Millaisia kohteliaisuuksia olet viime aikoina kuullut mieheltäsi?
Kyllähän ne miehet osaa puhua kauniisti ja arvostavastikin vaimoistaan, vaikka aina keskitytään vain siihen sammakko- ja möläytys-osastoon!
Laitetaan pinoon ihania asioita, joita miehet ovat sanoneet! :)
Minä aloitan: Oltiin istuttu syömään ja mies maistoi tekemääni ruokaa (uusi resepti). Kasvoille levisi nautinnollinen hymy ja sanoi:" ajatella, että kaiken lisäksi olet vielä kaunis ja hyvä sängyssä!"
Olin tuosta kyllä oikein mielissäni ;)
Kommentit (5)
mies: no mä ainakin tykkään kun sun perse on niin täyteläinen!
mutta ei täällä viitsi mitään sanoa kun heti nousee polemiikki siitä että mies pettää jos edes puolikkaalla sanalla kehuu vaimoaan.
Olen kuulemma täydellinen. Joka päivä sanoo jotain kaunista ja välillä yllättää muutenkin, esim. kukilla. 11 vuotta yhdessä ja kaksi lasta : )
se meni jotakuinkin niin, että minä sanoin hänelle, että " sä olet vähän höpsö" ja hän sanoi sitten minulle, että " sinäpä olet paljon ihana" .
Ja perjantaina hän sanoi minua " omaksi urheakseen" kun kävin pitämässä yhden vieraskielisen luennon, jonka pitämistä olin pelännyt tosi paljon.
Mun mies puhuu paljon kauniita asioita, ja usein. Yhdessä oltu muutama vuosi. Eikä taida olla tarvetta kummallakaan pettämiseen =)
Pari päivää sitten sanoi että olen ihanan söpö kun leikin poikamme kanssa.