Menestysreseptituotteet
Oletteko kokeilleet uusia menestysreseptifinaalin tuotteita? Mielipiteitä?
Itse kokeilin ensin Rieskis jyväruirieskaa, ei maistunut miltään.
Sitten Sopu liha/kasvisproteiinipullia, eivät maistuneet miltään.
Ja lopuksi unikkobagel jotka olivat pohjanoteeraus, pelkkää vehnäjauhoa ilman makua.
Ihmettelen millainen makuaisti tuomaristolla on ollut, vai saivatko parempia versioita tuotteista.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mausteita ei uskalleta laittaa mihinkään . Riittää että yksi kiljuu että on liian tulista, niin kaikille tarjotaan samaa mautonta mössöä
Näin se on. Mutta kannattaako yrityksen tehdä lihapullia muutamalle tuhannelle vai miljoonalle kuluttajalle?
Vierailija kirjoitti:
Mausteita ei uskalleta laittaa mihinkään . Riittää että yksi kiljuu että on liian tulista, niin kaikille tarjotaan samaa mautonta mössöä
Ongelma taitaa olla jo siinä Sukulan raadissa. Sillä voimakkaasti maustettulla vaihtoehdolla tuskin pääsee finaaliin asti.
Kilijuoma mango oli hyvää, muut ei yhtä hyviä. Salaatit oli kaikki todella hyviä. Hyvät soosit ja protskua niin että nälkä lähti! Olen ostanut jo useamman kerran kaikkia. Paraskit oli taikinamössöjä. Ikävä rakenne, eikä makukaan ollut häävi, ei jatkoon. Rieskis porkkana oli ok. terveellinen, mutta ehkä vähän vaisu. Ruismalli ei ollut omaan makuun. Pullia en aio kokeilla, koska einespyörykät ei maistu. Kukka juttu, että K-kaupassa katselin eilen lettutaikinapussia viileähyllyllä. Oli siis valmis paistettava taikina. Ilmeisesti Sukulan kokkikaverikisailija lähti ohjelmasta koska kilpaileva tuote on jo markkinoilla. Harmi, että energiapatukka ei päässyt mukaan kisaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Kili energiajuomat: kaikki maut hyviä, mieluisin se keltainen sitruuna-yuzu
- Paraski bagelit: tykkään kovasti. Nämähän kuuluu täyttää maukkailla täytteillä, toki ne mauttomia on jos sellaisenaan vaan syö. Mutta laitoin viimeksi avokadoa, mozzarellaa ja aurinkokuivattua tomaattia, sekä oliiviöljyllä voitelin puolikkaat, ja oli hyvää.
- Shalaatti: Valmissalaattien paremmasta päästä, eikä yllättäne edes järkyn kallis. Mutta on se valmissalaatti silti vähemmän hyvää kuin itse juuri tehty.
- Rieskiss: Hyi en tykännyt ollenkaan. Ne jyvät teki inhottavan koostumuksenkin.
(Sopua en kokeile, koska en syö lihaa)
Kuka senkin muka määrää, että paraskit kuuluu täyttää? Kautta vuosikymmenten ja -satojen rinkeleitä on syöty sekä täytettyinä että täyttämättöminä, ihan oman maun mukaan ruoan tai kahvin lisäkkeenä. Ja kyllä, kyllä ni
Rinkeli on eri asia kuin bagel. Muoto on sama, mutta maku on eri. Vähän kuin pulla ja sämpylä ovat eri asioita.
25: Ainakin minulla on ollut vuosikymmenet vesirinkeleiden resepti, joka näytti olleen sanasta sanaan sama kuin mitä Arnolds Donuts esitteli vuosituhannen vaihteessa esitteessään bagelina. Itse bongasin tuon vesirinkelireseptin joskus kasarilla jostakin kirjastosta lainatusta keittokrjasta. Siinäpä sinulle miettimistä, onko vesirinkeli ja bagel miten erilaisia leivonnaisia.
Sain muuten omista rinkeleistäni aivan samanlaisia ja -makuisia, joita mummoni tapasi leipoa 60-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä mausteita kuulukaan jokaiseen ruokaan työntää kovin paljoa. Jos älyät kuunnella tarkemmin huippukokkeja kuten Syrjänen ja Aihinen, eiväthän he mausteilla brassaile vaan itse ruoka-aineilla. Miksi ihmeessä itsessään hyvänmakuinen raaka-aineen maku pitää peittää mausteilla?
Vierailija kirjoitti:
25: Ainakin minulla on ollut vuosikymmenet vesirinkeleiden resepti, joka näytti olleen sanasta sanaan sama kuin mitä Arnolds Donuts esitteli vuosituhannen vaihteessa esitteessään bagelina. Itse bongasin tuon vesirinkelireseptin joskus kasarilla jostakin kirjastosta lainatusta keittokrjasta. Siinäpä sinulle miettimistä, onko vesirinkeli ja bagel miten erilaisia leivonnaisia.
Sain muuten omista rinkeleistäni aivan samanlaisia ja -makuisia, joita mummoni tapasi leipoa 60-luvulla.
Ei tarvitse kuin ostaa kaupasta vaikka Keski-rinkeleitä ja vertailukappaleeksi bageleita. Kyllä sen eron huomaa. Mummosi rinkeleistä en tiedä, oletan että olivat hyviä nekin.
Salaatti ei jatkoon. Kastike erikoinen nuudeli versiossa,ei makua lainkaan. Tuote voimakas suolainen 1,1 suolaa. Jos purkki olisi edes pahvia olisi jotain uutta. Rieskoissa ei makua,ruis versio iso pettymys. Juomia en käytä joten en ostanut. Rinkelit samaa sarjaa,ei syytä ostaa uudelleen. Ei uutuus makua.
Tuotteet jo väkisin samaa jota kaupoista löytyy.
Koko ohjelma pitäisi uudistaa tuomaristo etenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kuin ostaa kaupasta vaikka Keski-rinkeleitä ja vertailukappaleeksi bageleita. Kyllä sen eron huomaa. Mummosi rinkeleistä en tiedä, oletan että olivat hyviä nekin.
Keskillä onkin erimakuiset rinkelit kuin esim. idempänä olevissa leipomoissa. Eiköhän tuo maku ja rakenne ole lähinnä kiinni leipomon käyttämästä reseptistä eikä nimestä.
Miten voikin olla niin eri mieltymykset näihin tuotteisiin : - O Hyvä tietysti niin!
Mun mielestä shalaatit olivat todella huonoja. Söin caesarin ja tacon. Pystyin syömään (en kerralla), mutta luultavasti en ottaisi, vaikka jossain ilmaiseksi annettaisiin.
Rieskiss, kaura-porkkana-siemen, oli taas mielettömän hyvää! Toista en maistanutkaan; vai oliko niitä eri versioita enemmänkin kuin kaksi.
Samoin original Sopu-pyörykät, herkullisia. Söin kylminä sellaisenaan.
Molemmat tulevat jatkuvaan käyttöön: Rieskiss ja Sopu-tuotteet!