Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko saada maksusitoumuksen silmälaseihin, jos edelliset on hankittu vuosi sitten?

Vierailija
02.02.2026 |

Mutta näkökyky selkeästi huonontunut.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Kelasta

Vierailija
22/26 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, pienituloinen myös ja ihan kaikki pitää itse maksaa. Silmälasit, lääkkeet, vuokra, vesi- ja sähkölasku jne... Toiset saa kaikki edellämainitut ilmaiseksi tekemättä yhtään mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, pienituloinen myös ja ihan kaikki pitää itse maksaa. Silmälasit, lääkkeet, vuokra, vesi- ja sähkölasku jne... Toiset saa kaikki edellämainitut ilmaiseksi tekemättä yhtään mitään. 

Miksi et sitten jättäydy työttömäksi, kun silloin saa rajattomasti rahaa ja kaikki on helppoa?

Ap

Vierailija
24/26 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossupummeille maksetaan näköjään ihan kaikki! Mihin työtön edes tarvii täydellistä näkökykyä?

Vierailija
25/26 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sitten jättäydy työttömäksi, kun silloin saa rajattomasti rahaa ja kaikki on helppoa?

Ap

Niinpä. Tuo on mahdollista kaikille!

Vierailija
26/26 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 vuoden välein voi saada

Erityisen painavasta syystä useamminkin - siis käytännössä esim. jos näkö on heikentynyt.

Sanotaan ihan Kelan sivuilla, joten emmehän yläpeukuta tätä virheellistä lainattua kommenttia. Kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän