Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yllättikö sperman maku ensimmäisellä suihinotto kerralla?

Vierailija
03.02.2026 |

Oliko parempaa vai pahempaa mitä olit odottanut?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää oli.

M55

Vierailija
42/48 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kun saan antaa miehelleni suuhoitoa. Työpäivän aikana saan itseni kiimaan kun ajattelen, että saan illalla ottaa kullin suuhun. Mieheni ei tarvitse pyytää sitä, kun haluan sitä niin usein, vähintään kerranpäivässä kielihoitoa kullille. Jokakerta ei tule eikä aina suuhuni, mutta mieluiten otan suuhun ja nielen hyvän makuisen sperman, kuin annan mennä hukkaan. 

N37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllättänyt, mutta mieheni kulli maistui pillulta, vaikka edellisestä nussimisestamme oli kolme päivää aikaa. Pienellä kiristyksellä sain selville, että oli käynyt "vähän naimassa" exäänsä kotimatkalla. 

Vierailija
44/48 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aina yllättää

T. PS -Sebu tietenkin

Vierailija
45/48 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spermaa lensi kuin kusi kaaressa vähintään minuutin maahan. Poika runkkasi tulisesti heppiään ja huohotti kuin huonokuntoinen juoksija

Semmoinen se minunki kulta on. Pojat on niin ihania. Sperma on ihan sairaan seksikästä ja kun sitä tulee kunnolla hyväilee mun itsetuntoa että mä saan sen aikaan. Että oon niin kiihottava ja kaikkee. Tyttö 16

Vierailija
46/48 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin yökkäilin oikein kunnolla ja meinasin oksentaa kun syljin spermaa suustani. 

Vierailija
47/48 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllättänyt koska olin jo omaa spermaani maistanut 

Vierailija
48/48 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla ei yllättänyt, koska olin jo hajuun tutustunut. Sen sijaan parin myöhemmän äijän sperman maku yllätti. Yksi maistui "vanhalle viinalle" ja toinen tupakalle.