Onko tällaisia miehiä olemassa?
Onko olemassa miehiä, jotka etsii syvää rakkautta, kädestä pitämistä, hyvää seksielämää, kiintymystä ja kumppanuutta vai riittääkö suurimmalle osalle vain joku kiva, joka hoitaa oman osuutensa arjesta ja on valmis harrastamaan seksiä silloin tällöin?
Kommentit (21)
En ihan noin imelää suhdetta etsis.
Onhan noita, mutta harvassa.
Oma mieheni on tuollainen, edelleen paras ystäväni kaikkien näiden yhteisten vuosienkin jälkeen.
Tuollaisen suhteen halusin, muttei sitä etsimällä löytynyt. Vahingossa se naisen aloitteesta kolmekymppisenä ulkomailla syntyi.
Nuohan niitä parhaita juttuja parisuhteessa ovat. Syvä kiintymys ja elämän eri osa-alueet läpileikkaava kumppanuus.
Minä olen vihdoinkin tuollaisessa parisuhteessa miehen kanssa.
Mä haluun miehenä vain työntää rakkauteni naisen sisuksiin. Mitä muuta mies voisi haluta?
Tuollaista esitetään kotona eukolla ja töissä sitten poikien kanssa päivitellään kun pitää taas sen akan takia kaikenlaista touhuta että pysyy tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun miehenä vain työntää rakkauteni naisen sisuksiin. Mitä muuta mies voisi haluta?
Rahaa ja kotityöpalveluita?
Onhan noita. Mutta kun tuohon listaan lisää "mies joka on uskollinen, rehellinen, ei nollaa juomalla kännejä, ei vikittele muita naisia..", niin aletaan lähestymään ongelman ydintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. En halua siivota. Mä teen metatyötä.
Minä tykkään tosi paljon harrastaa seksiä ja arvostan muutenkin läheisyyttä, mutta vedän sitten puoleeni vain pinnallisia ja vähän yksinkertaisen oloisia tolloja, jotka pelaa joka suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan hoitaa ne asiat ihan itse. Halutessasi voi osallistua kotitöihin, pakko ei ole.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita. Mutta kun tuohon listaan lisää "mies joka on uskollinen, rehellinen, ei nollaa juomalla kännejä, ei vikittele muita naisia..", niin aletaan lähestymään ongelman ydintä.
Vähintään 185 cm pitkä, miljoona nettovarallisuus, komea, hyvä sosiaalinen status, urheilullinen, spontaani, aiheuttaa jännityksen tunteita, tykkää juuri samoista asioista kuin minä ja ajattelee juuri samoin kuin minä jne. jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 185 cm pitkä, miljoona nettovarallisuus, komea, hyvä sosiaalinen status, urheilullinen, spontaani, aiheuttaa jännityksen tunteita, tykkää juuri samoista asioista kuin minä ja ajattelee juuri samoin kuin minä jne. jne.
Aivan. Noihin en enää ylety, mutta osaan pitää kotini siistinä ja puhtaana.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista esitetään kotona eukolla ja töissä sitten poikien kanssa päivitellään kun pitää taas sen akan takia kaikenlaista touhuta että pysyy tyytyväisenä.
Niin, jos tyytyy tuollaiseen surkimukseen joka käyttää naista vessanaan. Ratkaisu on pitää rima korkealla miesten suhteen, ei mitään luuserien ymmärtämistä ja ns. projektimiehiä
Saahan miehet etsiä, mutta tuollaisia naisia ei ole olemassa.
On. Minun mieheni. Koko elämän kumppani, rakastaja ja lasteni isä. Perinteinen ja perhekeskeinen mies joka haluaa pitää omasta perheestä huolta. Ahkera ja fiksu. Hyvä huumori ja välillä romanttinen hömppä. Osaa remontoida, kokata ja leipoo paremmin kuin minä.
Parisuhde ja se rakkaus on kiintymystä, seksiä, tunteita ja kyllä minä pidän naisen kädestä kiinni jos haluaa. Toiseen voi luottaa vain kiintymyksen kautta. En minä halua suhdetta vain seksin takia. Sitä tehdään yhdessä paljon muuta ja seksi on tavallaan sivuosassa koska seksiin menee aikaa puoli tuntia kerralla. Se loppu aika menee kaikkeen muuhun.
Juu ei