Koirat on korvanneet lapset nuorilla naisilla ja perheillä
Pidän kyllä itsekin paljon eläimistä ja koirista. Mutta kyllä hiukan mietityttää miten paljon koirat nykyään menee lasten edelle.
Kommentit (231)
Miehet ovat aina olleet itsekkäitä kautta aikojen ja nyt, kun naiset tekevät samaa niin voi, että tätä itkun ja ulinan määrää. Hukkukaa kyyneliinne!
Vierailija kirjoitti:
Niin. Jokainen tavallaan. Itse en lasta halua koska en halua synnyttää. Haluan kehon joka ei käy ylimääräistä läpi ainakaan jos voin itse vaikuttaa.
Nykyinen mies kyllä on hyvä kumppanina mutta kukaan mies ei silti ole koskaan riittävä kumppani elättämään ja kasvattamaan lasta. Pitäisi ehkä kokeilla toisen naisen kanssa :D
Tässä(kin) tulee ilmi miten nykynaiset palvoo omaa ruumistaan; sitä pitää hoitaa ja helliä ja kiinteyttää salilla ja mielellään se ei saisi vanhetessaan muuttua. Ei entisajan riuskoille emännille ollut tällaista ollenkaan.
En halua synnyttää lapsia koneiston osiksi verorahoja tekemään ja rikkaita elättämään. Minä teen osani, maksan veroni ja se riittää. Olen kasvissyöjä. En lennä minnekään. Lajittelen jätteeni. Koen että ei ole rikoksista suurin omistaa lihaa syövä kissa, jota hoidan asianmukaisesti ja joka elää ehkä vain 15 vuotiaaksi.
Ne tekee lapsia jotka haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Akka alkoi ikäväksi, niin laitoin kuokalla niskaan ja syötin sen koirille. Hyvin näkyi maistuvan.
Nyt on asiaa! Luonnon omaa kiertokulkua!
No mä käyn mun Eedi Ava Sumun 5 v. sukupuolineturaalin lapsen kanssa torstaisin agilityssä ja sunnuntaisin tokossa ihan sen vuoksi, että nykyisin ei saa pitää koiria, vaan pitää hommata lapsia. Adoptoin Eedi Ava Sumun Kiinasta ja se syö aika paljon treenimakkaraa per harkat. 400 gramman pötkö meni kania ja toinen mokoma hevosta. Ihan hyvin jo osaa irti olla radalla ja maaliskuussa mätsäriin!
Vierailija kirjoitti:
Naiset panettavat itseään isoilla koirilla.
Tuntuu muuten hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat aina olleet itsekkäitä kautta aikojen ja nyt, kun naiset tekevät samaa niin voi, että tätä itkun ja ulinan määrää. Hukkukaa kyyneliinne!
Voidaan siis todeta että ette ole yhtään sen parempia vaan että ihminen on itsekäs olento.
Vierailija kirjoitti:
Pysyn niin kaukana koirahulluista kuin mahdollista. Koska käsitykseni mukaan valtaosa heistä pelastaisi oman koiransa hukkumiselta ennemmin kuin vaikka naapurin tai tuntemattoman lapsen. Totaalisen sairasta porukkaa.
Kukapa ei pelastaisi vaikka omaa omaisuuttaan ensin. Näinhän Orpo-Purra ja äänestäjänsäkin valitsivat. Viis köyhistä.
Koirathan ovat lihaa syöviä hedonistisia narsisteja. Mitä hyvää sellaisessa on? Ai niin joo, naiset uskaltavat alistaa ja komennella niitä. Siinähän se koko homman juju onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyn niin kaukana koirahulluista kuin mahdollista. Koska käsitykseni mukaan valtaosa heistä pelastaisi oman koiransa hukkumiselta ennemmin kuin vaikka naapurin tai tuntemattoman lapsen. Totaalisen sairasta porukkaa.
Kukapa ei pelastaisi vaikka omaa omaisuuttaan ensin. Näinhän Orpo-Purra ja äänestäjänsäkin valitsivat. Viis köyhistä.
Hmm,mitenköhän oikeus tätä katsoisi? Jos olisi näyttöä siitä että pelastit koirasi(omaisuutesi siis) ja et auttanut hukkuvaa lasta ensin ja lapsi menehtyisi. Taitaisi napsahtaa tuomio.
AP varmaan kuvittelee, että jos näiltä naisilta kiellettäisiin koirien hankkiminen, he automaattisesti laittaisivat saman energian lasten hankintaan. Harmi tuottaa pettymys, mutta moni joka hankkii koiran/kissan/tai vaikka hevosen, ei halua lapsia ollenkaan, ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Jokainen tavallaan. Itse en lasta halua koska en halua synnyttää. Haluan kehon joka ei käy ylimääräistä läpi ainakaan jos voin itse vaikuttaa.
Nykyinen mies kyllä on hyvä kumppanina mutta kukaan mies ei silti ole koskaan riittävä kumppani elättämään ja kasvattamaan lasta. Pitäisi ehkä kokeilla toisen naisen kanssa :D
Tässä(kin) tulee ilmi miten nykynaiset palvoo omaa ruumistaan; sitä pitää hoitaa ja helliä ja kiinteyttää salilla ja mielellään se ei saisi vanhetessaan muuttua. Ei entisajan riuskoille emännille ollut tällaista ollenkaan.
Mitä vikaa on pitää itsestään huolta? Tässä kehossa kuitenkin joudun elämään lopun elämäni. Tuttuni sai selkävamman synnytyksessä ja nyt 50 vuotiaana on tämän takia melkein invalidi. Miksen saisi kieltäytyä moisesta, miksen saisi elää terveessä kehossa? Miksi naisten pitäisi aina uhrata terveytensä muiden takia? Minä en ole kellään mitään velkaa, haluan vain elää tämän elämäni rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Koirathan ovat lihaa syöviä hedonistisia narsisteja. Mitä hyvää sellaisessa on? Ai niin joo, naiset uskaltavat alistaa ja komennella niitä. Siinähän se koko homman juju onkin.
Miehet eivät koskaan ole ymmärtäneet ystävyyttä ja kumppanuutta. He ymmärtävät vain alistamisajatuksen, koska itse pyrkivät alistamaan kumppaninsa. Nainen taas usein palvoo koiraansa ja yrittää ilahduttaa sitä. Hellittelyä ja hemmottelua koirille riittää :)
Kohtele sinäkin niin muita, kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.
Vierailija kirjoitti:
Akka alkoi ikäväksi, niin laitoin kuokalla niskaan ja syötin sen koirille. Hyvin näkyi maistuvan.
Tässä jälleen uusi muistutus, miksi kannattaa pysyä mahd kaukana miehistä.
Koirat ovat vaan niin ihania. Koirien kanssa on kiva käydä lenkillä, käydä kaupassa ja laittaa koirat koira kärryyn. En malta odottaa, että saadaan elokuva sali johon voi ottaa koiran mukaan. Maailmalla näitä on jo paljon.... Koira voittaa lapsen. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Me hommattiin miehen kanssa kissa. Ihanaa kun se elelee rauhassa tuossa mukana ja välillä saa purkaa ylimääräistä hoivaviettiään siihen. Emme halua lapsia. Tykätään matkustella ja ihan vaan rentoutua viikonloppuisin ilman jatkuvaa huolta lapsesta. Ei sen kummempaa tartte olla. Lapsi on iso sijoitus.
Sama juttu täällä. Kolmekymppisiä ollaan ja ikinä varmaan edes päästä eläkkeellekkään, joten eletään ja nautiskellaan elämästä pikku kissaperheenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm,mitenköhän oikeus tätä katsoisi? Jos olisi näyttöä siitä että pelastit koirasi(omaisuutesi siis) ja et auttanut hukkuvaa lasta ensin ja lapsi menehtyisi. Taitaisi napsahtaa tuomio.
Ei kiinnostele. Mitäs kiusasitte minua koulussa, nyt eivät kiusaajalapsenne kohtalot kiinnosta! Sitä kannattaa miettiä myös työpaikkakiusaajan näkökulmasta, jolla on lapsia. Kiinnosteleeko työkaveria pelastaa kiusaajan muksu vai ei :p
Vierailija kirjoitti:
"Sopiva kumppani on tekosyy liian utopistisille kriteereille. Suomessa miehet toivovat enemmän lapsia kuin naiset."
Jep, sitten joskus nelikymppisinä.
Olet väärässä.
Yleisimpiä lapsitoiveet olivat 2029-vuotiailla, joista lapsia toivoi 62 prosenttia naisista ja 69 prosenttia miehistä.
Siis koirat hankkivat nykyään perheiden sijaan nuoria naisia???
Naisen voi aika pitkälle määritellä siitä minkä rotuinen koira sillä on.