Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tää nyt lasun paikka?

Vierailija
01.02.2026 |

Joo en haluaisi tehdä lasua, kyseessä on isä, jolla on jokatoinen viikonloppu tapaamioikeus., olen yh.

Hänestä kun on jo meneillään poliisitutkintoja, ja tuntuu että on oltu niin paljon tekemisissä lasun kanssa, kun tää isä on aiheuttanut kaikenlaista, niin en haluaisi tehdä ilmotusta.

Mutta, nyt siis koululaiset, toinen yläasteella ja nuorempi ala-asteella, olivat viikonlopun isällään.

Ja kun palasivat kotiin, tää nuorempi kertoi, että hän  leikillään nyrkkeili isäänsä vastaan ja isä veti sitten nyrkillä kovaa tätä tyttöä vatsaan. Lähti ilmat pihalle.

Ei pyytänyt anteeksi, vaan tokaisi että pitää kestää kipua. 

Ja toisena päivånä isä oli melkein potkaissut tätä tyttöä nenään. Tyttö sanoi että se oli isältä vahinko, mutta jalka hipaisi nenää, kun oli jotain karatepotkua vetänyt.  

Aivan uskomatonta, että aikuinen ihminen ei pysty edes yhtä viikonloppua olemaan lastensa kanssa ilman, että aina tulee jotain tälläistä. 

Onhan tuo isä vuosia aiemmin nyrkillä lyönyt tätä samaa tyttöä reiteen ja tehtiin silloin siitä rikosilmoitus, mutta syyttäjä ei lähtenyt viemään asiaa eteenpäin. Vaikka oli jäänyt jälki jne. 

Mutta jos teen lasun, niin en usko että siitä on hyötyä yhtään mihinkään? Lapset itse päättävät jos haluavat mennä isänsä luo, heitä ei pakoteta menemään sinne. 

Annanko vaan nyt olla? 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko siis turhan tiukkapipo, kun olen sitä mieltä että edes leikillään eintarvi lasta satuttaa?

Ja kun ei edes ole pahoillaan vaan aina jotain typerää kommentointia. Silloin kun löi lasta reiteen, niin oli vain sanonut lapselle, että oli lapsen oma syy!

Ja sitten keksi, että "äiti ja isä saa tehdä mustelmia lapselle, mutta äidin uusi mies ei saa".

Näin oli lapselle silloin sanonut. Mutta kukaan muu ei ole ollut samaa mieltä asiasta, se oli hänen ajatuksenjuoksuaan. 

Olisi helpompaa jos lapset eivät haluaisi nähdä häntä ollenkaa. 

Ja sitten piti tehdä karatepotkua toisen naaman edessä, siinä olisi voinut kovakin isku tulla suoraan naamalle, kun se jalka osui lapsen nenään. 

Onko nämä muka silkkaa vahinkoa vai tekeekö kuitenkin ihan tahallaan? Ei ole viestiini vastannut mitään. Eikä kyllä yllätä

Muistan vuosia sitten, kun tää mies istui päälläni ja kutitti aivan täysillä, ja minä en pystynyt nousemaan hänen alta enkä kåskemään lopettaa, kun hän vaan jatkoi ja jatkoi. Tuntui että kuolen siihen kutitukseen. Se oli oikeasti hirveää. Ja nöyryyttävää.

Ja kun näitä muka vahingossa tapahtuvia pahoinpitelyjä tapahtuu lapselle, niin ei mielestäni ole tervettä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla