hurja ensimmäisellä kerralla... Nyt vuoden jälkeen ei koko ole mikään kysymys, seksi on hyvää ja tyydyttävää.
Penis voi olla jäykkänä? Tuokin 8cm kuulostaa jo aika hurjalta vehkeeltä..
mies
Nykyiseni kanssa jäin eka kerralla siihen käsitykseen, että aika pieni on. Mutta olisin tehnyt suuren virheen, jos olisin dumpannut miehen siinä vaiheessa. Oikeasti kyse on keskikoosta ja ehkä vain silloin ekalla kerralla oli jännityksen tai muun syyn takia vähän " vajausta" koossa.
Kokemukseni mukaan pienimunaiset tai keskikokoisen omaavat miehet ovat yleensä parempia ja taitavampia, koska isomunaiset luottavat liikaa pelkkään kokoon.
Tosin - kuten muitakin tässä ketjussa - minuakin kiinnostaa minkä määrittelet " pieneksi" ?
Asiaa auttaa kun treenaat oman pimppasi tiukaksi. Minulla tämä on onnistunut geishapallojen käytöllä. Nyt se himppu pienempikin on ihan tyydyttävä.
Itse kuulun koulukuntaan joka uskoo " ei se koko, vaan mitä sängyssä osaa tehdä" . Pieni kalu ei välttämättä ollenkaan tarkoita huonoa rakastajaa, päinvastoin pienen kalun mies on joutunut opettelemaan rakastamisen jaloa taitoa. Pieni on myös siitä kiva, että mahtuu kokonaan suuhun :-)