Kunnollisen miehen peruskriteerit
- On kaikille ystävällinen ja omaa hyvät käytöstavat
- pitää huolen itsestään sekä henkisesti, että fyysisesti, mutta ei ole minkään suhteen fanaattinen
- kyky itsereflektioon
- ei käytä päihteitä, tupakkaa, nuuskaa tmv. Juhlatilaisuuksissa/ satunnaisesti 1-3 alkoholiannosta on ok.
- omaa kohtuullisen yleissivistyksen, seuraa aikaansa, on edes hieman perillä yhteiskunnan ja maailman asioista
- opiskelee, tekee töitä, tai työttömänä ollessaan on aktiivinen
- harrastaa edes jotakin muuta kuin "pelaamista"
- ei leiki ja pelaa ihmissuhteilla
- tekee ihan itse monipuolisesti kotitöitä
- on normaalit hyvät välit sukulaisiin ja ystäviin
- ei ole ns. yhden intohimon/ asian mies, johon lähes kaikki vapaa-aika ja mielenkiinto kohdistuu, oli sitten kyse kalasta, politiikasta tai urheilusta
- kykenee kiintymään, rakastumaan, näyttämään tunteensa
Kommentit (4)
Tälläiset listat aina herättävät epämiellyttäviä fiiliksiä. Jokaisella on aina jotain, josta pitää joustaa. Eikä tuo lista todennäköisesti riitä listaajalle, vaan tulee uusia ranskalaisia viivoja.
Mua ei esimerkiksi haittaisi "yhden asian mies", kunhan se ei tarkoita sitä, että mikään kotiin liittyvä (poislukien perussiivous) ei kiinnosta pätkääkään.
Kaikki listan kohdat menee ihan heittämällä, mutta en siltikään ole suurensuuressa suosiossa.
M59
Vaatimuslistoja listaavat naiset eivät muuten pääsääntöisesti tajua miten luotaantyöntävää sellainen on.
Miksi pitää olla hyvät välit sukulaisiin. Minulla ei ole sukulaisia eikä edes vanhempia. Vanhempani hylkäsi minnut 8 vuotiaana lastenkotiin enkä ole nähnyt sen jälkeen vanhempiani. Hylkäätkö siis minut sen takia koska ei ole sukulaisia.
Kykenetkö itse rakastamaan miestä ja näyttämään tunteesi. Sellaisia naisia on aika vähän.