"Työtön Mika otti 10 000€ lainan häihinsä"
Miten voi täysin rahaton saada lainan, jota ikinä ei saa maksettua? Itse olen yrittänyt saada 2000€ eikä mitään mahkuja
Kommentit (39)
Hul lu kun otti ja vielä hullumpi se kun antoi.
JA nainen sitten jätti koska tuli velkaa. Ei mitään järkeä eikö mies tiedä ettei naisiin voi luottaa.
Mika ei taida olla penaalin terävin kynä.
Miksi Mika valitsee naisia jotka ei käy duunissa? Ei tarvisi ottaa lainaa...
Ehkä nainen halusi hienot häät ja Mika maksoi.
En ikinä ottaisi häihin lainaa.
Vähempi ei sitten riittänyt? Kauankohan mahtaa mennä ennenkuin lusikat lähtee jakoon...
Nää on näitä persujen äänestäjiä, joiden taloudenpito ei ole niin tarkkaa ja joilta puuttuu kokonaan järki ja logiikka.
Itse otin työttömänä yhteensä jotain 30 000€ lainaa ja ryyppäsin kaikki.
Niinhän ne pikavippaajat selittää että "rahaa sai niin helposti" (??!) Takaisinmaksu ei ilmeisesti tullut mieleen.
Vierailija kirjoitti:
JA nainen sitten jätti koska tuli velkaa. Ei mitään järkeä eikö mies tiedä ettei naisiin voi luottaa.
Tyhmä mies ei kiihota. Aina tyhmyys ei paljastu heti kättelyssä. Tässä se paljastui vasta kun häät oli pidetty ja laskuja alkoi jäädä maksamatta. Äijä oli tietysti paukutellut henskeleitään ja uhonnut, että aina mulla yksiin häihin varaa on.
Vierailija kirjoitti:
Pikavippejä saa kuka vaan
Ei saa nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin, persuseni.
Mullapa ei ole velkaa ollenkaan mutta omaisuutta on ja velaton autokin. Ajettu jo 134000 mutta nätisti lähtee pakkasellakin käyntiin.
Mika on mukava. Mitä pahaa jos ihminen halusi naimisiin ja häät? Moni mies ei edes osaa sitoutua saati halua.
Vierailija kirjoitti:
Paremmin nekin rahat tuli käytettyä kuin Mikan laina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa nykyään.
Mitä ehtoja niihin on?
Vierailija kirjoitti:
Nää on näitä persujen äänestäjiä, joiden taloudenpito ei ole niin tarkkaa ja joilta puuttuu kokonaan järki ja logiikka.
Sulla ne ei lääkkeet näköjään vieläkään tehoo
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta vain idiootit niitä ottaa. Persujen äänestäjät. Siksihän ne hysteerisesti pelkää valtionvelkaa, paitsi Riikka joka jo huhtikuussa 2025 myönsi ottavansa velkaa enemmän kuin kukaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mika on mukava. Mitä pahaa jos ihminen halusi naimisiin ja häät? Moni mies ei edes osaa sitoutua saati halua.
Haluaisikohan Mika sitoutua maksamaan takaisin sen, mitä on lainannut?
Tästä on jo useampi ketju