Käteisen käyttö RÄJÄHTÄÄ kasvuun. Joko olette kauppiaat siihen varautuneet?
Kun huono-osaisten jokainen lahjaksikin saama euro syynätään, ja jos työttömyystukea saavakaan ei saa enää kohta säästää rahastoon tms. niin väistämättä tästä seuraa se, että käteisen käyttö lähtee reiluun kasvuun. Itse aion suosia liikkeitä, joissa on mahdollisuus maksaa käteisellä.
Kommentit (46)
Ehei pidä paikkaansa! Käteisen käyttö loppuu hyvinkin pian!
Käteisen käyttö itse asiassa päättyy nopeammin kuin osaat kuvitellakaan. Valmistelevat työt ovat jo käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei lopu. Viisaat pitää aina useampia tuhansia käteistä varalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten lopu
Vai huono-osaisten, juuri eilen esiteltiin uutisissa yhtä joka opiskelee toimeentulotuella, kritisoi tästä uudistuksesta, mutta siinä on huono-osaisuutta kerrakseen.
Sähköisten järjestelmien toimintavarmuus on sitä luokkaa ettei todellakaan käteistä lopeteta ihan näinä aikoina
Aloituksesta seuraa välttämättä se, että ap on tampio.
Vierailija kirjoitti:
Käteisen käyttö itse asiassa päättyy nopeammin kuin osaat kuvitellakaan. Valmistelevat työt ovat jo käynnissä.
Mutta EUhan on nimenomaan säätämässä käteisen käytön turvaavaa lakia, joka tekee käteisen vastaanottamisen pakolliseksi yrityksille?
Suurin osa suomalaisista ei saa toimeentulotukea. Minusta se on iso epäkohta.
Vierailija kirjoitti:
Sähköisten järjestelmien toimintavarmuus on sitä luokkaa ettei todellakaan käteistä lopeteta ihan näinä aikoina
Just
Viikon sisään kaksi tunteja kestävä pankkiyhteyksien häiriö. Ja usein. Käteiset käyttäjät pärjää. Katkon aikaan kun hätäiset edes onnistu nostamaan.
Viisas minä pärjää.
Vierailija kirjoitti:
jep, pummit ja muut vapaamatkustajat, veronkiertäjät laitetaan kuriin. Loppuu kokonaan heidän touhut.
Käteistä tarvitaan. Esimerkiksi sotatilanteessa sähköt voi olla paikoittain poikki viikkoja. Aina jotenkin täytyy kauppaa käydä.
Veroja kiertävä ja tukia huijaavat syö juuri sinun pöydästäsi. Ne on paljastettava ja saatettava vastuuseen.
Mikään ei muutu tai ole muuttumassa, ihan normaalisti ruokakaupassa käy käteinen niinkuin tähänkin asti. Pohjakassan määrään ei ole tehty muutoksia vuosikausiin t. kassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä viisaampi sijoittaisi rahat tuottaviin kohteisiin. Hörhöjen hommaa säilyttää useita tuhansia euroja kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vai huono-osaisten, juuri eilen esiteltiin uutisissa yhtä joka opiskelee toimeentulotuella, kritisoi tästä uudistuksesta, mutta siinä on huono-osaisuutta kerrakseen.
Minä veronmaksajana ja työtä niskalimassa oleva olen huono-osainen kun joudun perheeni lisäksi elättämään 1 miljoonaa joutilasta ja renkaanpotkijaa.
Vierailija kirjoitti:
Käteistä tarvitaan. Esimerkiksi sotatilanteessa sähköt voi olla paikoittain poikki viikkoja. Aina jotenkin täytyy kauppaa käydä.
Jos sähköt ovat poikki viikkoja niin mitä ihmeen kauppaa silloin enää käydään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä viisaampi sijoittaisi rahat tuottaviin kohteisiin. Hörhöjen hommaa säilyttää useita tuhansia euroja kotona.
Mutta siihen hallitus meidät juuri ajaa, kun työttömät tai osa-aikatöissä olevat eivät saa enää yleistuen myötä sijoittaa tai säästää rahastoon, koska ne rahat vähentää työmarkkinatukea. Hallitus tekee kaikkensa, jottei ihmiset voi itse kohentaa taloudellista tilannettaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei lopu. Etelä-euroopan maat kuten Italia ja Espanja lähes kaikki maksavat käteisellä, myös Saksassa ihmiset käyttävät käteistä.
Ei kai siihen mitenkään ole tarve varautua.