Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon etukäteen on sopivaa mennä taloyhtiön saunavuorolle?

Vierailija
02.02.2026 |

Oon tottunut olemaan aina hyvissä ajoin kaikkialla paikalla. 10 min? 5 min?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaksi pukuhuonetta niin voihan sinne mennä vähän aikaisemmin. 

Vierailija
2/37 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylensä niissä on yksi sauna, mutta kaksi pesu- ja pukuhuonetta. Voit siis mennä hyvissä ajoin, muttet pääse kuitenkaan saunaan. Kyllä minä mielummin kotonani odottelisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea aika mennä on tasan silloin, kun maksamasi vuoro alkaa. Ei yhtään ennen toisia häiritsemään. 

4/37 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen yleensä vähä myöhäs 

Vierailija
5/37 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin voisi? Niissähän on molemmissa jo joku ja ovi aukeaa vasta, kun vuoro vaihtuu. 

Vierailija
6/37 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukuhuoneeseen ja suihkun puolelle joo, jos on kaksi pukkaria, saunaan ei ennen kuin oma vuoro alkaa.

Vierailija
7/37 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet silloin kun vuorosi alkaa. Et aiemmin.

Vi tuttaa aina kesäpaikan vuokrattavassa rantasaunassa ne, jotka tulevat kylpytakit päällä seisoskelemaan ovelle viisi minuuttia ennen kuin oma vuoroni loppuu.

Vierailija
8/37 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä nyt ainakin pari tuntia aikasemmin voit mennä,

Vierailija
9/37 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaat asuntosi oven siihen aikaan, kun saunavuorosi alkaa, niin olet ihan hyvään aikaan sitten saunalla.

Vierailija
10/37 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylensä niissä on yksi sauna, mutta kaksi pesu- ja pukuhuonetta. Voit siis mennä hyvissä ajoin, muttet pääse kuitenkaan saunaan. Kyllä minä mielummin kotonani odottelisin.

Ei pääse pukuhuoneeseenkaan mikäli edellinen saunoja käyttää vuoronsa kokonaan. Ei hän välttämättä poistu sieltä kuin vasta 17.59, jos ap:n vuoro alkaa 18.00. Ja toisessa pesuhuoneessa oleva poistuu vasta 18.29. Turha sinne on mennä 17.45 häiriköimään muiden saunomista.

Vierailija
11/37 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

miksi sulla on tollanen kuva?

Vierailija
12/37 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se toinenkin pukuhuone on varattu toisen käyttöön vaikkei siellä enää ketään olisikaan.. se on toisen vuorolle menoa mennä siihen klo xx asti varattuun puku/pesutilaan ennen oman vuoron alkua.

Jos vaikka muistaa että se shampoo jäi, ehdin vielä hakea ennen seuraavaa niin siellä onkin vieras mies kikusillaan.

Vierailija
13/37 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähdetään tuolle "ei kai haittaa jos olen pari minuuttia väärään aikaan...." niin kohta pian mitkään aikataulut ja sopimukset ei pidä kutiaan, kun ei kai haittaa- miehet ei ole edes oikeana päivänä enää liikkeellä.

Vierailija
14/37 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se toinenkin pukuhuone on varattu toisen käyttöön vaikkei siellä enää ketään olisikaan.. se on toisen vuorolle menoa mennä siihen klo xx asti varattuun puku/pesutilaan ennen oman vuoron alkua.

Jos vaikka muistaa että se shampoo jäi, ehdin vielä hakea ennen seuraavaa niin siellä onkin vieras mies kikusillaan.

Eikö teillä ole lukkoa ovessa?

Vierailija
15/37 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lähdetään tuolle "ei kai haittaa jos olen pari minuuttia väärään aikaan...." niin kohta pian mitkään aikataulut ja sopimukset ei pidä kutiaan, kun ei kai haittaa- miehet ei ole edes oikeana päivänä enää liikkeellä.

Myöhässä ei toki voi olla esim. lääkärikäynniltä, mutta oikeastiko noudatatte saunassa jotain minuuttiaikataulua?

Ap

16/37 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

miksi sulla on tollanen kuva?

Koska oon Huvipuistohullu 🤩 ni on paljon rannekkeita 😃 vai mikä tuos häirittee? 

Vierailija
17/37 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä ole lukkoa ovessa?

Sisäpuolella on mutta käytävästä pääsee sauna-aikoina pukuhuoneeseen.  Sekö sinusta oikeuttaa menemään toisen vuorolla pukuhuoneeseen kun kiertää oven punaiselle.

Vierailija
18/37 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edeltävä vuoro on vapaa, voin mennä vähän etuajassa.

Vierailija
19/37 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole varattu kumpikin pukuhuone saunojan käyttöön. Siksihän niitä on usein kaksi, että voit rauhassa pukeutua ja vilvoitella, vaikka toisen vuoro alkaisi toisella puolella.

Vierailija
20/37 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöhässä ei toki voi olla esim. lääkärikäynniltä, mutta oikeastiko noudatatte saunassa jotain minuuttiaikataulua?

Ap

Kyllä.  Vuorot on jaettu minuuttipelillä.  Pukuhuoneeni vapautuu 17.30.  Minulla laudeaika 17.30 -18.00.  Eli heitän kyloytakin, nopea suihku ja lauteille.  Pesu/pukuhuone käytössä sitten klo 18.30 saakka.    Kello 18.00 heittelee löylyä toisesta ovesta tullut.

Kyllä noissa ei ole varaa kymmenen minuutin hällä väliä kylpijöille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi