Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Murha ei vanhene koskaan, entäs murhan yritys?

Vierailija
03.02.2026 |

Tajusin juuri, että minun yliajoni vuosia sitten saattoi olla murhan yritys, kun katsoin eilen Hilduria. 

Olin seurustellut tiiviisti naimisissaolevan miehen kanssa tuolloin. Pari viikkoa ennen yliajoani miehen vaimo oli saanut tietää miehensä petollisuudesta saatuaan tarttuvan sp-taudin. Mies soitti minullekin ja yritti syyttää minuakin siitä. No se ei ollut minulta peräisin, sillä tapailin vain tuota miestä silloin, ja kävin säännöllisesti sp-testeissä. Eikä ollut tarttunut luojan kiitos minuun, meillä oli ollut tuolloin pitkä joulutauko. Joten tajusin silloin, että miehellä oli muitakin sivusuhteita kuin minä. Mutta tajusiko vaimo? 

Oikeudessa kävi ilmi, että yliajajani oli täysi roisto. Hän ei edes tullut oikeuteen, vaan laittoi asialle jonkun pikkunilkin. Olin tuolloin nuori 20+, enkä osannut vaatia poliisilta mitään kunnon selvityksiä, kun makasin henkitoreissani sairaalassa. Uskoin täysin yliajajan selitykset vahingosta. Ja niin uskoi poliisikin. Mutta jälkeenpäin ajateltuna, risteyksessä oli hyvä näkyvyys, minä olin pysähtynyt kunnolla ennen tien ylitystä, auto oli pysähtynyt kolmion taakse, kokeneella kuskilla oli hyvin aikaa havannoida ihan kaikki liikenne...

Eräs ystäväni oli tämän vaimon työkaveri, olivat samassa työpaikassa, sitä kautta vaimo olisi saanut ongittua vaikka mitä tietoa minusta, myös aikatauluni.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin pitkään yliajajani kotiosoitteen, se asuinalue oli sattumoisin entisen koulumatkani varrella. Ja suunnittelinkin ihan puolitosissani käyväni vähän haastattelemassa häntä. Minulta jäi nimittäin saamatta vastaukset muutamaan kysymykseeni, kun mies ei saapunut oikeuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän