Seuraatko olympiakisoja?
Pian alkaa olympiakisat.Seuraatko kisojen tapahtumia?
Kommentit (38)
Katson niitä lajeja mitä seuraan muutenkin, eli ampumahiihtoa ja maastohiihtoa.
Seuraan ja lajeja laidasta laitaan. Tänään olen katsonut curlingia, NOR-CAN, kyseessä mixed double. Nyt lätkää, USA-CZE ja reilun tunnin päästä seuraan Rene Rinnekankaan Big Airia. Ai ettien että!
Olin aikeissa seurata huomenna taitolusitelua, mutta sitten huomasin että kisat kestää 5 tuntia. Miten kukaan voi seurata olympialaisia jos se tarkoittaa että pitäisi istua telkkarin ääressä koko päivän?
Olisit laittanut vaihtoehdon vähän/osittain.
Katson ainoastaan taitoluistelut, joten en vastannut kyselyyn mitään.
Olipa huonot vastausehdot. Kyllä, en , EVVK.
Vierailija kirjoitti:
Olin aikeissa seurata huomenna taitolusitelua, mutta sitten huomasin että kisat kestää 5 tuntia. Miten kukaan voi seurata olympialaisia jos se tarkoittaa että pitäisi istua telkkarin ääressä koko päivän?
Eiköhän ne laita tiivisteen, yleensä laittaa.
Kyllä, katson alppihiihtoa ja taitoluistelua. Mies katsoo curlingia.
Ai niin, sitä kaukalopikaluistelua saatan katsoa, jos vain sitä jostain löydän. Se on niin hupaisaa kaikkine kaatumisineen.
ei todella kiinnosta huu haa pomppimiset ylehän väittää että 7 miljoonaa suomalaista muka seuraa. EVVK. MIKSI YLE VERO
Vierailija kirjoitti:
YLE Areenasta voi myöhemmin kelata itselleen katsottavaksi parhaat palat. En katso suoraa lähetystä, koska pakolliset tauot jään jäädytyksineen ja lämmittelyluisteluineen ovat tylsiä.
Muistakaa, että baarissa ei sitten ilman lupia olympialaisia katsota edes Ylen kanavilta vaikka ne olympilais-lähetysten oikeudet kertaalleen verovaroista maksettu!
Jääkiekko, alppihiihto, freestyle (erityisesti parikumpareet), lumilautailu, taitoluistelu, kaukalopikaluistelu ja kelkkailut. Vuorihiihto uutena lajina parikumpareiden lisäksi. Omituinen laji, hiihtoa ja portailla kävelyä 😃
Ei kiinnosta. Urheilu on yhtä turhaa kuin musiikki.
Onko nyt jotkut kisat?