Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei suostu muuttamaan pois??

Vierailija
01.02.2026 |

Asunto on minun nimissä, hän ei ole täällä kirjoilla. Haluan erota, olen jo pidemmän aikaa sanonut hänelle suoraan että muuta pois, en halua olla kanssasi. Mies uhriutuu ja takertuu vaan tiukemmin. Tunnen enää lähestulkoon vihaa häntä kohtaan, olen sanonutkin hänelle että nuku vaikka tuolla pihalla en enää välitä, kunhan suksit vit tuun täältä. Miten saan hänet konkreettisesti ulos täältä? 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkista kuitenkin onko kirjoilla. Hän on voinut tehdä osoitteenmuutoksen sinulle kertomatta. 

Outoa, jos tuolla perusteella voisi olla oikeus olla jonkun omistusasunnossa.

Jos on kirjoilla, niin se aiheuttaa ongelmia, kun toinen kuitenkin asuu asunnossa ja ap on antanut avaimet. Tuossa on sitten sotkua selvitettävänä, kun pitää häätöä alkaa järjestää. 

Vierailija
22/43 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut vuokralla, niin hanki itsellesi uusi asunto, nyt on vuokrattavia asuntoja runsaasti saatavilla. Sano vuokrasopimus irti, ja teet selväksi ettei sinun uuteen asuntoosi ole tulemista. Ei kannata edes uutta osoitetta miehelle kertoa. Jos ei ukko ymmärrä vieläkään lähteä niin eiköhän nyky vuokranantajasi sitten huolehdi häädöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa aina juopon miehen.

Vierailija
24/43 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa aina juopon miehen.

Tyhmyri, ihan päinvastoin. Jos mies alkaa ryypätä ja uhitella, naiset haluavat tällaisen retaleen ulos talosta ja äkkiä! 

Vierailija
25/43 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on elossa, mutta kummittelee täällä. Jokainen asia muistuttaa hänestä enkä edes rakasta häntä siinä mielessä. Hän on enemmän yhtä tämän asunnon kanssa kuin minä omistajana olen. 

Nyt meni villiksi.😶 Sinun luonasi asuu siis miehesi kummitus?

Vierailija
26/43 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli tilanne, että mies ei suostunut lähtemään. Lopulta lähti, mutta ei meinannut antaa omaa avaintaan takaisin. Minulle selvisi, että hän kävi salaa asunnossani penkomassa tavaroita sillä aikaa, kun olin ollut poissa. Olin tuolloin jo uudessa suhteessa. En enää edes muista tarkalleen miten sen avaimen sain, mutta tarvitsin siinä ulkopuolista apua. 

Vierailija
27/43 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun kämppään tulis joku, jota en tänne halua, niin aivan varmasti häätäisin se ulos ja vieläpä rivakasti.

Taidat vain esittää avutonta, etkä oikeasti edes halua, että miehesi mihinkään lähtisi.

Tekisin itse samoin, mutta ymmärrän, että kaikilla ei riitä vahvuutta siihen. Osa naisista on hyvin alistettu. 

Sivusta naiselta 

Vierailija
28/43 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mun kämppään tulis joku, jota en tänne halua, niin aivan varmasti häätäisin se ulos ja vieläpä rivakasti.

Taidat vain esittää avutonta, etkä oikeasti edes halua, että miehesi mihinkään lähtisi.

Tekisin itse samoin, mutta ymmärrän, että kaikilla ei riitä vahvuutta siihen. Osa naisista on hyvin alistettu. 

Sivusta naiselta 

"Häätäisin rivakasti kaikki kämpästäni ulos!" Varmasti, ainakin toiveunissasi. Oikeassa elämässä nainen on aina fyysisesti alisteinen mieheen nähden, jopa pitkällä ja urheilullisella naisella on ohuemmat luut ja vähemmän voimaa, kuin työikäisellä lyhyemmälläkin miehellä. 

Jos mies sydämistyy ja päättää olla ilkeä, hän voi hankaloittaa naisen elämää juuri kuten ap kuvaili, pesiytymällä röyhkeästi tämän kotiin, välittämättä poistumiskehotuksista. Tämä on traagista etenkin pikkulasten äideille. 

Harva ystävä, sukulainen tai naapuri jaksaa tai uskaltaa puuttua tällaiseen tilanteeseen. Suomalaiset kursailevat ja juoksevat omaan kotiinsa turvaan, eivätkä puutu näkemäänsä vääryyteen. 

Vierailija
29/43 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsut poliisit paikalle, vievät miehen ja muista pyytää avaimesi pois, niin et tarvitse kallista uutta sarjalukitusta ja uusia avaimia.

Lukot pitää vaihtaa jos on sellainen kopioitava avain. 

Vierailija
30/43 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asut vuokralla, niin hanki itsellesi uusi asunto, nyt on vuokrattavia asuntoja runsaasti saatavilla. Sano vuokrasopimus irti, ja teet selväksi ettei sinun uuteen asuntoosi ole tulemista. Ei kannata edes uutta osoitetta miehelle kertoa. Jos ei ukko ymmärrä vieläkään lähteä niin eiköhän nyky vuokranantajasi sitten huolehdi häädöstä.

Mahdolliset vahingonteot jää virallisen vuokralaisen maksettavaksi.  Huom.   On paras  että  ei-toivottu lähtee samalla. 

Vierailija
31/43 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä välttämättä poliisikaan auta. 

Kyllä auttaa. Jos ei käskyistä huolimatta suostu lähtemään niin tässä vaiheessa oikea osoite on todellakin ottaa poliisiin yhteys. 

Vierailija
32/43 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä edes lapsia?

Vierailija
33/43 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista ensin, että kukaan muu ei ole kirjoilla asunnossasi. Sitten lähetä samantien maistraattiin sähköposti, jossa pyydät saada kiellon, että kukaan saa siirtää kirjojaan asuntoosi. Niin mies ei voi tehdä sitä salaa. Sitten ryhdyt aktiivisiin toimiin hänen poistamisekseen sieltä. Kai poliisin voi ihan soittaa paikalle ja kertoa, että pelkää sitä ulkopuolista, joka on tunkeutunut asuntoon. Sitten siirrät tavarat ulos miehen ollessa muualla ja soitat pikaisesti 24/7 päivystävän lukkosepän vaihtamaan lukot.

Vierailija
34/43 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsut poliisit paikalle, vievät miehen ja muista pyytää avaimesi pois, niin et tarvitse kallista uutta sarjalukitusta ja uusia avaimia.

Lukon vaihtaminen on kallista, kannattaa pyytää poliisin apua avaimen poissaamisessa.

Vierailija
35/43 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukon vaihtaminen on kallista, kannattaa pyytää poliisin apua avaimen poissaamisessa.

Ei se poliisikaan tiedä onko avaimesta tehty lisäkopio. Sarjoittaisin lukon uudelleen.

Vierailija
36/43 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se poliisikaan tiedä onko avaimesta tehty lisäkopio. Sarjoittaisin lukon uudelleen.

Aika kamalaa. Eikö kukaan - vielä nykyaikanakaan - pelasta naista ja lasta tällaisista sudenkuopista?  Sydämeni itkee verta heidän puolestaan.

Vierailija
37/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen perusteella voi tehdä johtopäätöksen: Naiset ovat idiootteja.

Miehet ovat usein pohjimmiltaan kauheita gold diggereitä, vaikka ovat projisoineet sen ominaisuuden naisiin.

Vai olisiko niin että naiset valitsevat näitä ressukkamiehiä. kun eivät muita saa? 

It takes one to know one

Vierailija
38/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies konkreettisesti lähti, mutta haju jäi. Aina tuntuu että se olisi täällä ja haisee toisinaan muistona, eikä musto poistu. Hän on elossa, mutta kummittelee täällä. Jokainen asia muistuttaa hänestä enkä edes rakasta häntä siinä mielessä. Hän on enemmän yhtä tämän asunnon kanssa kuin minä omistajana olen. 

Osta joku AirWick huonetuoksu sinne. Tai tuoksuvia kukkia.

Vierailija
39/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin oli tilanne, että mies ei suostunut lähtemään. Lopulta lähti, mutta ei meinannut antaa omaa avaintaan takaisin. Minulle selvisi, että hän kävi salaa asunnossani penkomassa tavaroita sillä aikaa, kun olin ollut poissa. Olin tuolloin jo uudessa suhteessa. En enää edes muista tarkalleen miten sen avaimen sain, mutta tarvitsin siinä ulkopuolista apua. 

Joo ei kannata muistaa, että on palkannut jonkun prätkäjengin "suostuttelemaan" miestä antamaan avain takaisin. Itsekriminointisuoja on olemassa.

Vierailija
40/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi hätiin. Mulla oli joskus sama tilanne (+ uhkailua ja muuta sekoilua), näen siitä edelleen painajaisia. 

Tuossa tilanteessa on tosiaan perusteet saada poliisikin apuun, kun mies ei kerran ole kirjoilla asunnossasi, eikä suostu sieltä pyynnöstäsi huolimatta lähtemään. Eli jos tarpeeksi tiukasti sanominen ei auta, niin soita ihmeessä poliisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan