Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesällä opiskelijat hakemaan toimeentulotukea

Vierailija
02.02.2026 |

Sitähän on myönnettävä, kun ei ole oikeutettu työttömyyskorvaukseen, opintotukeen eikä asumistukeen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tai voipi hakea töitä. Yliopisto 2004-2009 käytynä. Yhtäkään vapaata kesää ei ollut kun kesät piti tehdä töitä. Yhden viikon olin koko opiskeluaikana lomalla.

Ihme ulinaa lumihiutaleilta taas.

Vierailija
2/4 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että kuluvan lukuvuoden opintolainan otetaan tulona huomioon vaikka sitä ei olisi nostanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tai voipi hakea töitä. Yliopisto 2004-2009 käytynä. Yhtäkään vapaata kesää ei ollut kun kesät piti tehdä töitä. Yhden viikon olin koko opiskeluaikana lomalla.

Entä jos kesätöistä ei makseta palkkaa? Tai ei paikat riitä? Alkaa taskuvarkaaksi?

Vierailija
4/4 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kesätöistä ei makseta palkkaa? Tai ei paikat riitä? Alkaa taskuvarkaaksi?

Varasta ennemmin kaupasta, niin osuu vähemmän yksittäiseen ihmiseen. Jos haluat vankilaan, niin älä käy syyttömän päälle vaan mieti, kuka on vastuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi