Miksi ihmiset ajaa talvella jollain muulla kuin Audi quattrolla?
Kommentit (34)
Se quattromaine on jo mennyt aikoja sitten.
Jos nyt on kerta kaikkiaan niin uuno, että haluaa vag-konsernin tuotteisiin rahansa työntää, niin Skoda-merkillä saa saman paskan halvimmalla.
Ajan tehokkaalla nelivetoautolla, mutta en todellakaan millääm quattro-haldexpaskalla.
Miksi nyt kukaan tahtoisi kurjuutta maksimoida?
Vierailija kirjoitti:
Ajan tehokkaalla nelivetoautolla, mutta en todellakaan millääm quattro-haldexpaskalla.
Täh? Kuka haldexista puhui? Minun Audissani ainakin on mekaaninen Torsen. Ja on muuten pomminvarma sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Kuka haldexista puhui? Minun Audissani ainakin on mekaaninen Torsen. Ja on muuten pomminvarma sellainen.
Jaa se on sitä museoikäluokkaa
Vierailija kirjoitti:
Subaru on parempi.
Tämä. Miksi tyytyä leluihin jos kunnon nelivedon haluaa.
Nykypäivän Audeissa ei ole enää perinteistä jatkuvavetoista quattro-järjestelmää, volkkareista tuttu haldex-kytkentä tullut niihin myös. Elikä neliveto on vastaava kuin muiden merkkien nelivetosysteemit.
Vierailija kirjoitti:
Subaru on parempi.
Päivän vitsi. Maailman ritsoimmat moottorit ja muutenkin pilipali-tekniikkaa.
Ministerit pääsevät kuljettajalla varustetulla virka-autollaan ihan minne haluavat, eikä kai nyt sentään Audilla tarvitse ajella. Parempiakin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla aika vanha vekotin
Sinä nyt tuskin olet Audia omistanut tai ajanut.
Itse joudut olemaan kuskina. Mitä hienoa tuossa on?
Audi on paskin auto ikinä!
4 vuotta jouduin ajamaan ja vihasin joka hetkeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla aika vanha vekotin
Miten sen nyt otttaa. Toimiva kun on, niin ei ole tarvetta uudemmalle. Tapanani ei ole heitää pois toimivia käyttötavaroita.
Ei taida olla toyota land cruiserin voittanutta jos hyvää nelivetoa kaipaa.
Audit ovat kalliita ostaa, kalliita ylläpitää ja eivät ole luotettavia.