Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kohteliaisuuksia olet viime aikoina kuullut mieheltäsi?

Vierailija
29.04.2007 |

Kyllähän ne miehet osaa puhua kauniisti ja arvostavastikin vaimoistaan, vaikka aina keskitytään vain siihen sammakko- ja möläytys-osastoon!

Laitetaan pinoon ihania asioita, joita miehet ovat sanoneet! :)

Minä aloitan: Oltiin istuttu syömään ja mies maistoi tekemääni ruokaa (uusi resepti). Kasvoille levisi nautinnollinen hymy ja sanoi:" ajatella, että kaiken lisäksi olet vielä kaunis ja hyvä sängyssä!"

Olin tuosta kyllä oikein mielissäni ;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten sanoi että olen ihanan söpö kun leikin poikamme kanssa.

Vierailija
2/5 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies: no mä ainakin tykkään kun sun perse on niin täyteläinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei täällä viitsi mitään sanoa kun heti nousee polemiikki siitä että mies pettää jos edes puolikkaalla sanalla kehuu vaimoaan.

Vierailija
4/5 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulemma täydellinen. Joka päivä sanoo jotain kaunista ja välillä yllättää muutenkin, esim. kukilla. 11 vuotta yhdessä ja kaksi lasta : )

Vierailija
5/5 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se meni jotakuinkin niin, että minä sanoin hänelle, että " sä olet vähän höpsö" ja hän sanoi sitten minulle, että " sinäpä olet paljon ihana" .

Ja perjantaina hän sanoi minua " omaksi urheakseen" kun kävin pitämässä yhden vieraskielisen luennon, jonka pitämistä olin pelännyt tosi paljon.

Mun mies puhuu paljon kauniita asioita, ja usein. Yhdessä oltu muutama vuosi. Eikä taida olla tarvetta kummallakaan pettämiseen =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi