Talviolympialaiset Milano Cortina 2026 OFFICIAL
Yle välittää talviolympialaisten kaikki kisapäivät suorina lähetyksinä 6. - 22. helmikuuta 2026.
Tässä on talviolympialaisten 2026 koko ohjelma
https://yle.fi/a/74-20186944
Kisatapahtumat alkavat jo keskiviikkona 4.2., vaikka kisojen avajaisia vietetään perjantaina 6.2. Ensimmäiset suomalaiset nähdään tositoimissa torstaina 5.2., kun Naisleijonat kohtaa Kanadan alkulohkon avausottelussaan kello 22.10 Suomen aikaa.
Katso lähetysajat : Talviolympialaiset 2026 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (951)
Vierailija kirjoitti:
Lindsey Vonn ei saanut lääkäriltä vihreää valoa kilpailla. Kilpaili silti. Kuka maksaa hoidon? Lindsey itse?
Jonkun uutisen mukaan Lindseyllä oli oma kirurgi/lääkäri mukana, joten eiköhän se itse maksa lekurileen palkan.
Olen nyt sitten nähnyt jo kolme kertaa tuon Vogue-tanssin. Tuo naisen asu näytti jo kärsineen ja hajonneen ja ihan kun olisi yritetty korjata asua.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt sitten nähnyt jo kolme kertaa tuon Vogue-tanssin. Tuo naisen asu näytti jo kärsineen ja hajonneen ja ihan kun olisi yritetty korjata asua.
Upea esitys ja upeita esittäjiä.
Millon ne suomalaiset tulee tanssimaan?
Aika vaikea varmaan luistella puvussa. Auki oleva takki ja solmio näyttää olevan vaan tiellä
Kylläpä on hyvän näköisiä naisluistelijoita.
Hassua aatella että sisarukset tanssii tollein yhdessä jäätanssia. Ite olis vaikee kuvitella itteeni samassa tilanteessa mun oman veljen kanssa. 😅
Tää biisi on kyllä yks ärsyttävimmistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuon tason kilpailijoilla on ihan ehjät asut kyllä, useampi kappale. Saattaa olla jonkun huipun suunnittelemakin. Ja kuule, saman rytmitanssin näkee vielä MM-skaboissakin. Pakko toki ei ole katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku urheilua seuraava sanoa, mistä lajista voisi tulla Suomelle menestystä, jopa mitalli?
No lätkistä ehkä. Se on muuten mitali. Naisten yhdistetty olis voinut olla mutta kun ei... Minkkiselle jos sattuu se pöljä päivä niin ehkä hän.
Joo.
Hieno suoritus suomalaisilta luistelijoita! Ja on kyllä hyvännäköinen ja sympaattinen pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesluistelija noista on se tähti, tarvitsisi paremman parin, nainen vähän puupökkelömäinen siinä rinnalla.
Molemmat olivat nuorina ensin yksilöluistelijoita ja ehtivät kilpailuakin yksilöluistelijoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesluistelija noista on se tähti, tarvitsisi paremman parin, nainen vähän puupökkelömäinen siinä rinnalla.
No eikä ollut, liian naismaiset liikkeet. Olisin kaivannut enemmän maskuliinisuutta.
Hieno tanssi, Juulia ja Matthias! Matthias erityisesti loistaa jäällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ollut, liian naismaiset liikkeet. Olisin kaivannut enemmän maskuliinisuutta.
Joo oli aika gayish.
Ei taida taitoluistelussa olla kuin kauniita naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cizeronia aika yleisesti pidetään yhtenä taitavimmista koskaan. Hyvin sopivat uuden parin kanssa ja loistosettiä tekevät välittämättä ulkopuolisesta "häirinnästä" ym skandaaleista.
Joku suksimerkki ei saa näköään näkyä olympialaisissa. Noiden kanssa ollaan hyvin tarkkoja. Sponsoreiden logotkaan ei saa näkyä. Näköään vain maatunnukset ja vaatemerkit saa näkyä ja jotkin välinevalmistajien merkit. Toisaalta vielä älyttömämpää tuo on ylioppilaskirjoituksissa kun tyyliin, jos eväänä on jugurtti niin jugurttipurkki pitää teipata, että teksti ei näy ja hädin tuskin saa laittaa vaatteita, joissa on logoja tai tekstejä. Nykyään varmaan tietokoneen logokin pitää teipata.