Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso kehuu itseään säälimättä muita

Vierailija
03.02.2026 |

Mies muistaa kehua ja ylistää itseään lähes päivittäin sanoen, miten hyvä on, miten ystävällinen on, miten erinomainen hän on, moni voi olla hänen kanssaan eri mieltä. Oudoksun tapaa, jossa ihminen ylistää itse itseään eikä se tule sanottuna jonkun toisen ihmisen taholta, se kuulostaa todella järkyttävältä. Johtuuko siitä, ettei kukaan kehu tai mistä, ominaisuus on alkanut häiritä entistä enempi, ei tuollaista viitsi kuunnella enää kauan. Mitään sen ihmeellisempää kehumista ja ylistämistä en näe totuudenmukaiseksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikista tärkeintä on kyllä se, että henkilö itse tietää millainen on. Miksi pitäisi kuunnella muita?? Ne eivät ole objektiivisia mielipiteitä. 

Vierailija
2/7 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikista tärkeintä on kyllä se, että henkilö itse tietää millainen on. Miksi pitäisi kuunnella muita?? Ne eivät ole objektiivisia mielipiteitä. 

Ap:n kommentti vaikutti siltä, ettei ole samaa mieltä miehensä erinomaisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullako on Trump-kakkonen siellä kehittymässä.

Vierailija
4/7 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötäile Vaan ja keskity omaan harrastamiseen. Opettelet joojoo:n ja ignoraamisen

Vierailija
5/7 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon ja Vauva-palstalta joku gentleman tilalle.

Vierailija
6/7 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä takia olet sen miehen kanssa, jos hänessä ei ole mitään kehuttavaa?

Vierailija
7/7 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullako on Trump-kakkonen siellä kehittymässä.

Ehkä, katsoo kyllä todella tarkkaan telkkarista kaikki Trumpin liikkeet, puheet ja teot, joten saatat olla oikeassa, pitäiskö paeta jo eikä 15. päivä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan