Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tyhmiä ihmisiä usein inhotaan?

Vierailija
27.09.2008 |

.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä koko tyhmä sana kalskahtaa kovasti pahalta.... Mun yks tuttu oppi myös kellon vasta varmaan 15kesäsenä ja rahaa ei ymmärrä vielläkään kovin hyvin. Näihin on olemassa lääketieteellinen syy. Mutta vaikka tuttuni ei osaa matikkaa tai ymmärrä oikeastaan paljon mistään mitään niin hän on kyllä maailman taitavin esim. käsityöissä ja lasten ymmärtämisessä. Jos yksi taito uupuu se korjaantuu toisella=) ei kaikkien tarvitse olla älykkäitä riittää kun on ymmärrystä ja paljon tunne älyä. Se on asia mitä ihmisiltä puuttuu, tunne äly=)

Vierailija
22/47 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin olet varmaan monessa asiassa fiksumpi kuin keskiverto ihminen. Esim. viisautta on olla hyvä ystävä, ei siihen kaikki kykene. Tiedän monta tosi älykästä ihmistä, jotka eivät osaa rakastaa.

Minusta, se että rakastaa eläimiä kertoo ihmisestä paljon. Tällainen ihminen kykenee ylipäätänäsä rakastamaan muitakin kuin itseään ja se jos mikä on viisautta.

Itsekkyys on jotenkin hienoa nykyään.

Minäkin olen hyvin yksinkertainen ihminen. En osaa mielistellä, teeskennellä, kieroilla. Enkä edes halua osata. Tosin tässä maailmassa ei tunnu pärjäävän ilman noita taitoja. Kilttejä käytetään hyväksi.

Minä en ainakaan inhoisi sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykkyydelle ja viisaudelle.

Vierailija
24/47 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen takia raivostuttavia. Niille saa vääntään joka asian rautalangasta, eikä ne silti sitä ehkä tajua.

Vierailija
25/47 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sen sijaan vaikuttaa oikein mukavalta eikä edes tyhmältä.

Koulussa minua rasittaa sellaiset tyhmät oppilaat, jotka huutaa koko ajan, että vittu tää on tyhmää ja vittu mä en tajuu. Käyttäisivät edes puolet siihen huutamiseen kuuluvasta energiasta yrittämiseen, niin saattaisivat tajutakin. Sellaiset tyhmät, jotka yrittävät, eivät rasita yhtään.

Vierailija
26/47 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain tajunnut kelloa. Kellotaulu oli jotenkin epälooginen mielestäni. Osasin

kylläkin digitaalisen kellon jo lapsena.

En osaa myöskään kutoa ja virkata.

Sosiaalisestikkin olen hiukan kehno. En oikein ymmärrä kaikkea mitä ihmiset

yrittävät viestittää. Olen monesti luullut vääriä ihmisiä ystäviksi ja he ovatkin

pilkanneet vain minua ja käyttäneet rahallisesti hyväksi.

ap

Vierailija
27/47 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisten tilanteiden tajuaminenkin vaatii tietynlaista lahjakkuutta, jota sinulta ehkä puuttuu. Mutta olet varmaan monessa muussa asiassa hyvä.

Vierailija
28/47 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap ei edes vaikuta tekstiensä perusteella tyhmältä, vaan kuten joku jo sanoi, joku lääketieteellinen syy on varmasti taustalla.

Mutta yleinen tyhmyys turhauttaa minua. On oikeasti todella rasittavaa hoitaa omat opiskelunsa kunnolla, kun aina on porukassa niitä jotka tarvitsevat rautalangasta taivutusta useampaan kertaan. Ratkaisuksi tähän turhautumiseen vosii kouluilla olla esim. tasoryhmiä, jotta nopeammillakin olisi hyvä syy opiskeluun...

Vierailija
29/47 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tarve jotenkin tuntea itsensä paremmaksi, kun käyttävät kilttejä ja hyväntahtoisia ihmisiä hyväkseen. Pilkkavat muille ja kertovat jopa valheita ystävästään, jotta näyttäisivät itse paremmalta muiden silmissä tämän ystävänsä rinnalla. Toiset taas käyttävät toisen tyhmyyttä hyväkseen esim. rahallisesti.

Nämä ovat sellaisia ihmisiä, jotka eivät kykene rakastamaan tai edes kunnioittamaan muita.

Tällaisia ihmisiä pitäisi ap. kaltaisten ihmisten varoa. Heitä on vain vaikea tunnistaa.

Vierailija
30/47 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nauti tyhmän ihmisen seurasta, sellaisella ei ole mulle mitään annettavaa eikä mulla sille tyhmälle.

Vierailija
31/47 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pohdit fiksuja kysymyksiä. Se kertoo mielestäni tunneälystä.

Ei kaikkien tarvitsekaan sinusta pitää. Pitäydy sellaisten ihmisten seurassa, jotka osaavat arvostaa sinua.

Vierailija
32/47 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ap vaikuta minusta ollenkaan tyhmältä :) En myöskään vihaa tyhmiä, mutta turhaudun helposti heidän seurassaan. Sehän ei tietystikään ole heidän vikansa vaan minun omaa kypsymättömyyttäni.

Mutta työelämässä ja sosiaalisissa suhteissa on välillä hankaluuksia siksi, että olen itse niin nopea hoksaamaan ja hahmottamaan kokonaisuuksia, syy - seuraussuhteta yms. Lisäksi kun muistan todella hyvin, niin ärsyttää suunnattomasti se, että ihmiset usein muistavat aivan väärin esimerkiksi jonkun keskustelun jonka minä voin toistaa sanasta sanaan. Ihmiset myös selittävät minulle aivan liikaa, ymmärrän paljon vähemmästäkin, ja jäävät hyvin helposti kiinni valehtelusta tms.

Ja minäkään en muuten osaa matematiikkaa :) Logiikka sujuu, ja geometria varsinkin. Avaruudellinen hahmottamiskykyni on todella hyvä, ja osaan helposti jatkaa lukusarjoja. Mutta en osaa kertotaulua enkä yksinkertaisia yhteenlasku- tai vähennystehtäviä....enkä kerta kaikkiaan tajua miksi!

Vierailija
33/47 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kategoriaan.

Vierailija
34/47 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko heikkolahjainen tuohon väliin osuva määritelmä, mikä on kyllä ihan yleisesti määriteltävissä ja käytössä oleva termi..

Vierailija
35/47 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista tietää ÄO:si, kun kaikki ilmoittavat täällä ÄO:kseen vähintään 120-130 ja 100 on kuitenkin keskimääräinen ÄO.

Vierailija
36/47 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/47 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten klikkaa Testaa ÄO:si (toinen ylhäältä)

-kerro mitä sait tulokseksi?

Vierailija
38/47 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO 50-kehitysvammainen

60-80-heikkolahjainen

80-120-normaaliälyinen

yli 120-keskimääräistä älykkäämpi

Vierailija
39/47 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne ketään joka olisi niistä saanut tulokseksi alle 120.

Vierailija
40/47 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne ketään joka olisi niistä saanut tulokseksi alle 120.

Syvästi kehitysvammaiset ja muut jotka vetäisivät populaation keskiarvoa alas, eivät tee nettitestejä eivätkä tule nettipalstoille kertomaan paljonko saivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi